SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winnen jullie makkelijkquote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
Over een uurtje spelen we tegen de Knicks.
Godver ik zie hem nu pasquote:Op zondag 22 februari 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een paint was. Toen heb ik het zelf gecontroleerd.
[ afbeelding ]
Die zijn aan het tanken.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat is er met de Lakers gebeurd dit jaar
Mijn paint-skills overschatten.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een paint was. Toen heb ik het zelf gecontroleerd.
[ afbeelding ]
Hij doet tenminste wat voor de kost.quote:
Gewaagdquote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord niet voor de 70e minuut gelijk maakt winnen ze dit niet meer.
Feyenoord schijnt achter te staan.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat zit je nou de hele tijd boos te doen man
Ik studeer & heb gewoon 3 jaar gewerkt hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat voor de kost.
PizzaGeit heeft Wajong, omdat hij een handicap heeft. Pest hem daar nou niet mee.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat voor de kost.
Het is PSV niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord denkt dat ze kunnen counteren.
Spoiler in je holquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ik weet trouwens niet of het hier al voorbij is gekomen ( en geheel relevant in dit topic is het niet, maar toch):
Wolfsburg heeft vandaag tot nu toe 1x gescoord.
Wie? Jawel. Weer!
je zit in het verkeerde topicquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ik weet trouwens niet of het hier al voorbij is gekomen ( en geheel relevant in dit topic is het niet, maar toch):
Wie? Jawel. Weer!
Echt een kunstige post dit.quote:
Dat is per definitie zo als ik ergens zit.quote:
Ja, dat is het. Spuit 11.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Zorro het volgende:
Wie? Jawel. Weer!
Als Feyenoord vanaf nu geen goals meer maakt winnen ze ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:11 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord niet voor de 70e minuut gelijk maakt winnen ze dit niet meer.
Een zwaluw maakt NOG geen zomer.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Die Bovenberg speelt best goed. Leek er bij Utrecht geen reet van te kunnen.
madquote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Excelsior facking laf verdedigend spelen
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Walgelijk en diep triest, inderdaad. Ik stel voor dat we morgen een door jou aangetekende brief naar Zeist sturen met het verzoek tot 3 punten aftrek voor Ajax. Die hebben dit allemaal ingeseind naar Kralingen. Gewoon een enorm complot van de Joden zoals ik ook vrees voor het feit dat Ajax ook achter de Romeinse rellen zit.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Beetje boos jongeman?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Als een echte ploeg moet je daar doorheen kunnen prikkenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
4G.quote:
Aan je reactie te zien weinig.quote:
Ik heb nooit 3G gehad. Of 4G.quote:
3G, 4G...quote:
Waar is mijn bier?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:20 schreef Typisch het volgende:
yes yes yes girllll
kazimgod weer assistje er bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |