Show itquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:49 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Ik heb echt belachelijk veel muziek van Bach. Kan wel effe wat opzoeken.
quote:
Ken ik niet, maar ben hem het luisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Heb deze gevonden. Zeker 2 jaar geleden sinds ik hem voor het laatst luisterde. Ken de hele tekst uit mijn hoofd.
Mooiste stuk komt bij minuut 16:19. "Wacht auf, wach auf!"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ben hem het luisteren.
Tot nu toe klinkt het goed.
Duurt weer lekker langquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef Galgeras het volgende:
Kameraad Varg!
Hier een van de mooiste werken van Bach.
Ik vind zijn pianomuziek fijn omdat je dan niet dat religieuze heb.
Neukbaar vintage meisje op foto.quote:
Kameraad Varg! Wat vond je ervan?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:02 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Duurt weer lekker langIk zal het dalijk beluisteren, thanx!
Waarom moet die sigaret erbij, ben je nu stoerderquote:Op maandag 2 maart 2015 16:28 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Kameraad Varg! Wat vond je ervan?
Ik zit nu deze cd te luisteren:
[ afbeelding ]
Die lag toevallig op mijn bureau.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom moet die sigaret erbij, ben je nu stoerder
Ja was mooi jonge.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:28 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Kameraad Varg! Wat vond je ervan?
Ik zit nu deze cd te luisteren:
[ afbeelding ]
Mooie collectie, nooit wegdoenquote:Op maandag 2 maart 2015 17:28 schreef Galgeras het volgende:
Liebe freunde, liebe kameraden,
[ afbeelding ]
Dit is dus zo'n beetje waanzinnige muziek ooit. Heb hem echt voor een belachelijk lage prijs op Marktplaats gekocht. Omdat er geen hond is die deze muziek wil hebben. Wtf is er mis met mensen?
Ma goed ik klaag niet want Galgeras kan al deze pracht LP's voor een prikkie op MP kopen.
Dit is wel een lange zit.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:45 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ja was mooi jonge.
CD´s zijn bijna net zo oldschool als je Lp´s
Even vieren dat de maandag weer voorbij is.
Deze mag trouwens niet in dit kwaliteitstopic ontbreken.
Ken je de Vier Letzte Lieder van Strauss?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |