Oeps,quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
NWS / Bekladden Colosseum: 20.000 euro boete
Ja.
Ze moeten die mongolen 10 jaar slavenarbeid laten verrichten in de zilvermijnen. Dan leren ze het wel af. 45K is een schijntje, en zal waarschijnlijk wel door de Nederlandse belastingbetaler opgehoest mogen worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Brengt Rutte wel op een idee hè.
Maar belachelijk natuurlijk, je kunt die gasten best een flinke tik uitdelen, maar 45K¤?
Proportionaliteit, kent men dat niet in Italië?
Oh wow, nou volkomen terecht dan, je moet met je poten van andermans spullen afblijven. Als die straffen daar normaal zijn dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
NWS / Bekladden Colosseum: 20.000 euro boete
Ja.
De meeste mensen zijn te dom om iets af te lerenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze moeten die mongolen 10 jaar slavenarbeid laten verrichten in de zilvermijnen. Dan leren ze het wel af. 45K is een schijntje, en zal waarschijnlijk wel door de Nederlandse belastingbetaler opgehoest mogen worden.
het verschil zit in de kwantiteit lijkt mequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Diezelfde gasten rellen ook in het weekend buiten een cafe, wat is het verschil? Omdat er nu toevallig op die dag een voetbalwedstrijd is moeten ze opeens harder aangepakt worden? Wat heeft die voetbalwedstrijd met die lui te maken, helemaal niets.
Pak dan iedereen keihard aan, ongeacht of er die dag een wedstrijd is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:52 schreef Janneke141 het volgende:
Nutteloze boete, die kunnen ze toch niet betalen. We lopen allemaal op een hoop voor een handje vol Syriëgangers, maar een groep mensen die al decennia de samenleving ontwricht mag dat gewoon blijven doen omdat voetbal zogenaamd belangrijk zou zijn voor de samenleving. Als het zo belangrijk is, dan mogen ze er wel wat voorzichtiger mee omgaan.
Oh sorry, gevoelig puntje?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kon je niet nog meer overdrijven om een belachelijk punt te maken?
Jij bent echt nog dommer dan de gemiddelde hooligan die ik ken. En dat is een prestatiequote:
Nee, gewoon een idiote opmerking, samenleving ontwrichten nog wel, hoe vaak heb jij er zelf hinder van ondervonden?quote:
De randverschijnselen van voetbalwedstrijden hebben veel meer impact op de gemiddelde inwoner van Nederland en kosten bovendien een veelvoud. Dat is hypocriet en mag best worden benoemd. Maar ik snap dat de doelgroep dat niet graag hoort.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:02 schreef sp3c het volgende:
sowieso een beetje mallotig om hier die Syriegangers nog bij te moeten halen
Ik keur voetbalgeweld ook af, maar hooligans die in Nederland de samenleving al decennialang ontwrichten? Dat is te bespottelijk voor woorden en zou ook veel teveel eer zijn.quote:
Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee wat een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik vraag me af hoe ze denken die 45.000,00 ¤ denken te kunnen gaan ontvangen van die uitkeringstrekkers
350 euro maxquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee waht een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.
Zwart bijklussen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee wat een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.
Uitkering plus zwartwerken/groene vingers gebruiken snap je dat niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee waht een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.
ik moest een beetje lachen omdat het hier lijkt alsof ik zeg dat het helemaal geen impact heeft op de samenleving terwijl ik dat helemaal niet zeiquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De randverschijnselen van voetbalwedstrijden hebben veel meer impact op de gemiddelde inwoner van Nederland en kosten bovendien een veelvoud. Dat is hypocriet en mag best worden benoemd. Maar ik snap dat de doelgroep dat niet graag hoort.
Als je hier iemand wil overvallen, moet je dat doen tijdens een wedstrijd van NEC. In de verste verte geen agent te vinden, want die staan in een cordon om het stadion. Maar verder heeft het helemaal geen impact hoor. Als ze verliezen worden er ook helemaal geen vernielingen aangericht.
Dat zal ongetwijfeld voorkomen. Net zoals er mensen betrokken zijn bij voetbalrellen die 50 uur in de week op kantoor zitten en in de zomer naar Amerika op vakantie gaan.quote:
Precies. De veiligheid rondom voetbalwedstrijden kost kapitalen die door de samenleving mogen worden betaald. Er zijn blijkbaar een paar bataljons ME nodig om te zorgen dat er een potje gevoetbald kan worden zonder dat supportersgroepen elkaar de hersens in slaan, of de omliggende woonwijk en auto's gaan slopen. Maar verder heeft het écht geen impact op de samenleving hoor. Dat zie ik echt verkeerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moest een beetje lachen omdat het hier lijkt alsof ik zeg dat het helemaal geen impact heeft op de samenleving terwijl ik dat helemaal niet zei![]()
de vergelijking met de syriegangers is nog steeds mallotig, er gaat een stuk minder geld en aandacht naar het ''bestrijden'' van die figuren dan naar het uitbannen van de relh00lie
je geeft gvd zelf al een voorbeeld![]()
dat zegt toch helemaal niemand?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Precies. De veiligheid rondom voetbalwedstrijden kost kapitalen die door de samenleving mogen worden betaald. Er zijn blijkbaar een paar bataljons ME nodig om te zorgen dat er een potje gevoetbald kan worden zonder dat supportersgroepen elkaar de hersens in slaan, of de omliggende woonwijk en auto's gaan slopen. Maar verder heeft het écht geen impact op de samenleving hoor. Dat zie ik echt verkeerd.
haha ik heb er eentje herkend, die met dat zwarte petje op en dat bebloede gezicht heeft vroeger bij mij op voetbal gezeten. Ik vind het alleen een beetje vaag hem zo aan te treffen op die foto, want hij is allerminst een hooligan, hooguit iemand die altijd op een afstandje staat te kijken, maar er zelf nooit in betrokken raakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:13 schreef Accursius het volgende:
Mooie fotoreportage op GeenStijl
http://gigapica.geenstijl(...)oord_fans_clash.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |