SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winnen jullie makkelijkquote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Over een uurtje spelen we tegen de Knicks.
Godver ik zie hem nu pasquote:Op zondag 22 februari 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een paint was. Toen heb ik het zelf gecontroleerd.
[ afbeelding ]
Die zijn aan het tanken.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat is er met de Lakers gebeurd dit jaar
Mijn paint-skills overschatten.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een paint was. Toen heb ik het zelf gecontroleerd.
[ afbeelding ]
Hij doet tenminste wat voor de kost.quote:
Gewaagdquote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord niet voor de 70e minuut gelijk maakt winnen ze dit niet meer.
Feyenoord schijnt achter te staan.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat zit je nou de hele tijd boos te doen man
Ik studeer & heb gewoon 3 jaar gewerkt hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat voor de kost.
PizzaGeit heeft Wajong, omdat hij een handicap heeft. Pest hem daar nou niet mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat voor de kost.
Het is PSV niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord denkt dat ze kunnen counteren.
Spoiler in je holquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ik weet trouwens niet of het hier al voorbij is gekomen ( en geheel relevant in dit topic is het niet, maar toch):
Wolfsburg heeft vandaag tot nu toe 1x gescoord.
Wie? Jawel. Weer!
je zit in het verkeerde topicquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ik weet trouwens niet of het hier al voorbij is gekomen ( en geheel relevant in dit topic is het niet, maar toch):
Wie? Jawel. Weer!
Echt een kunstige post dit.quote:
Dat is per definitie zo als ik ergens zit.quote:
Ja, dat is het. Spuit 11.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Wie? Jawel. Weer!
Als Feyenoord vanaf nu geen goals meer maakt winnen ze ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord niet voor de 70e minuut gelijk maakt winnen ze dit niet meer.
Een zwaluw maakt NOG geen zomer.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Die Bovenberg speelt best goed. Leek er bij Utrecht geen reet van te kunnen.
madquote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Excelsior facking laf verdedigend spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |