Niet zo schijnheilig doen, Xabje. Turkije is een land geworden waarbij dit blijkbaar kan. Ik hoop dat mensen eens snappen dat dit niet alleen alevi/solcu dingen zijn.quote:
two faced koerdje, ga lekker fietsen ofzo ipv onzin uit te kramenquote:Op zondag 22 februari 2015 08:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen, Xabje. Turkije is een land geworden waarbij dit blijkbaar kan. Ik hoop dat mensen eens snappen dat dit niet alleen alevi/solcu dingen zijn.
En voor deze gast :yazik. Zonde van zijn genclik. Hij het graf in en de ander voorgoed de cel in
Is dat die ene koekfabrikant?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat ze hem expliciet een "*ülkücü* şehit" noemen.
Ik heb je nooit gehoord bij die gezi slachtoffers.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
two faced koerdje, ga lekker fietsen ofzo ipv onzin uit te kramen
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:21 schreef Atak het volgende:
Iran'da nasil asiyorlar o oruspu cocuklari. Bizde aynisini yapmamiz gerikiyor. Yoksa bize rahatlik yok.
Jij.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gehoord bij die gezi slachtoffers.
Wie is hier 2faced?
Jawel, die ene voetballer van gala tochquote:Op zondag 22 februari 2015 13:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Seriously?Ülker niet kennen...
Waarom?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat ze hem expliciet een "*ülkücü* şehit" noemen.
En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:21 schreef Atak het volgende:
Iran'da nasil asiyorlar o oruspu cocuklari. Bizde aynisini yapmamiz gerikiyor. Yoksa bize rahatlik yok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |