Wahaha ... nieuw setje in wording?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:09 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Terwijl het zo spannend is met Gabri en Pat.
Nee joh, Mark ligt op Gabri te wachten.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wahaha ... nieuw setje in wording?
ja die wil graag geplet worden door Gabriellequote:Op maandag 23 februari 2015 02:12 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee joh, Mark ligt op Gabri te wachten.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja die wil graag geplet worden door Gabrielle![]()
Geile Markie met zijn spannende dingetjes
Netnie bedoelt ze?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
Raar menneke. Gabri vindt het allemaal netdjie wat Pat maakt.
hahaha ... gaat nog lang duren vannachtquote:Op maandag 23 februari 2015 02:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
Raar menneke. Gabri vindt het allemaal netdjie wat Pat maakt.
Jij ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hahaha ... gaat nog lang duren vannacht![]()
Ik ga ff tv kijken....
Slaap lekker voor zo
quote:
Linkje voor Utopia.de?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Moet hoognodig weer eens mijn Duits ophalen
quote:Op maandag 23 februari 2015 07:34 schreef pullup het volgende:
Duurt niet lang meer en hij heeft meer poep geschept dan die blonde del met onderkin
[ afbeelding ]
Weer iemand die zich verluld dat ze dus geen bal te zeggen hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef Ydds het volgende:
Col...maakt helemaal niks uit wat we stemmen joh,dat weten we toch.
Ik ga op Neus en ik hoop dat ik elite ben dan gaan er 3 op haarquote:Op maandag 23 februari 2015 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer iemand die zich verluld dat ze dus geen bal te zeggen hebben.
Vandaag de dag van de stemmen, mijn stem gaat naar Gio, die mag wel voelen dat hij van Favoriet naar niets is gedaald.
Ik stem op Wilco en hoop dat velen mij daarin volgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer iemand die zich verluld dat ze dus geen bal te zeggen hebben.
Vandaag de dag van de stemmen, mijn stem gaat naar Gio, die mag wel voelen dat hij van Favoriet naar niets is gedaald.
Kan, ik stem altijd op Wilco bij de inwoner van de week pol/quote:Op maandag 23 februari 2015 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stem op Wilco en hoop dat velen mij daarin volgen.
Het is een irritant schreeuwende kabouter die voornamelijk loopt te stokenquote:Op maandag 23 februari 2015 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, ik stem altijd op Wilco bij de inwoner van de week pol/
Vind het wel een geinig mannetje, werkt hard en krijgt de jongens mee om te werken.
Ik stoor me niet aan hem, zijn er veel meer waar ik me aan stoor die daar rondlopen/hangen/liggenquote:Op maandag 23 februari 2015 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een irritant schreeuwende kabouter die voornamelijk loopt te stoken
maar in tegenstelling tot de rest doet hij wel watquote:Op maandag 23 februari 2015 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een irritant schreeuwende kabouter die voornamelijk loopt te stoken
Dat schreeuwen doet hij goed jaquote:Op maandag 23 februari 2015 08:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar in tegenstelling tot de rest doet hij wel wat
mja ik klik echt heel rap weg van de streams, al maanden, ik ka niet tegen die totale onzinnigheid, en de complete debiliteitquote:
Denk dat LauB weinig zin heeft, dan krijgt ze een stem er bij en volgens mij krijgt ze in de loods niet genoeg stemmen om op de stoel te komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Ik twijffel tussen Gio en LauB!
LauB pleaseeee Gio gaat toch wegquote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Ik twijffel tussen Gio en LauB!
O, dat hebben we hier ook, Het Volkshuis, altijd druk daar.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik klik echt heel rap weg van de streams, al maanden, ik ka niet tegen die totale onzinnigheid, en de complete debiliteit
er is hier een lunchroom die wordt gerund door mensen met het syndroom van down en die doen het beter...
Ik heb het gewoonlijk wel ergens aan staan met het geluid uit en kijk pas echt als er wat gebeurt maar dat is niet vaakquote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik klik echt heel rap weg van de streams, al maanden, ik ka niet tegen die totale onzinnigheid, en de complete debiliteit
er is hier een lunchroom die wordt gerund door mensen met het syndroom van down en die doen het beter...
vorig jaar was het niet veel beter hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef pullup het volgende:
En het is schokkend hoe weinig ze er van bakken dit jaar qua samenwerking ja
Ja, het is om te huilen, er komt ook niet iets vernieuwends uitquote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef pullup het volgende:
En het is schokkend hoe weinig ze er van bakken dit jaar qua samenwerking ja
Klopt, maar toen deden ze geloof ik nog af en toe alsofquote:Op maandag 23 februari 2015 08:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
vorig jaar was het niet veel beter hoor
ja en wat kleurrijkere karakters waardoor het 'vermaak' hoger lagquote:Op maandag 23 februari 2015 08:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt, maar toen deden ze geloof ik nog af en toe alsof
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is om te huilen, er komt ook niet iets vernieuwends uit
Kijk die Patje eens bezig zijn, de hele nacht al aan het werk en hij zit er nog.
Wilco!!quote:Op maandag 23 februari 2015 08:17 schreef renevanlaaren het volgende:
op wie moet ik mijn stem zetten laura a of coliie
moeilijk,ben er nog niet uit
Laura B laaf gaat niet weg die gaat al in april dus heeft geen zin , collie krijgt er geen denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 08:17 schreef renevanlaaren het volgende:
op wie moet ik mijn stem zetten laura a of coliie
moeilijk,ben er nog niet uit
Steukneus deze maandquote:Op maandag 23 februari 2015 08:21 schreef oma-Nijn het volgende:
GoedemorgenWat een zoeteke zo.
![]()
Ik weet nog maar één ding zeker, Chris krijgt mijn stem niet. Maar dan... Steukneus, Noom, die oplichtster![]()
![]()
[ afbeelding ]
daar zit mijn twijfel.laub krijgt er genoegquote:Op maandag 23 februari 2015 08:21 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Laura B laaf gaat niet weg die gaat al in april dus heeft geen zin , collie krijgt er geen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |