SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FRIET.quote:
dik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:37 schreef Atak het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kilo iedereen hier is. Altijd over voedsel en shit![]()
Moet wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe komen jullie van fanatiek trainen? Ik neem aan dat jullie dan ook meer eten?
Don't mess with my Wing Chun skillsquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Atak het volgende:
@wammes
Don't mess with my Thai Chi skills![]()
[ afbeelding ]
Goede stats.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Unlabeled het volgende:
Ik ben zelf 92 kg, 188 cm en 18 cm (omtrek 16 cm).
uhmm shadapquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:08 schreef Deuce92 het volgende:
Alsof je dan minder vaak zou gaan dan nu.
Oh ja die komen morgen binnen. Was het even vergeten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:10 schreef Deuce92 het volgende:
Dat krijg je, als je je M&M's niet deelt.
Meer eten en toename van spiermassa.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe komen jullie aan van fanatiek trainen? Ik neem aan dat jullie dan ook meer eten?
Jai maak groot probleem...quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja die komen morgen binnen. Was het even vergeten.
Welke serie is je Mercedes en wat is de schofthoogte van je kangal?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef Unlabeled het volgende:
Ik ben zelf 92 kg, 188 cm en 18 cm (omtrek 16 cm).
BMW heeft series, Mercedes heeft klassen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke serie is je Mercedes en wat is de schofthoogte van je kangal?
Dit ivm het moeten weten in welk hokje je te moeten stoppen wbt respect.
ha haquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:24 schreef Che_ het volgende:
Ik kwam vroeger ook moeilijk aan en woog jarenlang rond de 70-75kg. Net een potlood toen.
Maserati Quattroporte van 2014. Geen tijd voor een kangal ivm overschot aan hitsige dames om mij heen mi mang.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke serie is je Mercedes en wat is de schofthoogte van je kangal?
Dit ivm het moeten weten in welk hokje je te moeten stoppen wbt respect.
Skinny wel ja.quote:
Beetje eckte Turk gespotquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
BMW heeft series, Mercedes heeft klassen.
Hoe gaat het kickboksen? Al minder blauwe plekken dan eerst?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Don't mess with my Wing Chun skills
Is het ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Skinny wel ja.
Maar ja, ik zit goed nu. Nooit gekeken naar wat wel en niet eten. Lijkt me wel vermoeiend eigk
Precies. Gewoon een paar dagen minderen als je het gevoel heb dat je te veel hebt gegeten en het buikje een beetje ziet komen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Skinny wel ja.
Maar ja, ik zit goed nu. Nooit gekeken naar wat wel en niet eten. Lijkt me wel vermoeiend eigk
Jij kent echt veel gekke mensen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik blijf mij verbazen over sommige mensen. Een ex-collega voegde mij laatst toe op facebook en ik keek zojuist op haar profiel, kom ik dit tegen onder een van haar getagde foto's:
[..]
[..]
Jij bent al de tweede die zoiets zegt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij kent echt veel gekke mensen.
Ik heb wel een buikje jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een paar dagen minderen als je het gevoel heb dat je te veel hebt gegeten en het buikje een beetje ziet komen.
Dik het anders gewoon een beetje aan, doen roddelende Turkse vrouwen wel vakerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
Naast dat andere verhaal is het wel een beetje slapjes. Ik bewaar hem wel voor een andere keer.
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dik het anders gewoon een beetje aan, doen roddelende Turkse vrouwen wel vaker
Jij bent ook meer van het afslanken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.
En toch wil ik het verhaal wel horenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik mis die skills. Ik kan wel roddelen maar aandikken lukt mij dan weer net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |