abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149848971
Vraag me af hoe dat werkt, veroordeelden mochten hun straf om laten zetten naar een geldboete. Moeten ze dan bewijzen dat ze die 45.000 euro kunnen betalen? Want als ik de foto's van die tokkies zo zie, dan kan ik me niet voorstellen dat ze zo vermogend zijn.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:34:52 #52
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_149849088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon gericht schieten
Gaap, relnicht wil ook weer wat zeggen hoor.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:35:42 #53
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_149849101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:04 schreef whosvegas het volgende:
Achtelijke idioten :r
Keihard aanpakken

En Feyenoord zelf ook aanpakken, alle punten afnemen ofzo
Kan niet. De club kan alleen straf krijgen voor incidenten in het stadion.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:42:34 #54
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_149849182
Linea recta door naar Syrië; ze hebbend daar een clubje opgericht voor barbaren. Kan er daarna een bom op.

Godvergeten schande. Hoe kun je dit als volwassen vent nou voor de lol doen?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_149850079
quote:
'Pak paspoorten hooligans af'

AMSTERDAM -
De overheid zou paspoorten van voetbalsupporters die zich tijdens uit-wedstrijden misdragen, moeten afpakken. Dat heeft CDA-leider Buma voorgesteld in WNL-programma Vandaag de Dag.

Buma reageerde op de ravage die Feyenoordsupporters hebben aangericht in Rome. De CDA-leider zegt zich diep te schamen voor het gedrag van de Rotterdamse 'fans'. ,,Daarom paspoort afpakken zodat deze hooligans bij een volgende uit-wedstrijd in Nederland zitten en alleen de goedwillenden naar de wedstrijd kunnen."

In Italië is men woedend op de Feyenoordsupporters. Premier Renzi omschreef de meute als "barbaren". De Italiaanse minister-president eist excuses van Feyenoord. De Italiaanse autoriteiten hebben tientallen supporters opgepakt en in sommige gevallen veroordeeld tot celstraffen en geldboetes. Vrijdag staan er opnieuw 'fans' voor het hekje.
http://www.telegraaf.nl/b(...)aspoorten_af___.html

Uiterst zinvol, met die open grenzen...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_149850121
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Goh, waarom zou hij zoiets nou zeggen?
pi_149850137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Goh, waarom zou hij zoiets nou zeggen?
Zal vast níets met verkiezingen te maken hebben...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_149850330
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 06:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Ik vind de straffen niet buitenproportioneel. Als je niet flink bestraft, verandert er niets. Per persoon 45000 euro boete en een celstraf vind ik, gezien de vernielingen niet een gekke straf. Laat ze de rest van hun leven maar betalen. De schade aan de binnenstad zal men wel op feyenoord gaan verhalen, die dat mijn inziens ook weer op die supporters moet verhalen,

Ik ben bang dat de club ook weer een uitsluiting boven het hoofd hangt. Als club zou ik die supporters ook nog een levenslang stadionverbod geven. In Nederland hebben we toch ook snelrecht met ou en nieuw tegenwoordig? Een noviteit is het dus niet. Er komt nog bij dat deze straffen en de aanpak van de itialianen bekend was en zeer uitgebreid gecommuniceerd. Hoezo dom om dan toch te gaan rellen. ... !!,
Dan zou het eerlijker zijn om iedereen die er bij was 4500 te geven in plaats van 5 lui op te sluiten die ze hebben kunnen pakken.

Vraag me trouwens af of ze wel daadwerkelijk de cel in gaan, zouden ze dan meteen daar moeten blijven 16 maanden? Of mogen ze dat in Nederland uitzitten?

En in hoeverre is er bewijs? Word je meteen gepakt als je ergens even moet pissen?

Verder zijn het natuurlijk wel gewoon mongolen, politie kan provoceren, maar daar hoef je nog niet op in te gaan.
pi_149850353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hooligans op 1 lijn zetten met jihadgangers die mensen onthoofden gaat wat ver he, die kerel moet niet zo populistisch praten. En als je het paspoort moet gaan afpakken van iedereen die zich misdraagt in het buitenland dan kan je bezig blijven.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:55:53 #60
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_149850401
Wat mij betreft zet je een sniper op die gasten.
Wat een goor kankertuig.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_149850410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hooligans op 1 lijn zetten met jihadgangers die mensen onthoofden gaat wat ver he, die kerel moet niet zo populistisch praten. En als je het paspoort moet gaan afpakken van iedereen die zich misdraagt in het buitenland dan kan je bezig blijven.
Naast dat het domweg onmogelijk is. Door de invoering van de id-plicht, door o.a. zijn eigen partijtje. :Y
pi_149850423
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef ehouse het volgende:
Idiote supporters, maar die straffen zijn ook buiten proportie. Dat niemand daar een kritische noot bijzet. Lijkt op totale willekeur en ook wel een grillige totalitair systeem. Je zou er maar gewoon tussen staan als supporter er vervolgens een monsterboete krijgen omdat je aan het "rellen was". Zelfs al had je een fles gegooid. Gewoon overdreven.
Dit. Die mensen hebben recht op een fatsoenlijke juridische procedure, de straffen zijn buiten proportie. Als ze daartegen in beroep gaan zal er uiteindelijk ook wel weinig van overblijven. Ik snap dat die Italianen boos zijn, maar als in een rechtsstaat onderbuikgevoelens de strafmaat gaan bepalen dan ben je een grotere barbaar dan degene die je de straf oplegt
pi_149850424
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 08:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat ja.
Nee. Is het niet. Italië kent een lange traditie met voetbalrellen en daar zijn wetten op gebaseerd. Het is gewoon een keer over als alles niet werkt. Laat die mongolen maar bloeden voor een jaartje of 25. Potje voetbal kijken is niet hetzelfde als je neus volstoppen en in een vreemde stad, je levensfrustraties botvieren op agenten. Ook niet de eerste of tweede keer dat 'fantastische' legioen zich laat gelden in europa.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:01:14 #64
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_149850498
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 23:07 schreef ehouse het volgende:
Je zou er maar gewoon tussen staan als supporter er vervolgens een monsterboete krijgen omdat je aan het "rellen was". Zelfs al had je een fles gegooid. Gewoon overdreven.
Gewoon niet tussen staan, gek.

Nogmaals, met scherp schieten op die varkens. Voorkomen is beter dan genezen.
pi_149850559
Ik hou niet van vechten, ik kan niet vechten en ik kan het zelfs amper aanzien op filmpjes e.d.

Maar ik ben wel een voetballiefhebber en ga al van jongs af aan naar het stadion, zowel naar uit en thuiswedstrijden. Niet van Feyenoord trouwens, daar heb ik niks mee :P

Maar dit heeft helemaal NIKS met voetbal te maken, dit zijn gewoon idioten die in een stad aan het rellen zijn, waarom krijgen ze nu van die absurde straffen opgelegd, volgens mij is dat alleen maar om af te schrikken, als ik op vakantie ben en ik kom in een ruzie terecht of dronken een flesje tegen een monument aan gooi, krijg ik dan ook meteen zo'n hoge boete, en een celstraf? :')

Als ze zo makkelijk iemand een hooligan kunnen noemen en dan opeens buitenproportionele straffen kunnen geven, waarom geven we dan een wildplassende terrorist verdachte niet ook meteen 5 jaar cel? Nee, die komen gewoon meteen weer vrij wegens gebrek aan bewijs.

Hooligans moet je keihard aanpakken, maar gewoon net zo als ieder ander mens. En ja de straffen voor de gewone mens mogen ook hoger. Als ze deze straffen altijd geven, na een duidelijk proces met bewijs e.d. dan is het prima.
pi_149850566
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gewoon niet tussen staan, gek.

Nogmaals, met scherp schieten op die varkens. Voorkomen is beter dan genezen.
Dit. Weglopen zodra het eerste flesje door de lucht gaat. Ander pleintje zoeken. Wees gewoon wijs.
1947-2016
pi_149850592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:04 schreef JDx het volgende:
Hooligans moet je keihard aanpakken, maar gewoon net zo als ieder ander mens.
Harder. De rest werkt namelijk niet bij die doorgesnoven gasten. .
1947-2016
pi_149850624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Diezelfde gasten rellen ook in het weekend buiten een cafe, wat is het verschil? Omdat er nu toevallig op die dag een voetbalwedstrijd is moeten ze opeens harder aangepakt worden? Wat heeft die voetbalwedstrijd met die lui te maken, helemaal niets.

Pak dan iedereen keihard aan, ongeacht of er die dag een wedstrijd is.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:09:09 #69
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_149850649
quote:
dit zijn gewoon idioten die in een stad aan het rellen zijn, waarom krijgen ze nu van die absurde straffen opgelegd, volgens mij is dat alleen maar om af te schrikken
Omdat het idioten zijn die in een vreemde stad aan het rellen zijn.
Blijf gewoon lekker thuis in je pauperstad met die tyfusstreken van je.
quote:
als ik op vakantie ben en ik kom in een ruzie terecht of dronken een flesje tegen een monument aan gooi, krijg ik dan ook meteen zo'n hoge boete, en een celstraf? :')
Ik mag hopen van wel! ^O^
quote:
Hooligans moet je keihard aanpakken, maar gewoon net zo als ieder ander mens.
Wel, goed voorbeeld doet volgen. Dit is een goed voorbeeld.
pi_149850650
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 06:59 schreef El_Matador het volgende:
Dit heeft niets met voetbal te maken.

Als voetballiefhebber, distantieer ik me hiervan.
Dit heeft niets met i.... te maken.
Als m..... , distantieer ik me hiervan.

Vul de ontbrekende letters in a.u.b.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_149850693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik zag laatst op wegmisbruikers ofzo een getint figuur die aangehouden werd in een dikke auto en even zijn openstaande boete van duizenden euro's contant aftikte en lachend weer weg ging.

Daar werkt zo'n boete ook niet, ik ben dus van mening dat we maar iedere getinte gast in een dure auto een boete van 16.000 euro moeten geven voor te hard rijden. Oh nee dat kan niet...
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:12:46 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_149850722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:11 schreef JDx het volgende:
Ik zag laatst op wegmisbruikers ofzo een getint figuur die aangehouden werd in een dikke auto en even zijn openstaande boete van duizenden euro's contant aftikte en lachend weer weg ging.

Daar werkt zo'n boete ook niet, ik ben dus van mening dat we maar iedere getinte gast in een dure auto een boete van 16.000 euro moeten geven voor te hard rijden. Oh nee dat kan niet...
Probeer je dit barbarenfeestje nu te bagatelliseren door over 'getinte figuren' te beginnen? :')
pi_149850755
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:12 schreef Ringo het volgende:

[..]

Probeer je dit barbarenfeestje nu te bagatelliseren door over 'getinte figuren' te beginnen? :')
Het gaat hier om racisme en discriminatie, ik vind die boete's prima hoor, maar geef ze dan wel aan iedereen, niet om anderen af te schrikken.

Je kan mensen niet verschillend berechten, zwart of wit, hooligan of huismoeder.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:33:58 #74
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_149851164
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:14 schreef JDx het volgende:
Het gaat hier om racisme en discriminatie, ik vind die boete's prima hoor, maar geef ze dan wel aan iedereen, niet om anderen af te schrikken.

Je kan mensen niet verschillend berechten, zwart of wit, hooligan of huismoeder.
Ik heb hier geen negers of huismoeders met flessen bier naar de politie zien gooien, dus het punt dat je wilt maken ontgaat me volkomen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:39:50 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_149851289
quote:
, als ik op vakantie ben en ik kom in een ruzie terecht of dronken een flesje tegen een monument aan gooi, krijg ik dan ook meteen zo'n hoge boete, en een celstraf? :')
NWS / Bekladden Colosseum: 20.000 euro boete
Ja.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:48:17 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149851473
quote:
Oeps,
* Pietverdriet zoekt ff een recept hoe kraai klaar te maken voor JDx
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 10:53:29 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_149851618
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Brengt Rutte wel op een idee hč.
Maar belachelijk natuurlijk, je kunt die gasten best een flinke tik uitdelen, maar 45K¤?
Proportionaliteit, kent men dat niet in Italië?
Ze moeten die mongolen 10 jaar slavenarbeid laten verrichten in de zilvermijnen. Dan leren ze het wel af. 45K is een schijntje, en zal waarschijnlijk wel door de Nederlandse belastingbetaler opgehoest mogen worden.
The End Times are wild
pi_149851742
quote:
Oh wow, nou volkomen terecht dan, je moet met je poten van andermans spullen afblijven. Als die straffen daar normaal zijn dan is het goed.

Snap ook nooit dat mensen een kilo'tje wiet ofzo proberen te smokkelen naar pak 'm beet Indonesie, je weet dat toch, hoe dom ben je, eigen schuld dikke bult dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze moeten die mongolen 10 jaar slavenarbeid laten verrichten in de zilvermijnen. Dan leren ze het wel af. 45K is een schijntje, en zal waarschijnlijk wel door de Nederlandse belastingbetaler opgehoest mogen worden.
De meeste mensen zijn te dom om iets af te leren :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:07:02 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149851893
Streng straffen is trouwens niet zinvol als de pakkans laag is. Dat doet het goed in de Media als de Politiek dat roept (we moeten strenger straffen, het volk jubelt) maar veel afschrikwekkender is een hoge pakkans.
Verder moet je veelplegers goed aanpakken, paar jaar geleden bleek dat 80-90% van de relatief kleine criminaliteit in Nijmegen (woninginbraken bijvoorbeeld) door een handjevol mensen werd gepleegd die telkens na hun arrestatie weer op straat kwamen.
Drie keer een misdaad en dan een gedwongen langdurige opsluiting is wellicht niet werkzaam om iemand te genezen van zijn gedrag, maar je neemt dat wel de maatschappij in bescherming tegen mensen die niet te verbeteren zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 11:47:25 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149852866
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Diezelfde gasten rellen ook in het weekend buiten een cafe, wat is het verschil? Omdat er nu toevallig op die dag een voetbalwedstrijd is moeten ze opeens harder aangepakt worden? Wat heeft die voetbalwedstrijd met die lui te maken, helemaal niets.

Pak dan iedereen keihard aan, ongeacht of er die dag een wedstrijd is.
het verschil zit in de kwantiteit lijkt me

met zijn tweetjes is het gewoon een knokpartij, met zijn allen tegen de politie is een rel ... het 1 is voor een samenleving wat vervelender dan het ander en daarom krijg je er niet dezelfde straf voor logischerwijs

al vind ik 40.000 euro voor wildplassen wel wat fors mar dat moet je dan ook niet tegen werelderfgoed aan willen doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 11:52:13 #81
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_149853006
Nutteloze boete, die kunnen ze toch niet betalen. We lopen allemaal op een hoop voor een handje vol Syriëgangers, maar een groep mensen die al decennia de samenleving ontwricht mag dat gewoon blijven doen omdat voetbal zogenaamd belangrijk zou zijn voor de samenleving. Als het zo belangrijk is, dan mogen ze er wel wat voorzichtiger mee omgaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_149853181
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:52 schreef Janneke141 het volgende:
Nutteloze boete, die kunnen ze toch niet betalen. We lopen allemaal op een hoop voor een handje vol Syriëgangers, maar een groep mensen die al decennia de samenleving ontwricht mag dat gewoon blijven doen omdat voetbal zogenaamd belangrijk zou zijn voor de samenleving. Als het zo belangrijk is, dan mogen ze er wel wat voorzichtiger mee omgaan.
_O-

Kon je niet nog meer overdrijven om een belachelijk punt te maken?
pi_149853237
Ik vraag me af hoe ze denken die 45.000,00 ¤ denken te kunnen gaan ontvangen van die uitkeringstrekkers _O-
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:02:15 #84
346939 Janneke141
pi_149853289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:58 schreef Downwards het volgende:

[..]

_O-

Kon je niet nog meer overdrijven om een belachelijk punt te maken?
Oh sorry, gevoelig puntje?
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 12:02:31 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149853302
sowieso een beetje mallotig om hier die Syriegangers nog bij te moeten halen :')
pi_149853317
16 maanden...das wel even wat anders dan die taakstrafjes die ze hier zouden krijgen. Kan je na afloop toch nog zeggen dat je een klein anderhalf jaartje in het buitenland hebt gewoond.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_149853345
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Jij bent echt nog dommer dan de gemiddelde hooligan die ik ken. En dat is een prestatie
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149853350
quote:

[..]

Nee, gewoon een idiote opmerking, samenleving ontwrichten nog wel, hoe vaak heb jij er zelf hinder van ondervonden?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:05:54 #89
346939 Janneke141
pi_149853413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:02 schreef sp3c het volgende:
sowieso een beetje mallotig om hier die Syriegangers nog bij te moeten halen :')
De randverschijnselen van voetbalwedstrijden hebben veel meer impact op de gemiddelde inwoner van Nederland en kosten bovendien een veelvoud. Dat is hypocriet en mag best worden benoemd. Maar ik snap dat de doelgroep dat niet graag hoort.

Als je hier iemand wil overvallen, moet je dat doen tijdens een wedstrijd van NEC. In de verste verte geen agent te vinden, want die staan in een cordon om het stadion. Maar verder heeft het helemaal geen impact hoor. Als ze verliezen worden er ook helemaal geen vernielingen aangericht.
pi_149853440
quote:

[..]

Ik keur voetbalgeweld ook af, maar hooligans die in Nederland de samenleving al decennialang ontwrichten? Dat is te bespottelijk voor woorden en zou ook veel teveel eer zijn.

Goed dat je nog even de Syriegangers erbij haalde. ^O^
pi_149853450
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik vraag me af hoe ze denken die 45.000,00 ¤ denken te kunnen gaan ontvangen van die uitkeringstrekkers _O-
Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee wat een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.
pi_149853484
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee waht een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.
350 euro max
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:08:23 #93
346939 Janneke141
pi_149853485
quote:

[..]

Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee wat een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.
Zwart bijklussen.
pi_149853502
quote:

[..]

Nog zo'n idioot. Denk jij nu werkelijk dat iemand met een uitkering zich dit soort uitstapjes kan veroorloven? Enig idee waht een voetbalstadion bezoeken kost tegenwoordig, inclusief reizen, hapjes en drankjes? En dan in dit geval wss ook nog een een hotelletje erbij, aangezien ze er al een dag van tevoren waren.
Uitkering plus zwartwerken/groene vingers gebruiken snap je dat niet?

En om een megaboete te betalen is de motivatie niet aanwezig om te gaan zwartwerken/groene vingers gebruiken.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 12:10:29 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149853532
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De randverschijnselen van voetbalwedstrijden hebben veel meer impact op de gemiddelde inwoner van Nederland en kosten bovendien een veelvoud. Dat is hypocriet en mag best worden benoemd. Maar ik snap dat de doelgroep dat niet graag hoort.

Als je hier iemand wil overvallen, moet je dat doen tijdens een wedstrijd van NEC. In de verste verte geen agent te vinden, want die staan in een cordon om het stadion. Maar verder heeft het helemaal geen impact hoor. Als ze verliezen worden er ook helemaal geen vernielingen aangericht.
ik moest een beetje lachen omdat het hier lijkt alsof ik zeg dat het helemaal geen impact heeft op de samenleving terwijl ik dat helemaal niet zei _O-

de vergelijking met de syriegangers is nog steeds mallotig, er gaat een stuk minder geld en aandacht naar het ''bestrijden'' van die figuren dan naar het uitbannen van de relh00lie

je geeft gvd zelf al een voorbeeld :') _O-
pi_149853566
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zwart bijklussen.
Dat zal ongetwijfeld voorkomen. Net zoals er mensen betrokken zijn bij voetbalrellen die 50 uur in de week op kantoor zitten en in de zomer naar Amerika op vakantie gaan.
pi_149853588
Mooie fotoreportage op GeenStijl

http://gigapica.geenstijl(...)oord_fans_clash.html
  vrijdag 20 februari 2015 @ 12:14:25 #98
346939 Janneke141
pi_149853617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik moest een beetje lachen omdat het hier lijkt alsof ik zeg dat het helemaal geen impact heeft op de samenleving terwijl ik dat helemaal niet zei _O-

de vergelijking met de syriegangers is nog steeds mallotig, er gaat een stuk minder geld en aandacht naar het ''bestrijden'' van die figuren dan naar het uitbannen van de relh00lie

je geeft gvd zelf al een voorbeeld :') _O-
Precies. De veiligheid rondom voetbalwedstrijden kost kapitalen die door de samenleving mogen worden betaald. Er zijn blijkbaar een paar bataljons ME nodig om te zorgen dat er een potje gevoetbald kan worden zonder dat supportersgroepen elkaar de hersens in slaan, of de omliggende woonwijk en auto's gaan slopen. Maar verder heeft het écht geen impact op de samenleving hoor. Dat zie ik echt verkeerd.
  Moderator vrijdag 20 februari 2015 @ 12:19:39 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149853740
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 12:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Precies. De veiligheid rondom voetbalwedstrijden kost kapitalen die door de samenleving mogen worden betaald. Er zijn blijkbaar een paar bataljons ME nodig om te zorgen dat er een potje gevoetbald kan worden zonder dat supportersgroepen elkaar de hersens in slaan, of de omliggende woonwijk en auto's gaan slopen. Maar verder heeft het écht geen impact op de samenleving hoor. Dat zie ik echt verkeerd.
dat zegt toch helemaal niemand?

jij beweert dat we helemaal wild gaan over Syriegangers rerwijl we de h00lies gewoon hun gang laten gaan

daarna toon je aan dat dat niet zo is

ik snap je punt niet echt
pi_149853780
quote:
haha ik heb er eentje herkend, die met dat zwarte petje op en dat bebloede gezicht heeft vroeger bij mij op voetbal gezeten. Ik vind het alleen een beetje vaag hem zo aan te treffen op die foto, want hij is allerminst een hooligan, hooguit iemand die altijd op een afstandje staat te kijken, maar er zelf nooit in betrokken raakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')