Niet te snel oordelen hequote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar waarom zijn al die Duitse zangers zo onaantrekkelijk? Of acteurs. Hoe krijgen ze dat nou toch voor mekaar zeg.
Matthias Reim niet aantrekkelijk vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar waarom zijn al die Duitse zangers zo onaantrekkelijk? Of acteurs. Hoe krijgen ze dat nou toch voor mekaar zeg.
quote:
pas maar op, hier heb ik wel eens 2 weken ban voor gekregen.quote:
Tsssk vrijheid van meningsuiting dit dat allesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:26 schreef mstx het volgende:
[..]
pas maar op, hier heb ik wel eens 2 weken ban voor gekregen.
daar pleit ik voor jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tsssk vrijheid van meningsuiting dit dat alles
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:04 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Matthias Reim niet aantrekkelijk vinden.
De vrouwen zijn idd veel mooier.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Buiten dat er een fout in de TT staat, Duitse kwaliteitsmuziek bestaat niet.quote:Duitse kwalitetismuziek niet kunnen waarderen
Ik scroll snel verder voor ik verliefd wordquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:55 schreef Galgeras het volgende:
[..]
De vrouwen zijn idd veel mooier.
[ afbeelding ]
Saskia Rosendahl
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Buiten dat er een fout in de TT staat, Duitse kwaliteitsmuziek bestaat niet.
Saskia Rosendahl is de hoofdrolspeelster van de film Lore (2012).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik scroll snel verder voor ik verliefd word.
Ontopic:
Doe mij maar Special D dan. Ook Duits.
Leukquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:59 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Saskia Rosendahl is de hoofdrolspeelster van de film Lore (2012).Enorm mooie vrouw.
Wie is Special D dan?
Over een meisje Lore (gespeeld door Saskia Rosendahl) wiens ouders opgepakt zijn door de geallieerden aan het eind van de tweede wereldoorlog omdat ze nazi's waren. Lore moet met haar broertjes en zusjes naar het noorden lopen naar veilig gebied. Maar dat gaat niet helemaal goed natuurlijk. Als ik meer vertel verklap ik te veel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk. Waar gaat die film over?
Oh, een niets betekenende top 40 artiest uit de jaren 2000.
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Over een meisje Lore (gespeeld door Saskia Rosendahl) wiens ouders opgepakt zijn door de geallieerden aan het eind van de tweede wereldoorlog omdat ze nazi's waren. Lore moet met haar broertjes en zusjes naar het noorden lopen naar veilig gebied. Maar dat gaat niet helemaal goed natuurlijk. Als ik meer vertel verklap ik te veel.
Je weet dat Erika vooral door de SS werd gezongen he?quote:
Dat bedoel ik, wat een spetter. Alleen dat kapsel al, daar worden vrouwen toch spontaan nat van man.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |