SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winnen jullie makkelijkquote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Over een uurtje spelen we tegen de Knicks.
Godver ik zie hem nu pasquote:Op zondag 22 februari 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een paint was. Toen heb ik het zelf gecontroleerd.
[ afbeelding ]
Die zijn aan het tanken.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat is er met de Lakers gebeurd dit jaar
Mijn paint-skills overschatten.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een paint was. Toen heb ik het zelf gecontroleerd.
[ afbeelding ]
Hij doet tenminste wat voor de kost.quote:
Gewaagdquote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord niet voor de 70e minuut gelijk maakt winnen ze dit niet meer.
Feyenoord schijnt achter te staan.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat zit je nou de hele tijd boos te doen man
Ik studeer & heb gewoon 3 jaar gewerkt hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat voor de kost.
PizzaGeit heeft Wajong, omdat hij een handicap heeft. Pest hem daar nou niet mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat voor de kost.
Het is PSV niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord denkt dat ze kunnen counteren.
Spoiler in je holquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ik weet trouwens niet of het hier al voorbij is gekomen ( en geheel relevant in dit topic is het niet, maar toch):
Wolfsburg heeft vandaag tot nu toe 1x gescoord.
Wie? Jawel. Weer!
je zit in het verkeerde topicquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ik weet trouwens niet of het hier al voorbij is gekomen ( en geheel relevant in dit topic is het niet, maar toch):
Wie? Jawel. Weer!
Echt een kunstige post dit.quote:
Dat is per definitie zo als ik ergens zit.quote:
Ja, dat is het. Spuit 11.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Wie? Jawel. Weer!
Als Feyenoord vanaf nu geen goals meer maakt winnen ze ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord niet voor de 70e minuut gelijk maakt winnen ze dit niet meer.
Een zwaluw maakt NOG geen zomer.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Die Bovenberg speelt best goed. Leek er bij Utrecht geen reet van te kunnen.
madquote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Excelsior facking laf verdedigend spelen
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Walgelijk en diep triest, inderdaad. Ik stel voor dat we morgen een door jou aangetekende brief naar Zeist sturen met het verzoek tot 3 punten aftrek voor Ajax. Die hebben dit allemaal ingeseind naar Kralingen. Gewoon een enorm complot van de Joden zoals ik ook vrees voor het feit dat Ajax ook achter de Romeinse rellen zit.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Beetje boos jongeman?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Als een echte ploeg moet je daar doorheen kunnen prikkenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
4G.quote:
Aan je reactie te zien weinig.quote:
Ik heb nooit 3G gehad. Of 4G.quote:
3G, 4G...quote:
Waar is mijn bier?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:20 schreef Typisch het volgende:
yes yes yes girllll
kazimgod weer assistje er bij
Lief van je.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef hottentot het volgende:
Als ze deze punten kunnen gebruiken om uiteindelijk voorbij Ajax te komen gun ik het ze van harte.
Jammer dat je kampioen wordt door het aantal punten. Want Feyenoord is de terechte kampioen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
Wisten jullie dat, zelfs al zou Feyenoord winnen, ze nog 20 punten achter PSV zouden staan?
Dat komt omdat er dan nog 11 Excelsior spelers meedoen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo zie je maar weer, de eerste helft is de meest irrelevante helft van een wedstrijd.
niet echtquote:Op zondag 22 februari 2015 18:22 schreef Shreyas het volgende:
De arbitrage heeft Feyenoord andermaal geholpen
Door het doelpunt van Excelsior goed te keuren?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:22 schreef Shreyas het volgende:
De arbitrage heeft Feyenoord andermaal geholpen
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je kampioen wordt door het aantal punten. Want Feyenoord is de terechte kampioen.
en een handsbal in de 16 niet tot penalty te makenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Door het doelpunt van Excelsior goed te keuren?
Heeft Feyenoord trouwens wel eens een wedstrijd meegemaakt waar een team 10 doelpunten maakte?quote:
Meegemaakt... Denk het niet. Niet bewust.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord trouwens wel eens een wedstrijd meegemaakt waar een team 10 doelpunten maakte?
Is anders best lastig. Vraag maar aan Wim Kieft.quote:
Doet mij denken aanquote:Op zondag 22 februari 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Fred vandaag gek langs de zijlijn./
?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Staat Castaignos in een Feyenoordshirt te ballen?
Feyenoord-NAC '63 10-0quote:Op zondag 22 februari 2015 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord trouwens wel eens een wedstrijd meegemaakt waar een team 10 doelpunten maakte?
Dat wat Manu deed is een Casta'tjequote:
nou zeg haha lol!!quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wat Manu deed is een Casta'tje
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Damn. Gelukkig is dat nooit tegen Feyenoord gelukt.
Hahaha!!quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wat Manu deed is een Casta'tje
Je wilt echt even horen wat er in 2010 is gebeurt......quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Damn. Gelukkig is dat nooit tegen Feyenoord gelukt.
*gebeurdquote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je wilt echt even horen wat er in 2010 is gebeurt......
Jij mag 'zeer oplettend' op je CV zetten.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo ben je nu geen mod?
Je was mod, toen weer niet, toen wel en nu weer niet? Gekkigheid
Is dat alweer 4,50 jaar terug? Echt fantastisch.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er zijn er al 5 hoor.quote:
Die gaat 15 doelpunten maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:29 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig, het was namelijk Kazim die scoorde.
Gewoon skippen, 45min tijd hebben om te ballen moet goed genoeg wezenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo zie je maar weer, de eerste helft is de meest irrelevante helft van een wedstrijd.
2010quote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
*gebeurdquote:Op zondag 22 februari 2015 18:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
dadalijk?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou toch wel lachen zijn als er dadalijk een zondagsschot erin gaat bij Vermeer
Haha ja xDquote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sunday's shotquote:Op zondag 22 februari 2015 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dat nou voor een gekke taalquote:Op zondag 22 februari 2015 18:34 schreef Caland het volgende:
HALLOO JE BENNIE GOED MAN HEY
-Lex Immers
Lex Immers, schele.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Hey hallo man, ben je niet goed joh man he?
~ Lex Immers
Haagsquote:
Gelukkig is de terugreis niet langquote:Op zondag 22 februari 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zielig voor dat kleine groepje Excelsiorfans in het uitvak.
Dat zou ik ten zeerste betreuren.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
De kans is aanwezig dat ik volgende week afwezig ben.
Ik sluit me hier bij aanquote:Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kankerverwekkend weekend.
Zo, het is eruit.
Ik kon anders erg genieten van de climax bij Twente - Vitessequote:Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het is eruit.
TR gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, het is eruit.
GAE - Ajax vergeten, opperneus?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Shreyas het volgende:
Een wedstrijd als Feyenoord-Excelsior is sowieso een vorm van competitievervalsing, want Excelsior zal Feyenoord altijd laten winnen als ze die punten hard nodig hebben en Excelsior ze kan missen
Nee, want scheids zag het en gaf vrije trap.quote:
Hij zei "niet waargenomen" dus ik denk het wel.quote:
Ik was een van de weinige die dat toegaf inderdaad, dat maakt de wedstrijd van vandaag niet eerlijker natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
GAE - Ajax vergeten, opperneus?
Hoezo? Feyenoord was bijna het haasje.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik was een van de weinige die dat toegaf inderdaad, dat maakt de wedstrijd van vandaag niet eerlijker natuurlijk
Ik word schijtziek van dat teringAjax.quote:
Ik zie het nog gebeuren dat Ajax gewoon vierde wordt ofzo en dan helemaal geen Europees voetbal haalt.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat teringAjax.
Met de interlandbreak staat Ajax nog maar 1 of was het twee punten voor op de rest om vakkundig in Utrecht te verliezen met 2 tegen fucking 0.
En dat van een Ajacied usernamequote:Op zondag 22 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van dat teringAjax.
Met de interlandbreak staat Ajax nog maar 1 of was het twee punten voor op de rest om vakkundig in Utrecht te verliezen met 2 tegen fucking 0.
Het zou Feyenoord goed doen door een seizoen of drie op rij niet in de top 5 te eindigen, maar door geluk en hulp van de arbitrage blijven ze maar bovenin meedraaien.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoezo? Feyenoord was bijna het haasje.
Het gat met AZ en Feyenoord is maar 6 punten, als ze zo blijven spelen zou het me niet verbazen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren dat Ajax gewoon vierde wordt ofzo en dan helemaal geen Europees voetbal haalt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat van een Ajacied usernameTijd voor een ander cluppie?
Dat recht is voorbehouden aan Ajax dat dankzij de arbitrage met een boutteam nog kampioen weet te worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou Feyenoord goed doen door een seizoen of drie op rij niet in de top 5 te eindigen, maar door geluk en hulp van de arbitrage blijven ze maar bovenin meedraaien.
En dat terwijl ze volgende week naar PSV moeten en twee weken erna naar Heerenveen. Alhoewel het voor dit Ajax niks uitmaakt, want die kunnen tegen iedereen punten verspelenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gat met AZ en Feyenoord is maar 6 punten, als ze zo blijven spelen zou het me niet verbazen.
Ajax wordt dit seizoen geen kampioenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat recht is voorbehouden aan Ajax dat dankzij de arbitrage met een boutteam nog kampioen weet te worden.
Sooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwww.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax wordt dit seizoen geen kampioen
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou Feyenoord goed doen door een seizoen of drie op rij niet in de top 5 te eindigen, maar door geluk en hulp van de arbitrage blijven ze maar bovenin meedraaien.
Jij was toch die gast die eerste eigenlijk voor een andere club dan PEC was?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dat van een Ajacied usernameTijd voor een ander cluppie?
Dit zou ik heel fijn vinden.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Correctie: met de interlandbreak staat Ajax niet meer tweede.
Feyenoord moet nog naar AZ en Groningen en krijgt PSV thuisquote:Op zondag 22 februari 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Eindhoven en Heerenveen gegarandeerd puntverlies.
Gezien het niveau van de overige clubs is daar doorgaans echt geen hulp van de arbitrage voor nodig. PSV is daar dit seizoen een uitzondering op.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat recht is voorbehouden aan Ajax dat dankzij de arbitrage met een boutteam nog kampioen weet te worden.
Feyenoord moet ook nog uit naar AZ. Voorderest niet echt heel lastige wedstrijden meer. Misschien Groningen/PEC uit.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Eindhoven en Heerenveen gegarandeerd puntverlies.
PSV thuis winnen ze 100%quote:Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord moet nog naar AZ en Groningen en krijgt PSV thuis
Neequote:
AZ moet nog naar Vitesse, Heerenveen en Twente. Feyenoord thuis. Die gaan geen tweede of derde plek pakken.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse thuis. Tss.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord moet ook nog uit naar AZ. Voorderest niet echt heel lastige wedstrijden meer. Misschien Groningen/PEC uit.
Je opmerkingen worden met de minuut dommer.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wedstrijdje tegen een middenmoter.
Vitesse staat al heel het seizoen middenmoot hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je opmerkingen worden met de minuut dommer.
Thuis winnen ze van PSV. Groningen winnen ze.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Belangenverstrengeling van Excelsiorquote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft feyenoord nu gewonnen?
kutclub
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:17 schreef Tarado het volgende:
Feyenoord en inlopen sinds 40--45 is dat niet meer gelukt
Hoiquote:Op zondag 22 februari 2015 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HahaHeb ik toch nog wat te lachen vandaag
Feyenoord is thuis is een stuk minder sterk dan voorgaande jaren, dat bewijst de wedstrijd van vandaag ook maar weerquote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis winnen ze van PSV. Groningen winnen ze.
Misschien maar eens op Teletekst pagina 818 kijkenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vitesse staat al heel het seizoen middenmoot hoor.
Lekkere supporter ben je als je Ajax in je username opneemt en er zo op afgeeft. En dan vooral anderen de maat nemen, jajajajaquote:
Nee, Feyenoord wint die wedstrijd gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is thuis is een stuk minder sterk dan voorgaande jaren, dat bewijst de wedstrijd van vandaag ook maar weer
Daar staat dat Vitesse heeft gewonnen van Twente, een andere middenmoter. En nu?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien maar eens op Teletekst pagina 818 kijken
Een gedeelde jeugdopleiding om maar wat te noemenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Want wat heeft Feyenoord nog voor band met Excelsior?
Kijk nu eens op 819.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daar staat dat Vitesse heeft gewonnen van Twente, een andere middenmoter. En nu?
Ja, wat betreft eerste elftal toch niks klapmogooltjequote:Op zondag 22 februari 2015 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Een gedeelde jeugdopleiding om maar wat te noemen
Daar staat Vitesse in de middenmoot ja, met een flinke achterstand op de subtop AZ & Feyenoordquote:
Staat genoteerd, hopelijk ben je zondagavond 22 maart ook mans genoeg om je ongelijk toe te gevenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord wint die wedstrijd gewoon.
De zevende plek met de vijfde plek binnen handbereik is middenmoot? Jij hebt wel gekke normenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daar staat Vitesse in de middenmoot ja, met een flinke achterstand op de subtop AZ & Feyenoord
22 maart is een mooie dag overigens.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Staat genoteerd, hopelijk ben je zondagavond 22 maart ook mans genoeg om je ongelijk toe te geven
Dan wordt PSV Eindhoven kampioenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22 maart is een mooie dag overigens.
Als je het gat met de subtop ziet staan ze idd in de middenmoot jaquote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
De zevende plek met de vijfde plek binnen handbereik is middenmoot? Jij hebt wel gekke normen
Dan snap je er echt niet veel van.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je het gat met de subtop ziet staan ze idd in de middenmoot ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dus jij vindt Vitesse subtop? Omdat ze flink achterstaan op Feyenoord en AZ? Wat zijn Feyenoord en AZ in jouw ogen dan?quote:
Vitesse is subtop, ja. Feyenoord en AZ ook, want het gaat niet zo zeer om punten, maar om positie.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dus jij vindt Vitesse subtop? Omdat ze flink achterstaan op Feyenoord en AZ? Wat zijn Feyenoord en AZ in jouw ogen dan?
Tuurlijk gaat het om punten, als je 4e staat met 1 punt achterstand op de nummer 1 ben je gewoon top en niet subtopquote:Op zondag 22 februari 2015 19:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse is subtop, ja. Feyenoord en AZ ook, want het gaat niet zo zeer om punten, maar om positie.
Deels, ja. Maar in dit geval totaal niet. Feyenoord tot Twente is subtop, dat zijn de ploegen die strijden om de Europese tickets buiten de CL. Maar prima als je in je eigen fabel blijft geloven. Ik hoop dat je vooral niet meer in andere topics dan het Feyenoord topic komt, want je arrogantie is walgelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het om punten, als je 4e staat met 1 punt achterstand op de nummer 1 ben je gewoon top en niet subtop
Je lijkt het echt niet te kunnen begrijpen hequote:Op zondag 22 februari 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Deels, ja. Maar in dit geval totaal niet. Feyenoord tot Twente is subtop, dat zijn de ploegen die strijden om de Europese tickets buiten de CL. Maar prima als je in je eigen fabel blijft geloven. Ik hoop dat je vooral niet meer in andere topics dan het Feyenoord topic komt, want je arrogantie is walgelijk.
Dat moeten we dan maar geloven die de #7 een middenmotertje vindt.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je lijkt het echt niet te kunnen begrijpen heIk wijt het maar aan je gebrek aan basaal denkvermogen, christus zeg
Verkeerde topic.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is er nog bezig?
Ga er nou niet op in.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is er nog bezig?
NEC v Roda JC is er ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oké ik pas. Hoor de uitslag wel. Ben weer ziek
beterschapquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oké ik pas. Hoor de uitslag wel. Ben weer ziek
nou nou nouquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tyfusreclame die Campina.
Stijn de bad boyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan andere topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |