quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
thanks broeder van een andere moeder. Hoe gaat je nofap?weekje nog?
Welcome back boysquote:Op zondag 22 februari 2015 14:56 schreef JaqenHghar het volgende:
He boys, eindelijk ontsnapt uit het Vietcong kamp der verbanning.
Hi skatjquote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welcome back boysen sterkte Awesome, we're all gonna make it
nee denk het nietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef seto het volgende:
bestaat er een buitenaardse levensvorm die minder grappig is dan mcnulty? op deze planeet is dat niet meer mogelijk denk ik
hey seto nog gelukkig chinees nieuwjaarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef seto het volgende:
bestaat er een buitenaardse levensvorm die minder grappig is dan mcnulty? op deze planeet is dat niet meer mogelijk denk ik
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Als je iets ergs wil drinken, gisteren lapsang souchong gehaald, gerookte thee. Net alsof je een glas bosbrand aan het drinken bent
glas bosbrandquote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Als je iets ergs wil drinken, gisteren lapsang souchong gehaald, gerookte thee. Net alsof je een glas bosbrand aan het drinken bent
Oke meow zedong.quote:
Nee chester is een pannenkoek en seto is baasquote:Op zondag 22 februari 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
Is seto niet gewoon een kloon van chesterperry?
nieuwe sma te grazen nemenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
jongens hoe kom je het beste over een break up heen
srs
Ik begon met liften, maarja dat doe je al. Dus heb geen idee.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
srs
Door je niet zo aan te stellen. Maximaal 3 dagen rouwen en dan weer door.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
srs
Waarom heb je het uitgemaakt?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:50 schreef Outstanding_ het volgende:
Ja dat doe ik dus al, en ondanks dat ik het zelf heb gedaan nog steeds kk heartbroken man. Fuck. Denk dat ik een klokovje zet of zo.
Get some abundance bro. Blijf niet hangen in je one-itis. Neuk de ballen uit je broek. Lik zoveel pussy tot dat je niet meer kan herinneren hoe je ex er uit zag.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
srs
Weet het niet meerquote:
Vriend, ik kreeg de kluis niet meer dicht van de abundance. Nu wel pittige one-itis ja. Wat zou RSDTyler doen denk je??quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Get some abundance bro. Blijf niet hangen in je one-itis. Neuk de ballen uit je broek. Lik zoveel pussy tot dat je niet meer kan herinneren hoe je ex er uit zag.
Maar we zijn geen vriendenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Amazing_ het volgende:
[..]
Weet het niet meernaja, gewoon opeenstapeling van irritatie. Ze was gewoon te aardig naar mensen die alleen maar in dr broekje wilde komen terwijl ze dat zelf niet inzag etc. Gewoon te naief en jong nog voor me denk ik.
Als je ff een pic dm't kan je misschien mn rebound zijn? Gewoon, als vrienden onder elkaar zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |