Ben niet zo bekend met RSD en Tyler. Zou wel ''Be Relentless'' van David X kunnen aanraden.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend, ik kreeg de kluis niet meer dicht van de abundance. Nu wel pittige one-itis ja. Wat zou RSDTyler doen denk je??
Zat gewoon te denken aan een kwartje elke dag in mn shake te doen? Gewoon om de serotonine beetje op peil te houden zeg maar? Andere ideeen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
heb nog wel wat middeltjes voor je assum
zat meer te denken richting de trenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zat gewoon te denken aan een kwartje elke dag in mn shake te doen? Gewoon om de serotonine beetje op peil te houden zeg maar? Andere ideeen?
ben toch een man hequote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja he mja
gaat al weer wat beter dus
Ook wel lekker.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil vanavond Fury kijken. Hoe is die?
5 mei pakken weer? vorig jaar was het goeie fissaquote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe is het met jou etha, wat is ons eerste festival?
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Awesome_ het volgende:
Vond brad wel sicke haircut hebben, denk dat ik die ook ga zetten.
Kwaliteit deze.quote:
Ik dacht dat die all out dexter ging eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kwaliteit deze.
De hele film zit je een beetje ongemakkelijk op je stoel, afvragende waar dit in hemelsnaam toch heen moet gaan.
haha echt he kaolo sukkelquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
Gast jij verkankert elke film en serie hier op FOK al sinds 2009
welnee ik doe ook vaak neppe spoilersquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
Gast jij verkankert elke film en serie hier op FOK al sinds 2009
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Weissman het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met Fok. Ben het zat dat Etha elke film verpest. Jullie hoeven geen DM/PM te sturen. Lees ze toch niet meer.
Doei
geen fok, geen FB, geen whapp. Waz met jou weissman.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Weissman het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met Fok. Ben het zat dat Etha elke film verpest. Jullie hoeven geen DM/PM te sturen. Lees ze toch niet meer.
Doei
hey jij moet echt op zouten want ik wacht nog altijd op die kaolo pannekoekenquote:
gewoon zelf doenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je maar niet bij Anita op de hoek laten knippen bruh.
Strakke fade is een must bij deze.
Zeg eens aaaaaahhquote:Op zondag 22 februari 2015 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie nu pas je dm nulty, lekker geil ding. Antwoord is uiteraard ja. Pers ze maar uit/
kom in me gezicht zegge danquote:Op zondag 22 februari 2015 18:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen fok, geen FB, geen whapp. Waz met jou weissman.
hey vriend alles chill gaan we nog as roma klappen donderdag?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom in me gezicht zegge dan
ik klap je kapot
sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |