Heb je je verloofde geslagen met een kettlebell?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
Ben weer single jongens btw. Die ban deed gekke dingen met me
shit broer what happenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
als je toe bent aan fysieke troost hoor ik van jequote:Op zondag 22 februari 2015 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ja kweenie man. teveel irritaties over en weer. Ben nu best wel een wrak. No homo.
Ga je toch op pad met Pope-of-Dope. Heb je zo weer nieuwe chickie jatogquote:Op zondag 22 februari 2015 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
ik zou jou moeder is belachelijk makenquote:Op zondag 22 februari 2015 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
inmiddels wel duidelijk dat die gast niet 100% is, beetje jammer om die dan belachelijk te maken
geen enkele is zo cool als deze wasquote:Op zondag 22 februari 2015 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je toch op pad met Pope-of-Dope. Heb je zo weer nieuwe chickie jatog
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
thanks broeder van een andere moeder. Hoe gaat je nofap?weekje nog?
Welcome back boysquote:Op zondag 22 februari 2015 14:56 schreef JaqenHghar het volgende:
He boys, eindelijk ontsnapt uit het Vietcong kamp der verbanning.
Hi skatjquote:Op zondag 22 februari 2015 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welcome back boysen sterkte Awesome, we're all gonna make it
nee denk het nietquote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef seto het volgende:
bestaat er een buitenaardse levensvorm die minder grappig is dan mcnulty? op deze planeet is dat niet meer mogelijk denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |