Mijn frappuchino is wel gataar thoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst een Starbucks Frappuccino gehad, is niks vergeleken bij dit.
Allah ej e3teek sa7aquote:
Dat proces valt dus wel mee..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn de meningen over verdeeld. Meerdere geleerden zijn het erover eens dat varkens(en andere niet halal dierengelatine) zo'n groot chemisch process ondergaan dat het uit geur, kleur en smaak niet eruit te halen wat het is.
Dus dan zou het halal zijn
Ik eet het gewoon als het ergens in zit
Leuk nijntje wel, super cutequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:06 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-vakantiehuis.dhtml
Van ruilen komt huilen, they said
Je doet je nu wel voor als een Çoskun, maar als jij een man zou zijn, zou jij meer een Nuri (Alço) zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik douw mijn 18 cm gelijk daar waar het hoort
ben wat dat betreft recht voor z'n raap
zowel letterlijk als figuurlijk
nopequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
Er is brownietaart met varkensgelatine.... eten of niet?
Ja ik zou het eten maar als er ook een taart is zonder dan kies ik liever daarvoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
Ama jij bent geen moslim Wammeeesssssquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik zou het eten maar als er ook een taart is zonder dan kies ik liever daarvoor.
yesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
Dus nu zijn wij in gunah gegaan voor jou? Voor niks? bitch.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Omg I will burn in hell.
Maar nee. Hihaho. Mag niets meer qua kcal.
Behalve als het om misdienaars gaat. The sky is the limit dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Gulzigheid is een zonde, bij Christenen.
Nee dan is het ook een zonde maar even in het hok biechten bij de priester en God vergeeft het je weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Behalve als het om misdienaars gaat. The sky is the limit dan.
Ook al je zelf priester bent? Of kun je dan gewoon in je hoofd biechten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee dan is het ook een zonde maar even in het hok biechten bij de priester en God vergeeft het je weer
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet je nu wel voor als een Çoskun, maar als jij een man zou zijn, zou jij meer een Nuri (Alço) zijn.
Biechten bij een collega via Skype neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ook al je zelf priester bent? Of kun je dan gewoon in je hoofd biechten?
Thats how I rollquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus nu zijn wij in gunah gegaan voor jou? Voor niks? bitch.
Tatta gehalte is toch te hoog imo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vermiste Dordtenaar (54) duikt op in Turkije
http://m.ad.nl/ad/m/nl/32(...)-op-in-Turkije.dhtml
Met die baard val je daar natuurlijk niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |