quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:10 schreef Blijdoener het volgende:
Dit staat momenteel op NPO.nl:
[ afbeelding ]
Is dit een fout of zullen er dan toch twee mollen zijn?
Of de 'finale' is verspreid over 2 afleveringen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:10 schreef Blijdoener het volgende:
[ afbeelding ]
volgende week is toch de live uitzending inclusief ontknoping?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Of de 'finale' is verspreid over 2 afleveringen.
Jup.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
volgende week is toch de live uitzending inclusief ontknoping?
En dat zeiden ze ook op tv maandag. Was reclame voor WIDM, zeiden ze ook 'donderdag de finale van WIDM'. Hmmquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de gids staat ook 'finale'
Of er valt er eentje 'extra' af.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:10 schreef Blijdoener het volgende:
[ afbeelding ]
zijn die zenddingen niet al lang ingekocht en door die NOS overvaller nu opgeschoven naar een week later, want volgens het 'oude' uitzendschema zou natuurlijk vanavond de finale zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat zeiden ze ook op tv maandag. Was reclame voor WIDM, zeiden ze ook 'donderdag de finale van WIDM'. Hmm
Nee toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zijn die zenddingen niet al lang ingekocht en door die tarik nu opgeschoven naar een week later, want volgens het 'oude' uitzendschema zou natuurlijk vanavond de finale zijn.
Nee, want WIDM is, net als veel andere programma's, diezelde week nog ingehaald.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zijn die zenddingen niet al lang ingekocht en door die NOS overvaller nu opgeschoven naar een week later, want volgens het 'oude' uitzendschema zou natuurlijk vanavond de finale zijn.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef kvd het volgende:
Meestal heb je de finale gevolgd door de reünie ( en dus de bekendmaking van de mol). Dus niks aan de hand.
Ik denk dat het weer zoiets wordt ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:02 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik vind er niet zoveel vreemds aan, behalve dat er nog één teveel is. Maar dat is wel vaker. In het jaar van Inge waren ze ook met z'n vieren (Eva, Renate, Paul en Inge), omdat Paul daar toen voor kon kiezen. En in het jaar van Patrick waren ze ook nog met Karin, Soundos, Art en Patrick en viel Karin toen aan het begin van de aflevering nog af. Dus zo raar is het allemaal niet
Vanavond is ook de finale krijg je alleen te zien wie eruit moet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef gothic-blackie het volgende:
zijn die zenddingen niet al lang ingekocht en door die NOS overvaller nu opgeschoven naar een week later, want volgens het 'oude' uitzendschema zou natuurlijk vanavond de finale zijn.
Telkens die Mquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Weer dat handje van Margriet. Ik wil er alleen niet aan toegeven, want Rik is de mol
Ja inderdaad. Dit is alleen al eerder gedaan dus zou dat best stom zijnquote:
RLS / [WIDM 2015] De pot! Volg het geld..quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:23 schreef --3S-- het volgende:
Is er ergens een overzicht met hoeveel geld er per persoon is gewonnen? Ik kan niks vinden
Dankuquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:31 schreef kvd het volgende:
[..]
RLS / [WIDM 2015] De pot! Volg het geld..
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Rockfire het volgende:
Zei Margriet nou in de laatste biecht "I am all gonna nail it" of zei ze "I am mole, gonna nail it"?
Dan wint degene die de meeste 'fouten' heeft gemaaktquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:58 schreef Bart884 het volgende:
Marlijn zal de Mol toch sowieso niet zijn? Geen van de 3 finalisten koos in de laatste test voor haar. Als ze het wel is, zou er geen winnaar zijn. Of begrijp ik het verkeerd??
Minste lijkt me dan tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wint degene die de meeste 'fouten' heeft gemaakt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:40 schreef Rockfire het volgende:
Zei Margriet nou in de laatste biecht "I am all gonna nail it" of zei ze "I am mole, gonna nail it"?
Teruggeluisterd, maar nee dat zei ze toch nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Het viel in ieder geval op dat ze heel onduidelijk sprak.
Ja, maar als iedereen op de verkeerde persoon stemt, moet je dus eigenlijk 'fouten' maken (als in: een antwoord geven dat eigenlijk niet op jouw mol slaat), om toevallig de vraag goed te beantwoordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minste lijkt me dan toch(in de test)
Dan bedoelen we hetzelfdequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen op de verkeerde persoon stemt, moet je dus eigenlijk 'fouten' maken (als in: een antwoord geven dat eigenlijk niet op jouw mol slaat), om toevallig de vraag goed te beantwoorden
Jammer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Teruggeluisterd, maar nee dat zei ze toch niet
Klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:11 schreef Karstman het volgende:
En als het dan nog gelijk is gaat het op tijd, weten we uit het seizoen met Sanne Vogel uit m'm hoofd.
Kun je voor alle 3 iets op verzinnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:13 schreef Xummon het volgende:
zinloos
Rik heeft een zin geloost (gedumpt/vergeten)?????
Nee, hij pakte een envelop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rik pakte Jokers, ook zinloos als mol.
Vergeet de hints naar de witte bloemen niet. In de laatste aflevering heette een hotelkamer Ratu Malamquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef Redefine het volgende:
Zowat alles aan Rik zijn gedrag en daden, maak hem de Mol. Hij heeft als enige geen geld, individueel, in de pot gebracht. Heeft het meeste geld uit de pot gehaald. Geeft vier keer een joker weg! En was als enige ontspannen bij de laatste executie. Als hij niet de Mol is, is hij denk ik wel een van de meest vreemde kandidaten in WIDM ooit.
Maar de laatste vier andere kandidaten zaten op Margriet en beide andere finalisten kozen haar als Mol. Dat is meestal veelzeggend. Daarnaast deed ze elke keer zo raar met haar handen/vingers bij de groepsfoto. Alsof ze Inge wilde kopiëren. En dan het als enige ontkennen dat je de Mol bent bij de verkiezing. En de uitspraak 'ik is de Mol i.p.v. Rik is de Mol.
Dat laatste doet weer aan Dennis denken, met zijn 'is ego de Mol?' In dat geval lijkt het er wel op alsof ze dit seizoen een soort best of Mollen hints/streken hebben willen samenstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |