haha mooie collectie manquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:21 schreef Galgeras het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn er zelfs 11. Dacht dat ik er 8 had lol.
Thanks, ben er erg blij mee. Klinkt misschien stom maar altijd als ik in de put zit zet ik Beethoven aan.quote:
Niet echt stom.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:24 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Thanks, ben er erg blij mee. Klinkt misschien stom maar altijd als ik in de put zit zet ik Beethoven aan.
Tchaikovsky heeft een aantal verschrikkelijk mooie werken geschreven met als hoogtepunt zijn zesde symfonie. Mooiste van die symfonie vind ik het tweede deel (zeer emotioneel) en het laatste deel waar de muziek vanuit het niets lijkt te verdwijnen. Alsof Tchaikovsky zijn laatste adem uitblies (niet lang daarna stierf hij geloof ik).quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:32 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Niet echt stom.
Beethoven heeft ook vaak een aparte sfeer, iets euforisch.
Beethoven en Tchaikovsky zijn mijn favoriete componisten, allebei weten ze me altijd wel te raken.
quote:
Ekte baasquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:52 schreef Galgeras het volgende:
Kon-whisky omdat hij aardig kon zuipn
Schitterend inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:35 schreef Galgeras het volgende:
het laatste deel waar de muziek vanuit het niets lijkt te verdwijnen.
Toen ik 15 was zat ik hele avonden met vrienden in het bos naar black metal te luisteren. Van onze laatste centen kochten we de goedkoopste blikken bier (als echte proletariërs). Er zijn veel mooie dingen gebeurd in die periode.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef Varg89 het volgende:
Hier een bazennummer van Peter Fox (Duitse kwaliteitszanger).
In 2009 toen ik geld begon te verdienen met mijn fulltime baantje en nog thuis woonde.
Elk weekend met een groepje naar Aachen en Keulen helemaal naar de klote.
Zuipen en (soms) snuiven tot 5/6 uur s´morgens.
Gouden tijden.
Zoiets moet ik binnenkort echt weer eens met iemand plannen.
Dacht dat het keiharde Black metal was, dus had meteen mijn boxen wat zachter gezetquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Toen ik 15 was zat ik hele avonden met vrienden in het bos naar black metal te luisteren. Van onze laatste centen kochten we de goedkoopste blikken bier (als echte proletariërs). Er zijn veel mooie dingen gebeurd in die periode.
Meest krankzinnige muziek ooit. Weet je meteen waar mijn username vandaan komt hehehe
Yeah, die gasten kunnen ook echt mooie muziek maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Dacht dat het keiharde Black metal was, dus had meteen mijn boxen wat zachter gezet
Blijkt gewoon een prachtig muziekstuk te zijn, mooi man
Thanx dacht dat het weer een rustig plaatje was, dus niet xDquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Yeah, die gasten kunnen ook echt mooie muziek maken.En ook godsgrwulijke teringherrie:
Goed dat je dit topic gekicked heb want ik zit aan de pilsjes EN ben Duitse muziek aan het luisteren.
Bachquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:26 schreef Galgeras het volgende:
Een van mijn favorite stukken van Bach:
Gespeeld door een Duitser. Duitse muziek hoort immers door Duitsers gespeeld te worden.
Idd het is zaterdag.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Thanx dacht dat het weer een rustig plaatje was, dus niet xD
Strax staat mijn buurman weer voor mijn deur, maja boeie het is zaterdag.
Ik heb echt belachelijk veel muziek van Bach. Kan wel effe wat opzoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:42 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Bach![]()
Was deze grootmeester even vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |