hey seto nog gelukkig chinees nieuwjaarquote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef seto het volgende:
bestaat er een buitenaardse levensvorm die minder grappig is dan mcnulty? op deze planeet is dat niet meer mogelijk denk ik
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Als je iets ergs wil drinken, gisteren lapsang souchong gehaald, gerookte thee. Net alsof je een glas bosbrand aan het drinken bent
glas bosbrandquote:Op zondag 22 februari 2015 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Als je iets ergs wil drinken, gisteren lapsang souchong gehaald, gerookte thee. Net alsof je een glas bosbrand aan het drinken bent
Oke meow zedong.quote:
Nee chester is een pannenkoek en seto is baasquote:Op zondag 22 februari 2015 15:48 schreef McNulty het volgende:
Is seto niet gewoon een kloon van chesterperry?
nieuwe sma te grazen nemenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
jongens hoe kom je het beste over een break up heen
srs
Ik begon met liften, maarja dat doe je al. Dus heb geen idee.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
srs
Door je niet zo aan te stellen. Maximaal 3 dagen rouwen en dan weer door.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
srs
Waarom heb je het uitgemaakt?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:50 schreef Outstanding_ het volgende:
Ja dat doe ik dus al, en ondanks dat ik het zelf heb gedaan nog steeds kk heartbroken man. Fuck. Denk dat ik een klokovje zet of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |