Niet te snel oordelen hequote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar waarom zijn al die Duitse zangers zo onaantrekkelijk? Of acteurs. Hoe krijgen ze dat nou toch voor mekaar zeg.
Matthias Reim niet aantrekkelijk vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar waarom zijn al die Duitse zangers zo onaantrekkelijk? Of acteurs. Hoe krijgen ze dat nou toch voor mekaar zeg.
quote:
pas maar op, hier heb ik wel eens 2 weken ban voor gekregen.quote:
Tsssk vrijheid van meningsuiting dit dat allesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:26 schreef mstx het volgende:
[..]
pas maar op, hier heb ik wel eens 2 weken ban voor gekregen.
daar pleit ik voor jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tsssk vrijheid van meningsuiting dit dat alles
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Matthias Reim niet aantrekkelijk vinden.
De vrouwen zijn idd veel mooier.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Buiten dat er een fout in de TT staat, Duitse kwaliteitsmuziek bestaat niet.quote:Duitse kwalitetismuziek niet kunnen waarderen
Ik scroll snel verder voor ik verliefd wordquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:55 schreef Galgeras het volgende:
[..]
De vrouwen zijn idd veel mooier.
[ afbeelding ]
Saskia Rosendahl
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Buiten dat er een fout in de TT staat, Duitse kwaliteitsmuziek bestaat niet.
Saskia Rosendahl is de hoofdrolspeelster van de film Lore (2012).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik scroll snel verder voor ik verliefd word.
Ontopic:
Doe mij maar Special D dan. Ook Duits.
Leukquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:59 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Saskia Rosendahl is de hoofdrolspeelster van de film Lore (2012).Enorm mooie vrouw.
Wie is Special D dan?
Over een meisje Lore (gespeeld door Saskia Rosendahl) wiens ouders opgepakt zijn door de geallieerden aan het eind van de tweede wereldoorlog omdat ze nazi's waren. Lore moet met haar broertjes en zusjes naar het noorden lopen naar veilig gebied. Maar dat gaat niet helemaal goed natuurlijk. Als ik meer vertel verklap ik te veel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk. Waar gaat die film over?
Oh, een niets betekenende top 40 artiest uit de jaren 2000.
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Over een meisje Lore (gespeeld door Saskia Rosendahl) wiens ouders opgepakt zijn door de geallieerden aan het eind van de tweede wereldoorlog omdat ze nazi's waren. Lore moet met haar broertjes en zusjes naar het noorden lopen naar veilig gebied. Maar dat gaat niet helemaal goed natuurlijk. Als ik meer vertel verklap ik te veel.
Je weet dat Erika vooral door de SS werd gezongen he?quote:
Dat bedoel ik, wat een spetter. Alleen dat kapsel al, daar worden vrouwen toch spontaan nat van man.quote:
quote:
Zeer catchyquote:
Wagner was geliefd bij Hitler ja, want al die andere componisten waren volgens hem Joden.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:36 schreef Galgeras het volgende:
Ik luister nu Die Meistersinger von Nürnberg van Wagner.
[ afbeelding ]
Schijnt dat dit 1 van de favoriete opera's was van Ome Adolf.
Dan heb je nog heel wat moois te ontdekken.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:15 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Wagner was geliefd bij Hitler ja, want al die andere componisten waren volgens hem Joden.
Ik ken van Wagner alleen "Ride of the Valkyries".
Die Meistersinger klinkt wel mooi.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:24 schreef Galgeras het volgende:
Nevermind... heb Rienzi aangezet. Schijnt dat onze Ome Adolf compleet ondersteboven was toen hij deze opera voor het eerst hoorde. Hij had een goede muzieksmaak.
Wagner was wel een anti-semiet maar dat verhaal heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:27 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Die Meistersinger klinkt wel mooi.
Het was toch ook Wagner die Joden in een kooi wou gooien en tentoonstellen op een podium ofzo? Of was dat Grieg?
Het wordt bijna eng die Wagner adoratie van je, het begint op een obsessie te lijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 19:11 schreef Galgeras het volgende:
Ik kan er niks aan doen.... ik hou enorm van Wagner. Heb net nog ff wat andere muziek opgezet maar kom telkens terug bij Wagner.
Dit stuk doet me ergens aan denken, een of andere film ofzo. Wist niet dat het van Wagner was.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:52 schreef Galgeras het volgende:
Beste wat Wagner ooit gemaakt heeft.
Ik kan de TT niet meer veranderen, taalnaziquote:
Tchaikovsky ben ik de afgelopen 2 jaar steeds minder leuk gaan vinden... Hoewel zijn 6de symfonie waanzinnig is.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Het wordt bijna eng die Wagner adoratie van je, het begint op een obsessie te lijken
Hier een Saint-Saens en een Tchaikovsky om af te kicken:
Wauw, ein wunderschönes Albumquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:45 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Tchaikovsky ben ik de afgelopen 2 jaar steeds minder leuk gaan vinden... Hoewel zijn 6de symfonie waanzinnig is.
Jaren geleden was het nog veel erger met mijn Wagner obsessie hoor.![]()
Even mijn Lohengrin LP showen:
[ afbeelding ]
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Historische aufnahme aus dem jahre 1942![]()
Duits gebrul ist immer
Waaah! nog een klassieker!quote:
Ik luister nu deze van Beethoven:quote:
Beethovenquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:51 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Ik luister nu deze van Beethoven:
[ afbeelding ]
Deze shit is nog 10x beter dan Wagner. En dat zeg ik niet omdat ik dronken ben.
Hierna gaat zijn derde symfonie aan ("Eroica"). Beethoven =
"O Freunde, nicht diese Töne!quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Beethoven![]()
Muzikaal orgasme![]()
Hoeveel betaal je voor die albums?
Maak maar een paar pics, ben benieuwdquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef Galgeras het volgende:
[..]
"O Freunde, nicht diese Töne!
Sondern lasst uns angenehmere anstimmen
und freudenvollere!"
Ik heb een moment gehad dat ik 4 verschillende versies van zijn negende symfonie had hehe.![]()
Die tweedehands LP's heb ik 8 stuks tegelijk gekocht bij 1 koper op Marktplaats. Had er niet eens zo heel veel voor betaald geloof ik en waren allemaal in perfecte staat.Maar als je bv een (nieuwe) Wagner opera koopt kan je soms gerust 50 tot 120 euro kwijt zijn.
Als je wil kan ik wel foto maken van al mijn Beethoven LP's. Heb toch niks te doen (behalve pilsjes drinken)
haha mooie collectie manquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:21 schreef Galgeras het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn er zelfs 11. Dacht dat ik er 8 had lol.
Thanks, ben er erg blij mee. Klinkt misschien stom maar altijd als ik in de put zit zet ik Beethoven aan.quote:
Niet echt stom.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:24 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Thanks, ben er erg blij mee. Klinkt misschien stom maar altijd als ik in de put zit zet ik Beethoven aan.
Tchaikovsky heeft een aantal verschrikkelijk mooie werken geschreven met als hoogtepunt zijn zesde symfonie. Mooiste van die symfonie vind ik het tweede deel (zeer emotioneel) en het laatste deel waar de muziek vanuit het niets lijkt te verdwijnen. Alsof Tchaikovsky zijn laatste adem uitblies (niet lang daarna stierf hij geloof ik).quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:32 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Niet echt stom.
Beethoven heeft ook vaak een aparte sfeer, iets euforisch.
Beethoven en Tchaikovsky zijn mijn favoriete componisten, allebei weten ze me altijd wel te raken.
quote:
Ekte baasquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:52 schreef Galgeras het volgende:
Kon-whisky omdat hij aardig kon zuipn
Schitterend inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:35 schreef Galgeras het volgende:
het laatste deel waar de muziek vanuit het niets lijkt te verdwijnen.
Toen ik 15 was zat ik hele avonden met vrienden in het bos naar black metal te luisteren. Van onze laatste centen kochten we de goedkoopste blikken bier (als echte proletariërs). Er zijn veel mooie dingen gebeurd in die periode.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef Varg89 het volgende:
Hier een bazennummer van Peter Fox (Duitse kwaliteitszanger).
In 2009 toen ik geld begon te verdienen met mijn fulltime baantje en nog thuis woonde.
Elk weekend met een groepje naar Aachen en Keulen helemaal naar de klote.
Zuipen en (soms) snuiven tot 5/6 uur s´morgens.
Gouden tijden.
Zoiets moet ik binnenkort echt weer eens met iemand plannen.
Dacht dat het keiharde Black metal was, dus had meteen mijn boxen wat zachter gezetquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Toen ik 15 was zat ik hele avonden met vrienden in het bos naar black metal te luisteren. Van onze laatste centen kochten we de goedkoopste blikken bier (als echte proletariërs). Er zijn veel mooie dingen gebeurd in die periode.
Meest krankzinnige muziek ooit. Weet je meteen waar mijn username vandaan komt hehehe
Yeah, die gasten kunnen ook echt mooie muziek maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Dacht dat het keiharde Black metal was, dus had meteen mijn boxen wat zachter gezet
Blijkt gewoon een prachtig muziekstuk te zijn, mooi man
Thanx dacht dat het weer een rustig plaatje was, dus niet xDquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Yeah, die gasten kunnen ook echt mooie muziek maken.En ook godsgrwulijke teringherrie:
Goed dat je dit topic gekicked heb want ik zit aan de pilsjes EN ben Duitse muziek aan het luisteren.
Bachquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:26 schreef Galgeras het volgende:
Een van mijn favorite stukken van Bach:
Gespeeld door een Duitser. Duitse muziek hoort immers door Duitsers gespeeld te worden.
Idd het is zaterdag.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Thanx dacht dat het weer een rustig plaatje was, dus niet xD
Strax staat mijn buurman weer voor mijn deur, maja boeie het is zaterdag.
Ik heb echt belachelijk veel muziek van Bach. Kan wel effe wat opzoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:42 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Bach![]()
Was deze grootmeester even vergeten.
Show itquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:49 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Ik heb echt belachelijk veel muziek van Bach. Kan wel effe wat opzoeken.
quote:
Ken ik niet, maar ben hem het luisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Heb deze gevonden. Zeker 2 jaar geleden sinds ik hem voor het laatst luisterde. Ken de hele tekst uit mijn hoofd.
Mooiste stuk komt bij minuut 16:19. "Wacht auf, wach auf!"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ben hem het luisteren.
Tot nu toe klinkt het goed.
Duurt weer lekker langquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef Galgeras het volgende:
Kameraad Varg!
Hier een van de mooiste werken van Bach.
Ik vind zijn pianomuziek fijn omdat je dan niet dat religieuze heb.
Neukbaar vintage meisje op foto.quote:
Kameraad Varg! Wat vond je ervan?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:02 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Duurt weer lekker langIk zal het dalijk beluisteren, thanx!
Waarom moet die sigaret erbij, ben je nu stoerderquote:Op maandag 2 maart 2015 16:28 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Kameraad Varg! Wat vond je ervan?
Ik zit nu deze cd te luisteren:
[ afbeelding ]
Die lag toevallig op mijn bureau.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom moet die sigaret erbij, ben je nu stoerder
Ja was mooi jonge.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:28 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Kameraad Varg! Wat vond je ervan?
Ik zit nu deze cd te luisteren:
[ afbeelding ]
Mooie collectie, nooit wegdoenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:28 schreef Galgeras het volgende:
Liebe freunde, liebe kameraden,
[ afbeelding ]
Dit is dus zo'n beetje waanzinnige muziek ooit. Heb hem echt voor een belachelijk lage prijs op Marktplaats gekocht. Omdat er geen hond is die deze muziek wil hebben. Wtf is er mis met mensen?
Ma goed ik klaag niet want Galgeras kan al deze pracht LP's voor een prikkie op MP kopen.
Dit is wel een lange zit.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:45 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ja was mooi jonge.
CD´s zijn bijna net zo oldschool als je Lp´s
Even vieren dat de maandag weer voorbij is.
Deze mag trouwens niet in dit kwaliteitstopic ontbreken.
Ken je de Vier Letzte Lieder van Strauss?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |