Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijdenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen medelijden voor pat............Ik zoek mijn hoogste hakken er op uit....
Man bijt hondquote:Op maandag 23 februari 2015 01:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijden![]()
Als hij ooit uit Utopia gaat, verdient ie een eigen rubriek in Man Bijt Hond.
RLS met PP?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijden![]()
Als hij ooit uit Utopia gaat, verdient ie een eigen rubriek in Man Bijt Hond.
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Moet dat magazine al eigenlijk niet klaar zijn?
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:41 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Afgelopen vrijdag was de keiharde deadline.
Eigenlijk wel, ik wil wel eens zien hoe hij zich handhaft in de maatschappij eigenlijk. Utopia is een beschermde omgeving. I know ik ben een mensjeskijker...quote:
dansen? Okayquote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kom allemaal naar de slowchat daar is het leuk en kunnen we dansen![]()
![]()
![]()
Heb het idee dat ie in het echte leven nog geflipter is dan in utopio, ik zou zeker iig een paar afleveringen kijken uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik wil wel eens zien hoe hij zich handhaft in de maatschappij eigenlijk. Utopia is een beschermde omgeving. I know ik ben een mensjeskijker...
Gewoon om te zien hoe hij zwerftquote:Op maandag 23 februari 2015 01:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb het idee dat ie in het echte leven nog geflipter is dan in utopio, ik zou zeker iig een paar afleveringen kijken uit nieuwsgierigheid.
O joy, gezellig filmpjes plaatsen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kom allemaal naar de slowchat daar is het leuk en kunnen we dansen![]()
![]()
![]()
Als je zijn CV ziet, heeft hij weinig gezworven.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon om te zien hoe hij zwerft
I know, ... hij heeft vast gewoon een huis.... hij heeft zich daar ooit een keer vaag over uitgelaten *of versproken*quote:Op maandag 23 februari 2015 02:00 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Als je zijn CV ziet, heeft hij weinig gezworven.![]()
Pat heeft nog geen slaap. Volgens Gabri is hij ook een toffe peer. Pat denkt dat zijn verblijf van het mekkazien kan afhangen. Hij denkt veel stemmen te krijgen, meer dan 10.
Gabri weet nog steeds niet op wie ze moet stemmen. Ze wil ook niet stemmen. Dat had Pat in het begin ook, maar nu wil hij graag stemmen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know, ... hij heeft vast gewoon een huis.... hij heeft zich daar ooit een keer vaag over uitgelaten *of versproken*
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Het is 1 grote portie gebakken lucht om Patje heen.
Die zit vaak in de nacht met de laptop in bedquote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef 37metrijst het volgende:
Bjorn is nog steeds op de laptop bezig.
Had ik niet eerder gezien, meestal lig ik dan al braaf in bed.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zit vaak in de nacht met de laptop in bed
Dat moet ik zo ook maar es doen ... iedereen is weg hierquote:Op maandag 23 februari 2015 02:08 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Had ik niet eerder gezien, meestal lig ik dan al braaf in bed.
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet ik zo ook maar es doen ... iedereen is weg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |