Get some abundance bro. Blijf niet hangen in je one-itis. Neuk de ballen uit je broek. Lik zoveel pussy tot dat je niet meer kan herinneren hoe je ex er uit zag.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
jongens hoe kom je het beste over een break up heen
srs
Weet het niet meerquote:
Vriend, ik kreeg de kluis niet meer dicht van de abundance. Nu wel pittige one-itis ja. Wat zou RSDTyler doen denk je??quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Get some abundance bro. Blijf niet hangen in je one-itis. Neuk de ballen uit je broek. Lik zoveel pussy tot dat je niet meer kan herinneren hoe je ex er uit zag.
Maar we zijn geen vriendenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Amazing_ het volgende:
[..]
Weet het niet meernaja, gewoon opeenstapeling van irritatie. Ze was gewoon te aardig naar mensen die alleen maar in dr broekje wilde komen terwijl ze dat zelf niet inzag etc. Gewoon te naief en jong nog voor me denk ik.
Als je ff een pic dm't kan je misschien mn rebound zijn? Gewoon, als vrienden onder elkaar zeg maar.
Ben niet zo bekend met RSD en Tyler. Zou wel ''Be Relentless'' van David X kunnen aanraden.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend, ik kreeg de kluis niet meer dicht van de abundance. Nu wel pittige one-itis ja. Wat zou RSDTyler doen denk je??
Zat gewoon te denken aan een kwartje elke dag in mn shake te doen? Gewoon om de serotonine beetje op peil te houden zeg maar? Andere ideeen?quote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
heb nog wel wat middeltjes voor je assum
zat meer te denken richting de trenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zat gewoon te denken aan een kwartje elke dag in mn shake te doen? Gewoon om de serotonine beetje op peil te houden zeg maar? Andere ideeen?
ben toch een man hequote:Op zondag 22 februari 2015 17:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja he mja
gaat al weer wat beter dus
Ook wel lekker.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil vanavond Fury kijken. Hoe is die?
5 mei pakken weer? vorig jaar was het goeie fissaquote:Op zondag 22 februari 2015 17:30 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe is het met jou etha, wat is ons eerste festival?
quote:Op zondag 22 februari 2015 17:31 schreef Awesome_ het volgende:
Vond brad wel sicke haircut hebben, denk dat ik die ook ga zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |