Wat zegt-ie? Ikke nie spreek raar taal.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is de auteur van dat boek. Nuff said.
Als hij hem niet mag, mag ik hem dan? Ah toe?quote:
Hij is een psychopaat die een vreemde sekte leidt. Hij nodigt volgeplamuurde, halfnaakte en door plastische chirurgie bewerkte vrouwen uit in zijn studio en prijst vervolgens god voor de schoonheden die hij hun heeft gegeven.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat zegt-ie? Ikke nie spreek raar taal.
Dat gelach steeds. Wtf.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is een psychopaat die een vreemde sekte leidt. Hij nodigt volgeplamuurde, halfnaakte en door plastische chirurgie bewerkte vrouwen uit in zijn studio en prijst vervolgens god voor de schoonheden die hij hun heeft gegeven.En anders zijn die wijven hem wel de hemel in aan het prijzen. Zijn programma noch hij worden in Turkije serieus genomen. Het is voor de gemiddelde Turk vooral een comedy show.
Hier nog een filmpje. Hij maakt de meest slechte grappen ooit maar zijn 'poesjes' (zo worden die vrouwen genoemd) komen niet meer bijjjj van het lachen.
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:49 schreef CarltonBanks het volgende:
je kan er de kachel mee aanmaken?
mss wil Reza1 het boek wel hebben, die gelooft namelijk in sprookjes verteld door een haat imam
Meh, beetje door gebladerd, ik verbaas me er vooral over dat mensen dit geloven.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:50 schreef Hondenfluitje het volgende:
Wow wtf... maar best interessant om te lezen of niet dan![]()
Ik spreek geen terrorisme.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is de auteur van dat boek. Nuff said.
doet mij hier aan denkenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij is een psychopaat die een vreemde sekte leidt. Hij nodigt volgeplamuurde, halfnaakte en door plastische chirurgie bewerkte vrouwen uit in zijn studio en prijst vervolgens god voor de schoonheden die hij hun heeft gegeven.En anders zijn die wijven hem wel de hemel in aan het prijzen. Zijn programma noch hij worden in Turkije serieus genomen. Het is voor de gemiddelde Turk vooral een comedy show.
Hier nog een filmpje. Hij maakt de meest slechte grappen ooit maar zijn 'poesjes' (zo worden die vrouwen genoemd) komen niet meer bijjjj van het lachen.
Ditquote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |