Kwaliteit deze.quote:
Ik dacht dat die all out dexter ging eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kwaliteit deze.
De hele film zit je een beetje ongemakkelijk op je stoel, afvragende waar dit in hemelsnaam toch heen moet gaan.
haha echt he kaolo sukkelquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
Gast jij verkankert elke film en serie hier op FOK al sinds 2009
welnee ik doe ook vaak neppe spoilersquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
Gast jij verkankert elke film en serie hier op FOK al sinds 2009
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Weissman het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met Fok. Ben het zat dat Etha elke film verpest. Jullie hoeven geen DM/PM te sturen. Lees ze toch niet meer.
Doei
geen fok, geen FB, geen whapp. Waz met jou weissman.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Weissman het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met Fok. Ben het zat dat Etha elke film verpest. Jullie hoeven geen DM/PM te sturen. Lees ze toch niet meer.
Doei
hey jij moet echt op zouten want ik wacht nog altijd op die kaolo pannekoekenquote:
gewoon zelf doenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je maar niet bij Anita op de hoek laten knippen bruh.
Strakke fade is een must bij deze.
Zeg eens aaaaaahhquote:Op zondag 22 februari 2015 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie nu pas je dm nulty, lekker geil ding. Antwoord is uiteraard ja. Pers ze maar uit/
kom in me gezicht zegge danquote:Op zondag 22 februari 2015 18:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen fok, geen FB, geen whapp. Waz met jou weissman.
hey vriend alles chill gaan we nog as roma klappen donderdag?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom in me gezicht zegge dan
ik klap je kapot
sukkel
wil wel maar ze fouilleren ons nu preventiefquote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey vriend alles chill gaan we nog as roma klappen donderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |