SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FRIET.quote:
dik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef Atak het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kilo iedereen hier is. Altijd over voedsel en shit![]()
Moet wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe komen jullie van fanatiek trainen? Ik neem aan dat jullie dan ook meer eten?
Don't mess with my Wing Chun skillsquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Atak het volgende:
@wammes
Don't mess with my Thai Chi skills![]()
[ afbeelding ]
Goede stats.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Unlabeled het volgende:
Ik ben zelf 92 kg, 188 cm en 18 cm (omtrek 16 cm).
uhmm shadapquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:08 schreef Deuce92 het volgende:
Alsof je dan minder vaak zou gaan dan nu.
Oh ja die komen morgen binnen. Was het even vergeten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:10 schreef Deuce92 het volgende:
Dat krijg je, als je je M&M's niet deelt.
Meer eten en toename van spiermassa.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe komen jullie aan van fanatiek trainen? Ik neem aan dat jullie dan ook meer eten?
Jai maak groot probleem...quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja die komen morgen binnen. Was het even vergeten.
Welke serie is je Mercedes en wat is de schofthoogte van je kangal?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Unlabeled het volgende:
BMW heeft series, Mercedes heeft klassen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke serie is je Mercedes en wat is de schofthoogte van je kangal?
Dit ivm het moeten weten in welk hokje je te moeten stoppen wbt respect.
ha haquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:24 schreef Che_ het volgende:
Ik kwam vroeger ook moeilijk aan en woog jarenlang rond de 70-75kg. Net een potlood toen.
Maserati Quattroporte van 2014. Geen tijd voor een kangal ivm overschot aan hitsige dames om mij heen mi mang.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke serie is je Mercedes en wat is de schofthoogte van je kangal?
Dit ivm het moeten weten in welk hokje je te moeten stoppen wbt respect.
Skinny wel ja.quote:
Beetje eckte Turk gespotquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
BMW heeft series, Mercedes heeft klassen.
Hoe gaat het kickboksen? Al minder blauwe plekken dan eerst?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Don't mess with my Wing Chun skills
Is het ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Skinny wel ja.
Maar ja, ik zit goed nu. Nooit gekeken naar wat wel en niet eten. Lijkt me wel vermoeiend eigk
Precies. Gewoon een paar dagen minderen als je het gevoel heb dat je te veel hebt gegeten en het buikje een beetje ziet komen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Skinny wel ja.
Maar ja, ik zit goed nu. Nooit gekeken naar wat wel en niet eten. Lijkt me wel vermoeiend eigk
Jij kent echt veel gekke mensen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik blijf mij verbazen over sommige mensen. Een ex-collega voegde mij laatst toe op facebook en ik keek zojuist op haar profiel, kom ik dit tegen onder een van haar getagde foto's:
[..]
[..]
Jij bent al de tweede die zoiets zegt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij kent echt veel gekke mensen.
Ik heb wel een buikje jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een paar dagen minderen als je het gevoel heb dat je te veel hebt gegeten en het buikje een beetje ziet komen.
Dik het anders gewoon een beetje aan, doen roddelende Turkse vrouwen wel vakerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Naast dat andere verhaal is het wel een beetje slapjes. Ik bewaar hem wel voor een andere keer.
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dik het anders gewoon een beetje aan, doen roddelende Turkse vrouwen wel vaker
Jij bent ook meer van het afslanken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.
En toch wil ik het verhaal wel horenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.
quote:aand it's gone
Triest.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Oke oke here it goes. Maar het is niet echt een verhaal:
[..]
Maar heb ook wel een sappig verhaal over een zwaar religieuze. Sterker nog, de andere Turkse user krokusje kent ze ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit verhaal is eigenlijk alleen maar aardig mits je kan onthullen dat die vrouw niet alleen maar Turkse is maar ook nog eens zwaar religieus
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik bedoel jullie zijn mijn leven. Alles wat jullie mij vertellen begraaf ik in mijn hart.
Doctor patient confidentialityquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik bedoel jullie zijn mijn leven. Alles wat jullie mij vertellen begraaf ik in mijn hart.
Of zoals in echte ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Doctor patient confidentiality![]()
Net zoals in Grey´s Anatomy
Behaard? Ik ben kaler dan een biljartbal qua lichaamsbeharing. Een hollander heeft nog meer haarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Che's behaarde buik natuurlijk, duh. Nee, jouw verhaal.
Pics!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Behaard? Ik ben kaler dan een biljartbal qua lichaamsbeharing. Een hollander heeft nog meer haar
2x gedaan netquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
Free service. Donaties zijn welkom --> klik op de adds op mijn site. Thenk you.
Ik heb al rijst op.quote:
basmati of pilav?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb al rijst op.
Heb dit keer rijst laten weken in water. Rijst wordt veel fluffier en zachter. Maaar, is ook sneller op. Dus weer terug naar mijn oude methode.
Basmatiiii. Ik eet echt al 10 jaar geen normale rijst meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
basmati of pilav?
Rijst moet je sowieso weken in koud water doe niet zo tata borte
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:42 schreef Deuce92 het volgende:
Als wij thuis spaghetti eten, eet ik alleen de spaghetti saus, met kaas, zonder de pasta.
Maar jij maakt rijst dus op z'n chineesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Basmatiiii. Ik eet echt al 10 jaar geen normale rijst meer.
Nee, zou eten broquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:45 schreef Deuce92 het volgende:
Stimo zou me begrijpen. Alleen de vetten en eiwitten, zonder de koolhydraten.
*proest*quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Unlabeled het volgende:
Ik geloof je gelijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Unlabeled het volgende:
quote:
India en Frankrijk, ik versta bijna nooit wat van hun Engels.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Godver, zonet conference call met mensen uit India, Frankrijk en Taiwan gehad.
Vanmorgen melk gedaan in kwark. Eet idd makkelijker.,quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind het net zoiets als frietjes bestellen bij de Mac. Er zijn veel lekkerdere dingen om je kcal aan te spenderen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanmorgen melk gedaan in kwark. Eet idd makkelijker.,
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zullen we dat straks doen askitom?
ja jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb nooit de behoefte gehad om het te meten.
Voorspel waarbij er natuurlijk een zwelling gaat plaatsvinden.quote:
Ik zou niks doen met Stimo hoor, doe niks met dames die al bezet zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voorspel waarbij er natuurlijk een zwelling gaat plaatsvinden.
Dat gaat dus tot zaken leiden die haram zijn.
Voorspel met de intentie om een zwelling van de hersenen te veroorzaken is inderdaad haram. Dat is levensgevaarlijk!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken hebben hersenen op de meest onverwachte plekken..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voorspel met de intentie om een zwelling van de hersenen te veroorzaken is inderdaad haram. Dat is levensgevaarlijk!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken Mannen hebben hersenen op de meest onverwachte plekken..
Knuffelen is geen voorspel malloot. Medelij met jouw vriendin .quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeker welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Knuffelen is geen voorspel malloot. Medelij met jouw vriendin .
Jawel joh, daar begint het voorspel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Knuffelen is geen voorspel malloot. Medelij met jouw vriendin .
Knuffelen kan deel uitmaken van voorspel, maar dat is niet per se zo. Duh.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel joh, daar begint het voorspel.
Of duwt jouw vrindje meteen zijn neus richtin je kelder?
ik douw mijn 18 cm gelijk daar waar het hoortquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel joh, daar begint het voorspel.
Of duwt jouw vrindje meteen zijn neus richting je kelder?
En terecht, die huwelijksschat nou daar jobberde men hard voor dus daar mag best iets tegenover staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik douw mijn 18 cm gelijk daar waar het hoort
ben wat dat betreft recht voor z'n raap
zowel letterlijk als figuurlijk
hebben ze die onderzoek gedaan op Koerden?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:46 schreef Che_ het volgende:
Ik zie laatste tijd veel nieuwsartikelen over GSA (genetic sexual attraction). Familieleden die vanaf de geboorte (of op hele jonge leeftijd) gescheiden zijn en wanneer ze elkaar op volwassen leeftijd voor het eerst ontmoeten, hebben ze seksuele gevoelens voor elkaar. In minstens de helft van alle gevallen. WTF![]()
Dan kijk je nu ook onbewust heel anders naar die tv-programma's waarin familieleden elkaar voor het eerst ontmoeten...
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)met-haar-vader.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-eigen-vader.dhtml
Hihahoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef Atak het volgende:
[..]
hebben ze die onderzoek gedaan op Koerden?
hubba hubbaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is inderdaad lekker, eten we in Irak ook
En Gheymeh/Qimeh
Fasanjoon
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
Is het hier nog dieetclub? Heb een combo van een Oreo milkshake en oreo frappuchino gemaakt.
Heaven.
[ afbeelding ]
Ik kom er nu aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
Is het hier nog dieetclub? Heb een combo van een Oreo milkshake en oreo frappuchino gemaakt.
Heaven.
[ afbeelding ]
Vandaag voor het eerst een Starbucks Frappuccino gehad, is niks vergeleken bij dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
Heaven.
[ afbeelding ]
Wow. Bsa7tikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:18 schreef Crip het volgende:
Heaven.
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik niet van warme choco houd?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik was net aan het googlen naar warme choco recepten.
Kom drinken we romantisch uit 1 glasquote:
Zijn de meningen over verdeeld. Meerdere geleerden zijn het erover eens dat varkens(en andere niet halal dierengelatine) zo'n groot chemisch process ondergaan dat het uit geur, kleur en smaak niet eruit te halen wat het is.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik niet van warme choco houd?
Oke.quote:[..]
Kom drinken we romantisch uit 1 glas
Mijn frappuchino is wel gataar thoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst een Starbucks Frappuccino gehad, is niks vergeleken bij dit.
Allah ej e3teek sa7aquote:
Dat proces valt dus wel mee..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn de meningen over verdeeld. Meerdere geleerden zijn het erover eens dat varkens(en andere niet halal dierengelatine) zo'n groot chemisch process ondergaan dat het uit geur, kleur en smaak niet eruit te halen wat het is.
Dus dan zou het halal zijn
Ik eet het gewoon als het ergens in zit
Leuk nijntje wel, super cutequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:06 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-vakantiehuis.dhtml
Van ruilen komt huilen, they said
Je doet je nu wel voor als een Çoskun, maar als jij een man zou zijn, zou jij meer een Nuri (Alço) zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik douw mijn 18 cm gelijk daar waar het hoort
ben wat dat betreft recht voor z'n raap
zowel letterlijk als figuurlijk
nopequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
Er is brownietaart met varkensgelatine.... eten of niet?
Ja ik zou het eten maar als er ook een taart is zonder dan kies ik liever daarvoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
Ama jij bent geen moslim Wammeeesssssquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik zou het eten maar als er ook een taart is zonder dan kies ik liever daarvoor.
yesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
Dus nu zijn wij in gunah gegaan voor jou? Voor niks? bitch.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Omg I will burn in hell.
Maar nee. Hihaho. Mag niets meer qua kcal.
Behalve als het om misdienaars gaat. The sky is the limit dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Gulzigheid is een zonde, bij Christenen.
Nee dan is het ook een zonde maar even in het hok biechten bij de priester en God vergeeft het je weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Behalve als het om misdienaars gaat. The sky is the limit dan.
Ook al je zelf priester bent? Of kun je dan gewoon in je hoofd biechten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee dan is het ook een zonde maar even in het hok biechten bij de priester en God vergeeft het je weer
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet je nu wel voor als een Çoskun, maar als jij een man zou zijn, zou jij meer een Nuri (Alço) zijn.
Biechten bij een collega via Skype neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ook al je zelf priester bent? Of kun je dan gewoon in je hoofd biechten?
Thats how I rollquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus nu zijn wij in gunah gegaan voor jou? Voor niks? bitch.
Tatta gehalte is toch te hoog imo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vermiste Dordtenaar (54) duikt op in Turkije
http://m.ad.nl/ad/m/nl/32(...)-op-in-Turkije.dhtml
Met die baard val je daar natuurlijk niet op
Heb net lekkere hot chocolate gemaakt meeen.quote:
Chocomel dark.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zet gewoon een mok Chocomel in de magnetron.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst een Starbucks Frappuccino gehad, is niks vergeleken bij dit.
Sinds ik chocomel dark heb ontdekt smaakt de normale chocomel niet meer. Elke keer als ik het drink denk ik meh.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
Nee, 'gewone' Chocomel.
Zelfs dat weet je te verhipsteren, met je 'dark'.
Is chocomel eigk met volle melk? Ik had vandaag chocolademelk gekocht met volle melkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sinds ik chocomel dark heb ontdekt smaakt de normale chocomel niet meer. Elke keer als ik het drink denk ik meh.
Maar serieus dit recept wat ik nu heb gemaakt is echt een blijvertje.
Ja en volgens mij ook nog extra room aan toegevoegd. Vandaar ook dat het een caloriebom is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is chocomel eigk met volle melk? Ik had vandaag chocolademelk gekocht met volle melk
Maizena is paneermeel ofzo toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en volgens mij ook nog extra room aan toegevoegd. Vandaar ook dat het een caloriebom is.
Maar een tip, als je een beetje maizena toevoegt aan je chocomel krijg je ook die volle romige smaak zonder de cal's. Heb net gewoon een warme chocomel dark gehad gemaakt met chocolade havermelk, cacao, chocolade en maizena.
lol whut. Nee, maizena is maiszetmeel. Is die hele fijne witte poeder.quote:
Hahahquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol whut. Nee, maizena is maiszetmeel. Is die hele fijne witte poeder.
En chocomel is gemaakt van 'gedeeltelijk afgeroomde melk', zal wel halfvolle melk ofzo zijn.
Ik bedenkt mij nu dat ik het ook weleens heb gebruikt voor het coaten van mijn chicken wings. Half meel, half maizena.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahik heb het vaak gezien vroeger thuis maar nooit gekeken wat het was. Chocomel is van halfvolle volgens mij ja
Hehehe dus tochquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedenkt mij nu dat ik het ook weleens heb gebruikt voor het coaten van mijn chicken wings. Half meel, half maizena.
Maizena moet je trouwens wel altijd koken.
Ik had vandaag mercimeksoep gekocht. Als poederquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het is vooral een bindmiddel.
Whut waarom zou je dat doen. Mercimek is zo simpel als wat. Dat je tarhana enzo koop begrijp ik, kun je niet zo 123 fixen. Maar mercimekk, come on.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag mercimeksoep gekocht. Als poeder! in de super
i don't know what you're talking aboutquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet je nu wel voor als een Çoskun, maar als jij een man zou zijn, zou jij meer een Nuri (Alço) zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff testen laaaaaaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whut waarom zou je dat doen. Mercimek is zo simpel als wat. Dat je tarhana enzo koop begrijp ik, kun je niet zo 123 fixen. Maar mercimekk, come on.
Ik ben wiskundige, dus ik wil dat wel opmeten en uitrekenenquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ruim 1.2 Kg afgevallen in 5 dagen.
Goh.
good bezuggquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
Goh.
Mama heeft kete gemaakt (wegens hizir orucu) en ik heb niet gegeten. Omg. Ze zien er lekker uit...quote:
Wat is datquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mama heeft kete gemaakt (wegens hizir orucu) en ik heb niet gegeten. Omg. Ze zien er lekker uit...
Broodquote:
Als econoom wil ik het graag nader bestuderen en bepalen hoe het verdienpotentieel te maximaliserenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben wiskundige, dus ik wil dat wel opmeten en uitrekenen
Jaloers...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
Goh.
Waarom? Jouw gewicht en figuur zijn toch perfect? Tenzij je sinds die foto's die ik van je gezien had (in je fobo?) 10 kilo aangekomen bent ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom? Jouw gewicht en figuur zijn toch perfect? Tenzij je sinds die foto's die ik van je gezien had (in je fobo?) 10 kilo aangekomen bent ofzo.
Nee, ik ben jaloers op jou. Tuurlijk mag je happy zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik struggle al 2 jaar hiermee mag ik ook eens happy zijn
Oh wij hebben ook zo'n uitspraak en dat kan je gebruiken als dankquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Je zegt 'sağlık olsun' (''als je gezondheid er maar is'') als iemand iets niet is gelukt, Che.
Bijvoorbeeld:
Ik ben gezakt voor mijn rijexamen.
- Sağlık olsun.
waarschijnlijk gwn inside job om verzekering te lichtenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Yavuz, eigen zaak opgezet en dan dit
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-eindhoven-1.4776391
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, ik ben jaloers op jou. Tuurlijk mag je happy zijn.
first world issssssssuesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:14 schreef Crip het volgende:
Ik ga voor wat lichter denk ik. Dat kan ik nog fixen met bronzer.
Soms heb ik honger en dan ben ik te lui om te eten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik struggle al 2 jaar hiermee mag ik ook eens happy zijn
echtttt heeeeeequote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
first world issssssssues
naked?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
nog een firstworld problem:
ik weet niet welke eyeshadow palette ik wil
Ik val niet af door minder eten wel door anders eten.. ik en minder is not a matchquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Soms heb ik honger en dan ben ik te lui om te eten.
Daar viel ik zo erg van af
er komt een dag dat iedereen respect en liefde zal hebben voor Turkije.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Die blijde blik is niet te faken... Eigenlijk hebben zij niks dan respect en liefde voor Turkiye
cripquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:34 schreef Crip het volgende:
Ik zeg heel voorzichtig dat ik mijn fraps lekkerder vind dan die van de starbucks o:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks. Gelijk die naked kopenquote:Op zondag 22 februari 2015 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Voor al die jaloerse mannen die altijd klagen over vrouwen en make-up:
[ afbeelding ]
Nou, gauw aan de slag en niet meer bitchen.
Wowquote:Op zondag 22 februari 2015 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Voor al die jaloerse mannen die altijd klagen over vrouwen en make-up:
[ afbeelding ]
Nou, gauw aan de slag en niet meer bitchen.
Hmm. voel me op 1 of andere manier beledigt.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Baby met naked alleen kom je er niet. Maar we gaan wel een keer samen make-uppen. Gezellieee.
Knuffelenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom bij mij me liggen. Ik ben ziek.
Volgens de comments Perfect365 of YouCam Makeup.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
Welke app is dit? Ik wil die laatste proberen.
Niet zo schijnheilig doen, Xabje. Turkije is een land geworden waarbij dit blijkbaar kan. Ik hoop dat mensen eens snappen dat dit niet alleen alevi/solcu dingen zijn.quote:
two faced koerdje, ga lekker fietsen ofzo ipv onzin uit te kramenquote:Op zondag 22 februari 2015 08:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen, Xabje. Turkije is een land geworden waarbij dit blijkbaar kan. Ik hoop dat mensen eens snappen dat dit niet alleen alevi/solcu dingen zijn.
En voor deze gast :yazik. Zonde van zijn genclik. Hij het graf in en de ander voorgoed de cel in
Is dat die ene koekfabrikant?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat ze hem expliciet een "*ülkücü* şehit" noemen.
Ik heb je nooit gehoord bij die gezi slachtoffers.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
two faced koerdje, ga lekker fietsen ofzo ipv onzin uit te kramen
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:21 schreef Atak het volgende:
Iran'da nasil asiyorlar o oruspu cocuklari. Bizde aynisini yapmamiz gerikiyor. Yoksa bize rahatlik yok.
Jij.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gehoord bij die gezi slachtoffers.
Wie is hier 2faced?
Jawel, die ene voetballer van gala tochquote:Op zondag 22 februari 2015 13:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Seriously?Ülker niet kennen...
Waarom?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat ze hem expliciet een "*ülkücü* şehit" noemen.
En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:21 schreef Atak het volgende:
Iran'da nasil asiyorlar o oruspu cocuklari. Bizde aynisini yapmamiz gerikiyor. Yoksa bize rahatlik yok.
quote:
quote:Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Wat boeit het dat ie ülkücü was? Juist door dat expliciet te noemen is het voor velen een ver-van-mijn-bedshow. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook de bedoeling...quote:
Wie is 'ze'?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We moeten ze ophangen zoals ze in Iran doen. Anders hebben we geen rust van die hoerezonen
Best veel.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best veel.
The number of prostitutes 100,000
Al zullen zij niet allemaal zonen hebben, maar toch best veel.
Ik vind het nog steeds leuk om te doen! En geen blauwe plekken meer op mijn voeten, yeahquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe gaat het kickboksen? Al minder blauwe plekken dan eerst?
#sylvesterrrquote:Op zondag 22 februari 2015 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best veel.
Dat zijn allemaal, allemaal, allemaal jah!?!??!! Van die geïmporteerde vrouwen uit de Oekraïne en vooral Armenië.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best veel.
Harun Yahya!quote:Op zondag 22 februari 2015 21:23 schreef Unlabeled het volgende:
GC / WTF vind ik in mijn brievenbus...
Hoe kan het eigenlijk dat deze man uberhaupt zo beroemd is geworden en nog steeds een sekte leidt?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Zal wel door WorldPeaceLeader bezorgd zijn.
Ik weet het ook niet. Ik las een keer omdat hij op goede voet staat met de regering en dat hij daarom wordt gedoogd. Sommige figuren die bijvoorbeeld bij de Ergenekon-zaak werden opgepakt, zouden kort daarvoor bezocht zijn door zijn kedicikler.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat deze man uberhaupt zo beroemd is geworden en nog steeds een sekte leidt?
Gmta zou ik zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Zal wel door WorldPeaceLeader bezorgd zijn.
Bir bok anlamadim.. maar goed.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik las een keer omdat hij op goede voet staat met de regering en dat hij daarom wordt gedoogd. Sommige figuren die bijvoorbeeld bij de Ergenekon-zaak werden opgepakt, zouden kort daarvoor bezocht zijn door zijn kedicikler.
Er wordt gezegd dat hij zich laat gebruiken voor chantagespelletjes van de regering met sekstapes en dergelijke, maar dat hij ook dingen weet over de AKP'ers waardoor ze hem met rust laten. Ik weet ook niet wat er precies waar van is.quote:
Ze zeggen dat hij Jood is. Sommige kijken voor entertainment andere kijken weer voor zijn commentaar op recente ontwikkelingen.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:26 schreef mrstylo het volgende:
Ff serieus nu. Is hij een troll of is hij(en zijn volgelingen) serieus?
Sounds legit.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat hij zich laat gebruiken voor chantagespelletjes van de regering met sekstapes en dergelijke, maar dat hij ook dingen weet over de AKP'ers waardoor ze hem met rust laten. Ik weet ook niet wat er precies waar van is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |