Dat gebeurd inderdaad ook zo vaak, elke week is het raak in Nederland!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:14 schreef Janneke141 het volgende:
. Er zijn blijkbaar een paar bataljons ME nodig om te zorgen dat er een potje gevoetbald kan worden zonder dat supportersgroepen elkaar de hersens in slaan, of de omliggende woonwijk en auto's gaan slopen.
Tel even de topics in je eigen forum, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegt toch helemaal niemand?
jij beweert dat we helemaal wild gaan over Syriegangers rerwijl we de h00lies gewoon hun gang laten gaan
daarna toon je aan dat dat niet zo is
ik snap je punt niet echt
over welke periode?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tel even de topics in je eigen forum, zou ik zeggen.
Ik heb eerder het vermoeden dat ie op de verkeerde plek, op het verkeerde moment was, ik ken die gast goed genoeg om te weten dat het niet zo'n vechtlustig type is. Ik zal zijn FB eens effe checken straks, zal vast wel wat op te vinden zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:22 schreef sp3c het volgende:
dit keer wel blijkbaar
hij zal ervan geleerd hebben
Bij een ME charge houden ze echt geen rekening met toekijkers en daders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
haha ik heb er eentje herkend, die met dat zwarte petje op en dat bebloede gezicht heeft vroeger bij mij op voetbal gezeten. Ik vind het alleen een beetje vaag hem zo aan te treffen op die foto, want hij is allerminst een hooligan, hooguit iemand die altijd op een afstandje staat te kijken, maar er zelf nooit in betrokken raakt.
Das een hele pijnlijke waarheid.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij een ME charge houden ze echt geen rekening met toekijkers en daders.
Helemaal gelijk, herken het zelf wel, maar altijd slim genoeg geweest om er bij weg te lopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij een ME charge houden ze echt geen rekening met toekijkers en daders.
Genoeg met een uitkering die heengaan,quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee wat een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.
Dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, herken het zelf wel, maar altijd slim genoeg geweest om er bij weg te lopen.
Alleen las van een reporter ofzo dat ze echt geen kant op konden. Straten afgesloten en allemaal 1 kant op gedreven.
Maar die boete van 45K...overleef je die ook?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:27 schreef sp3c het volgende:
meestal roepen ze heel hard dat iedereen op moet zouten
dan moet je niet blijven rondhangen, dan zal hij ook niet gestraft zijn verder ... tik op je kop overleef je ook nog wel
Hooligans berokkenen hier meer schade dan de IS-figuren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, gewoon een idiote opmerking, samenleving ontwrichten nog wel, hoe vaak heb jij er zelf hinder van ondervonden?
Ja hoor Guido, het is al goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hooligans berokkenen hier meer schade dan de IS-figuren.
Dank u.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hooligans berokkenen hier meer schade dan de IS-figuren.
Ach, hij zal niet zijn opgepakt omdat hij iedereen in toom probeerde te houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
haha ik heb er eentje herkend, die met dat zwarte petje op en dat bebloede gezicht heeft vroeger bij mij op voetbal gezeten. Ik vind het alleen een beetje vaag hem zo aan te treffen op die foto, want hij is allerminst een hooligan, hooguit iemand die altijd op een afstandje staat te kijken, maar er zelf nooit in betrokken raakt.
Vooral pijnlijk voor de mensen die niet op tijd doorhebben dat ze op de verkeerde plek staan.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:52 schreef Jibberwism het volgende:
En nu de roma ultras er nog ff overheen lol. Steekpartijtje geweest.
Via via. Geen idee, maar zeer aannemelijk.quote:
Ik geloof je ook wel, ik probeer het alleen even bevestigd te krijgen, kan er zelf nog niks over vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:56 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Via via. Geen idee, maar zeer aannemelijk.
Ik zie dat het op een of andere fb pagina ook staat. Krijg net een screenshotje binnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel, ik probeer het alleen even bevestigd te krijgen, kan er zelf nog niks over vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |