SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL aspirant bewoner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd! Dan was ik gegaan voorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vind het jammer, dat stemmen van de streamers/elite geen 1-2-3 plaatsen hebben.
1 LauB
2 Laura
3 NaomiTEAM BAKSTEEN![]()
Pat: snif, steun, zucht. Gabri: lunch met tante Collie. Pat: snuif hoeveel korting en pp of per bon.![]()
![]()
Of percentages erbijquote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd! Dan was ik gegaan voor
1 LauB
2 Laura
3 Naomi![]()
![]()
98% LauBquote:Op maandag 23 februari 2015 01:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dat bekend gemaakt wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd! Dan was ik gegaan voor
1 LauB
2 Laura
3 Naomi
LauB
Pat
JoeyMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan die kop zien... Dat is mijn Utopia![]()
![]()
Echt?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
PatDie zou ik nog steeds eerder een vliegtuigje sturen dan een stem
Ik zou em graag onder mijn hoge hakken willen vertrappen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja echt, alhoewel de laatste tijd is hij alleen nog maar stil/slapend/beetje zielig aan het doen. Ik mis de tijd dat ie overdag liep te stampen en 's nachts op de bank lag te stalken en dan die uitbarstingen wanneer zijn serene HAGT het allemaal niet meer aan konquote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou em graag onder mijn hoge hakken willen vertrappen
TEAM BAKSTEEN![]()
Maar dan wel een sproeivliegtuigjequote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
PatDie zou ik nog steeds eerder een vliegtuigje sturen dan een stem
Leipe shit ouwe![]()
Gekkie, die man kan toch allesquote:Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef 37metrijst het volgende:
Ik dacht dat Pat niet zo goed met computers was?
TEAM BAKSTEEN![]()
Geen medelijden voor pat............Ik zoek mijn hoogste hakken er op uit....quote:Op maandag 23 februari 2015 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja echt, alhoewel de laatste tijd is hij alleen nog maar stil/slapend/beetje zielig aan het doen. Ik mis de tijd dat ie overdag liep te stampen en 's nachts op de bank lag te stalken en dan die uitbarstingen wanneer zijn serene HAGT het allemaal niet meer aan kon
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef 37metrijst het volgende:
Ik dacht dat Pat niet zo goed met computers was?Leipe shit ouwe![]()
Wat een rommelige CV.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Patrick de steltloper![]()
http://nl.linkedin.com/pub/patrick-monsieur/58/a06/360![]()
![]()
![]()
Hij deed in het begin alsof hij amper mails kon lezen en nu maakt hij de lay-out van een mekkazien. Gabri is helemaal enthousiast. Ze dacht eerst niet met hem te kunnen samenwerken,maar het valt haar reuze mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.![]()
![]()
75 dpi word pixels tellen als het geprint wordquote:Op maandag 23 februari 2015 01:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Forum Opties Forumhop: Hop naar: