SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL aspirant bewoner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd! Dan was ik gegaan voorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vind het jammer, dat stemmen van de streamers/elite geen 1-2-3 plaatsen hebben.
1 LauB
2 Laura
3 NaomiTEAM BAKSTEEN![]()
Pat: snif, steun, zucht. Gabri: lunch met tante Collie. Pat: snuif hoeveel korting en pp of per bon.![]()
![]()
Of percentages erbijquote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd! Dan was ik gegaan voor
1 LauB
2 Laura
3 Naomi![]()
![]()
98% LauBquote:Op maandag 23 februari 2015 01:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dat bekend gemaakt wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd! Dan was ik gegaan voor
1 LauB
2 Laura
3 Naomi
LauB
Pat
JoeyMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan die kop zien... Dat is mijn Utopia![]()
![]()
Echt?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
PatDie zou ik nog steeds eerder een vliegtuigje sturen dan een stem
Ik zou em graag onder mijn hoge hakken willen vertrappen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja echt, alhoewel de laatste tijd is hij alleen nog maar stil/slapend/beetje zielig aan het doen. Ik mis de tijd dat ie overdag liep te stampen en 's nachts op de bank lag te stalken en dan die uitbarstingen wanneer zijn serene HAGT het allemaal niet meer aan konquote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou em graag onder mijn hoge hakken willen vertrappen
TEAM BAKSTEEN![]()
Maar dan wel een sproeivliegtuigjequote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
PatDie zou ik nog steeds eerder een vliegtuigje sturen dan een stem
Leipe shit ouwe![]()
Gekkie, die man kan toch allesquote:Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef 37metrijst het volgende:
Ik dacht dat Pat niet zo goed met computers was?
TEAM BAKSTEEN![]()
Geen medelijden voor pat............Ik zoek mijn hoogste hakken er op uit....quote:Op maandag 23 februari 2015 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja echt, alhoewel de laatste tijd is hij alleen nog maar stil/slapend/beetje zielig aan het doen. Ik mis de tijd dat ie overdag liep te stampen en 's nachts op de bank lag te stalken en dan die uitbarstingen wanneer zijn serene HAGT het allemaal niet meer aan kon
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef 37metrijst het volgende:
Ik dacht dat Pat niet zo goed met computers was?Leipe shit ouwe![]()
Wat een rommelige CV.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Patrick de steltloper![]()
http://nl.linkedin.com/pub/patrick-monsieur/58/a06/360![]()
![]()
![]()
Hij deed in het begin alsof hij amper mails kon lezen en nu maakt hij de lay-out van een mekkazien. Gabri is helemaal enthousiast. Ze dacht eerst niet met hem te kunnen samenwerken,maar het valt haar reuze mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.![]()
![]()
75 dpi word pixels tellen als het geprint wordquote:Op maandag 23 februari 2015 01:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijdenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen medelijden voor pat............Ik zoek mijn hoogste hakken er op uit....![]()
Als hij ooit uit Utopia gaat, verdient ie een eigen rubriek in Man Bijt Hond.TEAM BAKSTEEN![]()
Man bijt hondquote:Op maandag 23 februari 2015 01:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijden![]()
Als hij ooit uit Utopia gaat, verdient ie een eigen rubriek in Man Bijt Hond.![]()
Gelukkig kijk ik daar nooit naar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
RLS met PP?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijden![]()
Als hij ooit uit Utopia gaat, verdient ie een eigen rubriek in Man Bijt Hond.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Moet dat magazine al eigenlijk niet klaar zijn?Afgelopen vrijdag was de keiharde deadline.
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:41 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Afgelopen vrijdag was de keiharde deadline.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eigenlijk wel, ik wil wel eens zien hoe hij zich handhaft in de maatschappij eigenlijk. Utopia is een beschermde omgeving. I know ik ben een mensjeskijker...quote:![]()
dansen? Okayquote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kom allemaal naar de slowchat daar is het leuk en kunnen we dansen![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het idee dat ie in het echte leven nog geflipter is dan in utopio, ik zou zeker iig een paar afleveringen kijken uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik wil wel eens zien hoe hij zich handhaft in de maatschappij eigenlijk. Utopia is een beschermde omgeving. I know ik ben een mensjeskijker...TEAM BAKSTEEN![]()
Gewoon om te zien hoe hij zwerftquote:Op maandag 23 februari 2015 01:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb het idee dat ie in het echte leven nog geflipter is dan in utopio, ik zou zeker iig een paar afleveringen kijken uit nieuwsgierigheid.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O joy, gezellig filmpjes plaatsen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kom allemaal naar de slowchat daar is het leuk en kunnen we dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zijn CV ziet, heeft hij weinig gezworven.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon om te zien hoe hij zwerft![]()
Pat heeft nog geen slaap. Volgens Gabri is hij ook een toffe peer. Pat denkt dat zijn verblijf van het mekkazien kan afhangen. Hij denkt veel stemmen te krijgen, meer dan 10.
Gabri weet nog steeds niet op wie ze moet stemmen. Ze wil ook niet stemmen. Dat had Pat in het begin ook, maar nu wil hij graag stemmen.![]()
He shit ,mis ik net weer een stuk van pat over het stemmen ....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
I know, ... hij heeft vast gewoon een huis.... hij heeft zich daar ooit een keer vaag over uitgelaten *of versproken*quote:Op maandag 23 februari 2015 02:00 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Als je zijn CV ziet, heeft hij weinig gezworven.![]()
Pat heeft nog geen slaap. Volgens Gabri is hij ook een toffe peer. Pat denkt dat zijn verblijf van het mekkazien kan afhangen. Hij denkt veel stemmen te krijgen, meer dan 10.
Gabri weet nog steeds niet op wie ze moet stemmen. Ze wil ook niet stemmen. Dat had Pat in het begin ook, maar nu wil hij graag stemmen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know, ... hij heeft vast gewoon een huis.... hij heeft zich daar ooit een keer vaag over uitgelaten *of versproken*Het is 1 grote portie gebakken lucht om Patje heen.
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Het is 1 grote portie gebakken lucht om Patje heen.
Haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die zit vaak in de nacht met de laptop in bedquote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef 37metrijst het volgende:
Bjorn is nog steeds op de laptop bezig.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Had ik niet eerder gezien, meestal lig ik dan al braaf in bed.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zit vaak in de nacht met de laptop in bed![]()
![]()
Dat moet ik zo ook maar es doen ... iedereen is weg hierquote:Op maandag 23 februari 2015 02:08 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Had ik niet eerder gezien, meestal lig ik dan al braaf in bed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet ik zo ook maar es doen ... iedereen is weg hierTerwijl het zo spannend is met Gabri en Pat.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: