Ik ben wiskundige, dus ik wil dat wel opmeten en uitrekenenquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ruim 1.2 Kg afgevallen in 5 dagen.
Goh.
good bezuggquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
Goh.
Mama heeft kete gemaakt (wegens hizir orucu) en ik heb niet gegeten. Omg. Ze zien er lekker uit...quote:
Wat is datquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mama heeft kete gemaakt (wegens hizir orucu) en ik heb niet gegeten. Omg. Ze zien er lekker uit...
Broodquote:
Als econoom wil ik het graag nader bestuderen en bepalen hoe het verdienpotentieel te maximaliserenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben wiskundige, dus ik wil dat wel opmeten en uitrekenen
Jaloers...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:09 schreef Stimorol- het volgende:
Goh.
Waarom? Jouw gewicht en figuur zijn toch perfect? Tenzij je sinds die foto's die ik van je gezien had (in je fobo?) 10 kilo aangekomen bent ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom? Jouw gewicht en figuur zijn toch perfect? Tenzij je sinds die foto's die ik van je gezien had (in je fobo?) 10 kilo aangekomen bent ofzo.
Nee, ik ben jaloers op jou. Tuurlijk mag je happy zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik struggle al 2 jaar hiermee mag ik ook eens happy zijn
Oh wij hebben ook zo'n uitspraak en dat kan je gebruiken als dankquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Je zegt 'sağlık olsun' (''als je gezondheid er maar is'') als iemand iets niet is gelukt, Che.
Bijvoorbeeld:
Ik ben gezakt voor mijn rijexamen.
- Sağlık olsun.
waarschijnlijk gwn inside job om verzekering te lichtenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Yavuz, eigen zaak opgezet en dan dit
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-eindhoven-1.4776391
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, ik ben jaloers op jou. Tuurlijk mag je happy zijn.
first world issssssssuesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:14 schreef Crip het volgende:
Ik ga voor wat lichter denk ik. Dat kan ik nog fixen met bronzer.
Soms heb ik honger en dan ben ik te lui om te eten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik struggle al 2 jaar hiermee mag ik ook eens happy zijn
echtttt heeeeeequote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
first world issssssssues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |