Ik hoorde vanaf negen uur.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben elite maart maar zie niet waar ik kan stemmen. Heb gezocht in Firefox en Chrome.
LauB krijgt binnen bijna geen stemmen, dan is een elite stem een verloren stemquote:
Heb je een mail gehad?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben elite maart maar zie niet waar ik kan stemmen. Heb gezocht in Firefox en Chrome.
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Ik ben namelijk zeer gemotiveerd om op LauraB te stemmen.
daar heb jij een puntquote:Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LauB krijgt binnen bijna geen stemmen, dan is een elite stem een verloren stem
Beter je stem zetten op iemand die daar al stemmen krijgt, die kan dan net de doorslag geven wel of niet op de stoel.
Maar goed dat is mijn mening
Morgen !quote:Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef renevanlaaren het volgende:
is de stemming om 12 uur vandaag ?
uit de OPquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef 37metrijst het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ivan denk ik en Laubquote:Op maandag 23 februari 2015 08:46 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vermoed dat gio en pat op de stoel komen.de rest heb ik geen idee van
Naar mijn idee de enige juiste op de stoel GM trouwensquote:Op maandag 23 februari 2015 08:46 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vermoed dat gio en pat op de stoel komen.de rest heb ik geen idee van
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]Hoe kan je nu trots zijn als je dochter steeds neukend in beeld komt, zo snel met een vent het bed in duikt wetende dat die vent geen echter relatie met je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan je trots zijn op je kind dat de hele dag geen flikker uitvreet, de hele dag loopt te gillen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Naomi? Gaby? Laub B? Lau A? Nicole?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Naar mijn idee de enige juiste op de stoel GM trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |