haha echt he kaolo sukkelquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
Gast jij verkankert elke film en serie hier op FOK al sinds 2009
welnee ik doe ook vaak neppe spoilersquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Weissman het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met Fok. Ben het zat dat Etha elke film verpest. Jullie hoeven geen DM/PM te sturen. Lees ze toch niet meer.
Doei
geen fok, geen FB, geen whapp. Waz met jou weissman.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:26 schreef Weissman het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met Fok. Ben het zat dat Etha elke film verpest. Jullie hoeven geen DM/PM te sturen. Lees ze toch niet meer.
Doei
hey jij moet echt op zouten want ik wacht nog altijd op die kaolo pannekoekenquote:
gewoon zelf doenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moet je maar niet bij Anita op de hoek laten knippen bruh.
Strakke fade is een must bij deze.
Zeg eens aaaaaahhquote:Op zondag 22 februari 2015 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie nu pas je dm nulty, lekker geil ding. Antwoord is uiteraard ja. Pers ze maar uit/
kom in me gezicht zegge danquote:Op zondag 22 februari 2015 18:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen fok, geen FB, geen whapp. Waz met jou weissman.
hey vriend alles chill gaan we nog as roma klappen donderdag?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom in me gezicht zegge dan
ik klap je kapot
sukkel
wil wel maar ze fouilleren ons nu preventiefquote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey vriend alles chill gaan we nog as roma klappen donderdag?
hey assum wrom ga je neit gwn naar de hoeren en maak je pics voor je exquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
Thanks vriend. Ja wordt echt kk lastig wel. Ga denk ik ff weekje of twee zielig doen en daarna weer ziek hosselen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef seto het volgende:
awesome je moet gwn ff nieuwe hobby zoeken, iets waarin je je helemaal kan verdiepen
niet naar weissman luisteren want dan word je ook zo'n beta nerdje met open relatie
hey weissman leuk dat je er weer bent
thanks lahmacunquote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww arme ossum. Kusje op je one-itis. I feel your pain.
nog te gevoelig man. Misschien later.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey assum wrom ga je neit gwn naar de hoeren en maak je pics voor je ex
Dan had hij nu nog genoeg andere pussy gehad om zich mee te vermakenquote:Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef seto het volgende:
niet naar weissman luisteren want dan word je ook zo'n beta nerdje met open relatie
Ja laat even zien hoe diep je gezonken bent, dat je het nu zelfs met vrouwen doet die je zien als een zak met geld.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey assum wrom ga je neit gwn naar de hoeren en maak je pics voor je ex
Hey vriendje,quote:Op zondag 22 februari 2015 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom in me gezicht zegge dan
ik klap je kapot
sukkel
Ben je buffe pool van 112 kg ofzoquote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 22 februari 2015 19:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen ben je echt een skinny beta.
#bulk4life #permabearmode
iddquote:Op zondag 22 februari 2015 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ff lkkr fapje zetten als ik assum was gwn kkharde prono opzetten toch
Lol jij pullt ff een subtiele e-versie van dezequote:Op zondag 22 februari 2015 19:40 schreef Weissman het volgende:
jij moet sowieso even extra geniete awsom
je hebt het zwaar
je mag wel even goed voelen over jezelf
Daar gaat mn nofapquote:Op zondag 22 februari 2015 19:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lol jij pullt ff een subtiele e-versie van deze
Sneaky fuuker
[ afbeelding ]
Was wel lkkr jaquote:Op zondag 22 februari 2015 19:40 schreef Weissman het volgende:
jij moet sowieso even extra geniete awsom
je hebt het zwaar
je mag wel even goed voelen over jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |