Bij Feyenoord is dat geen klein groepje hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar dat deden sommige "Ajax supporters" ook. En bij PSV straks met een huldiging zullen er ook wel wat debielen rellen en mensen doodrijden met hun tractor
Klopt daar is het percentage ook wat groter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is dat geen klein groepje hoor
Depay mist wel eens.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:05 schreef Coco98 het volgende:
Waarom scoret hij wel maar Depay niet?
Dat wel , zoals mijn lieve buurmanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt daar is het percentage ook wat groter.
Al lopen daar ook best normale supporters rond hoor.
Op mijn stage werk ik met allemaal Feyenoorders, gewoon normale gasten. Op hun matige clubvoorkeur na dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel , zoals mijn lieve buurman
Hé dit las ik net op Facebook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
In de tijd dat NAC geen thuisgoal heeft gescoord, zou je met 5 minuten pauze tussen elke film de Godfathertriologie kunnen bekijken.
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen hem serieus nemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:07 schreef Coco98 het volgende:
Niemand neemt Johan nog serieus. Hij zit er voor vermaak.
Heb jij Stijn op Facebook? Wat leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé dit las ik net op Facebook.
Wat leuk
Zit infostrada ook op Feesboek?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé dit las ik net op Facebook.
Wat leuk
Meestal komen de gekken dan ook uit Dordrecht/Schiedam/Rotterdamquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op mijn stage werk ik met allemaal Feyenoorders, gewoon normale gasten. Op hun matige clubvoorkeur na dan.
jij komt uit rijnmondquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal komen de gekken dan ook uit Dordrecht/Schiedam/Rotterdam
In ieder geval positief dat je in ZH woont.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas wel ja , (het normale gedeelte dan)
Was het maar. Dan had ik al zijn posts geliked.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij Stijn op Facebook? Wat leuk.
Nee was een screenshotjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit infostrada ook op Feesboek?
Nare stedenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal komen de gekken dan ook uit Dordrecht/Schiedam/Rotterdam
Zuid Hollandquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval positief dat je in ZH woont.
Meh 100 meter verder ligt Gelderlandquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval positief dat je in ZH woont.
Wil jij dit programma niet spoileren, dank.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ontvangt De Kamps de elfde gele kaart van het seizoen.
Van Gaal zou denk ik zelfs verwachten dat in een file alle auto's aan de kant schuiven voor hemquote:
Hij heeft visioenen , net als de Fuhrer vroegerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gaal zou denk ik zelfs verwachten dat in een file alle auto's aan de kant schuiven voor hem
Louis denkt dat hij een staatsbegrafenis zal krijgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij heeft visioenen , net als de Fuhrer vroeger
Gewoon dat lijk in de zee dumpenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Louis denkt dat hij een staatsbegrafenis zal krijgen.
The Godfather was toch afgelopen.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:20 schreef Zorro het volgende:
Jimi Hendrix schijnt ons ook te zijn ontvallen. Heb ik gehoord.
Iedereen die bij Ajax speelt komt uit de Ajax-jeugd, zo werkt dat.quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:
Hoe los je een gat opquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:22 schreef Bugno het volgende:
Johan: Schone kan als regisseur het gat op t middenveld oplossen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:22 schreef Bugno het volgende:
Johan: Schone kan als regisseur het gat op t middenveld oplossen.
Voetbalhater.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind El Ghazi en Kishna niet veel
Viergever en v/d Hoorn speelden prima gisteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:24 schreef Pascalus het volgende:
Viergever, van der Hoorn en Boilesen kunnen er geen kut van.
Heb ze tijdens GAE Ajax live gezien en die gasten zijn er zwaar irritant. Allemaal scharen dit dat, niks lukte, geen fatsoenlijke voorzet.quote:
En?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb ze tijdens GAE Ajax live gezien en die gasten zijn er zwaar irritant. Allemaal scharen dit dat, niks lukte, geen fatsoenlijke voorzet.
Het zijn Ajax onwaardige spelers.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever en v/d Hoorn speelden prima gisteren.
T zijn iig niet van die apathische gasten als Veltman en Moisander.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever en v/d Hoorn speelden prima gisteren.
Wilfred ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:24 schreef TheSolution het volgende:
Volgens mij is Valentijn Driessen voor Ajax.
Had ie maar voor Ajax gekozen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
uh nee. Maher is iets voor PSV maar val ons er niet mee lastig.
Wat blaten ze nu weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede kennis van buitenlands voetbal weer aan tafel
Nou nou nouquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wilfred rot nou eens weg met je klote groente. Het is echt fucking irritant.
Die donkere jongen komt toch ook best vaak voor de goal. Best leuk spelertje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wisten niet het middenveld van PSG en zat ook geen creativiteit in Verratti ofzeu
Excuus, ik liet me even gaan.quote:
0,0 voetbalverstand die gasten ..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wisten niet het middenveld van PSG en zat ook geen creativiteit in Verratti ofzeu
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 1 keer 90 minuten ellende van NAC uitzitten dit seizoen
Wel met ze eens dat David Luiz op het middenveld zetten totaal bezopen is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die donkere jongen komt toch ook best vaak voor de goal. Best leuk spelertje.
Waarom kijk je nu naar NAC dan als ze niet tegen Ajax spelen?quote:
Verzanden vaak in de clichésquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:47 schreef Catenaccio. het volgende:
[..]
0,0 voetbalverstand die gasten ..
Pff,dat is wel heel veel hoor. Zelfs Ronaldo was niet zo duur.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:48 schreef TheSolution het volgende:
Als Blind voor 20 miljoen verkocht wordt kan je voor Depay 200 miljoen vragen, voor Clasie 500 miljoen zelfs.
Ja maarja, Blind is qua niveau hoogstens 3 ton waard. Echter leverde de combi Ajax + Van Gaal veel geld opquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Pff,dat is wel heel veel hoor. Zelfs Ronaldo was niet zo duur.
Meest gehypte speler ooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Virgil van Dijk foutje
Stijn vindt dit leuk
Heb ik vaker gehoord...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Bas Dost had dus wel naar Feyenoord gekund
Maar het is wel leuk als we Feyenoord dat laten gelovenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rot op met je Feyenoord met Dost en dan waren ze kampioen
van 1-4 naar 4-4 in blessuretijd.quote:
Waarom kijk je Jupiler League?quote:
Ja dat schattige Feyenoord dat jaar in jaar uit faalt ook een beetje hoop geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk als we Feyenoord dat laten geloven
Jong Ajax doet dat elke keer hèquote:
Niet. Maar ik zag het op futbol24quote:
Hij heeft in zijn hoofd nog steeds ergens iets dat hij denkt dat Twente een topclub is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan snapt er echt niets van. Zijn vertrouwen in FC Twente is echt nergens op gebaseerd.
Familie van Shreyas.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn hoofd nog steeds ergens iets dat hij denkt dat Twente een topclub is.
Nee, ik denk niet dat Twente een topclub is, ik denk alleen dat Twente een net zo grote (of net zo kleine, net wat je wilt) club is als Feyenoord. Beide clubs zijn hoe dan ook topclub af, zoals ik al eerder heb aangegeven.quote:
Vergelijk Twente niet met de traditionele top 3...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat Twente een topclub is, ik denk alleen dat Twente een net zo grote (of net zo kleine, net wat je wilt) club is als Feyenoord. Beide clubs zijn hoe dan ook topclub af, zoals ik al eerder heb aangegeven.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef Downwards het volgende:
EN de .mp4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1d6-d4b5b38bae3f.mp4
Ga wegquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Vermecelli het volgende:
Tijd om Schelvis te vervangen voor Driessen
Hou je bekquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Vermecelli het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe maak je MP 4?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef Downwards het volgende:
EN de .mp4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1d6-d4b5b38bae3f.mp4
Ik i.i.g. niet. Wel een paar glitches, maar verder gewoon de hele uitzending goed kunnen volgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Bij mij stopt de MP4 halverwege met afspelen, hebben meer mensen daar last van?
Ja na 27 min blijft hij hangen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:52 schreef Fred_B het volgende:
Bij mij stopt de MP4 halverwege met afspelen, hebben meer mensen daar last van?
Emile schuift dan ook niet meer aan denk ik, hij is de laatste keer zo in de zeik gezet dat hij er nu wel de brui aan geeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef Vermecelli het volgende:
Hey Johan hey Johan, maar die Youri Mulder hè, die is dus écht niet goed meer, of wel? HAHA! Wat is was die een onzin aan het verkondigen! Ik heb met stij-gen-de verbazing zitten luisteren! Ik denk, WAT ZEGT DIE NOU? HAHAHA!! Nee joh dat kan echt niet meer, of wel dan? Nee maar echt Johan ik meen dit uit de grond van mijn hart, die jongen moet er gewoon mee stoppen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef Perico het volgende:
Ik hoop op een afzagende analyse van de volledige ontoerekeningsvatbare Youri Mulder gisteren.
En Pierre's wijnkaart grap, als Vine-on-repeat.
En wat te denken dat iedereen aan tafel al wis dat FC Twente het contract van Youri niet ging verlengen, behalve Youri zelfquote:Op maandag 23 februari 2015 15:01 schreef Perico het volgende:
Ik hoop op een afzagende analyse van de volledige ontoerekeningsvatbare Youri Mulder gisteren.
En Pierre's wijnkaart grap, als Vine-on-repeat.
Was wel de beste Nederlander in de Tour de France van 2014.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Geertsema de wielrenner, die kent u niet.
Niet zo vloekenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, sta ik weer voor lul.
Ik bedoelde m'n broek.
Als het ambt van mod zodanig aan inflatie onderhevig is dat Guitarist mod kan worden dan pas ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkt jouw vriendin niet mee naar VI?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef Evertjan het volgende:
reclame voor de huishoudbeurs voor VI programmeren volgens mij heeft de reclameman een foutje gemaakt bij RTL 7
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef Evertjan het volgende:
tussenstand Jong FC Twente - De GraafschapKijk, zo moet een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kudos
What can change the nature of a man?
Wie?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het ambt van mod zodanig aan inflatie onderhevig is dat Guitarist mod kan worden dan pas ik.
Weet jij wie de tweede beste Nederlander was?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was wel de beste Nederlander in de Tour de France van 2014.
nee die staat in de keukenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijkt jouw vriendin niet mee naar VI?
Dekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij wie de tweede beste Nederlander was?
Bokkemaquote:Op maandag 23 februari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij wie de tweede beste Nederlander was?
In het kader van voort wat hoort wat denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:26 schreef Evertjan het volgende:
reclame voor de huishoudbeurs voor VI programmeren volgens mij heeft de reclameman een foutje gemaakt bij RTL 7
?? Dat was Laurens ten Damquote:Op maandag 23 februari 2015 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was wel de beste Nederlander in de Tour de France van 2014.
Ik zag iemand in de lijst staan. Heb hem hier nog nooit gezien. Die gozer weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:
Wat was de vraag?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt een mooie wielrenvraag bij Het Mes gemist.
Wie is de beste Nederlander van de Tour '14?quote:
Ja. Weg daarmee.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:30 schreef Evertjan het volgende:
dit opzetje voor de show voelt ongemakkelijk
Over Nederlands wielrennen heb ik geen verstand. Ik zou het maw ook niet weten.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de beste Nederlander van de Tour '14?
De eerste kandidaat schreef: ''Geertsema''
De tweede kandidaat schreef: ''Dekker''
Geertsema gaat dit jaar de tour winnenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste Nederlander in de Tour van 2014. Was natuurlijk Geertsema.
Haha, sta jij even voor lul. Dit is namelijk gewoon Danny Vera.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geertsema gaat dit jaar de tour winnen
iedere dag is een goede pizzadagquote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere pizza op maandagavond.
Of op dinsdagavond, woensdagavond, donderdagavond, vrijdagavond, zaterdagavond en zondagavond.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere pizza op maandagavond.
gekke mensenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen roepen steeds dat PSV nog niet zeker is omdat ze naar Twente en PEC moeten.
Deze man snapt het.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Of op dinsdagavond, woensdagavond, donderdagavond, vrijdagavond, zaterdagavond en zondagavond.
Dat roept niemandquote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen roepen steeds dat PSV nog niet zeker is omdat ze naar Twente en PEC moeten.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan ben je gewoon down met de helden van VIquote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
lol wat een mongool ben je als je deze cd gekocht hebt.
Die Romeinen stijgen in één keer flink in respect bij mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de Romeinen zijn de enige echte moordenaars van de Here Jezus Christus
dus jij hebt ook niet het Mens Erger je niet voetbalspelquote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
lol wat een mongool ben je als je deze cd gekocht hebt.
Die CD heb ik niet, het spel welquote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus jij hebt ook niet het Mens Erger je niet voetbalspel
Een collectorsitem. Een must voor iedere VI ''''''''Hooligan''''''''''quote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus jij hebt ook niet het Mens Erger je niet voetbalspel
Wanneer gaat het over de lampen?quote:
Gijp kon er niks van inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veel minder talent, waardeloze vergelijking.
PSV komt straks nog.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gaat het over de lampen?
Henk als een Barca-speler overduidelijk hands maakt :'' nou ik weet het niet hoor''quote:Op maandag 23 februari 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Henk heeft geen prettige stem
Kieft kan zo heerlijk zeiken hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |