quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar laten we doorgaan met de echte problemen van Nederland: ondervoede kinderen!
Gras is groen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:06 schreef Martinello het volgende:
Die politicus ziet er niet heel betrouwbaar uit.
Yep, de Duitse hooligans hebben het voorwerk al gedaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
In Rotterdam is toch geen cultuur meer om te slopen.
Waarom zou je ook een discussie op hoog niveau verwachten met die huis- tuin- en keukengasten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
David heeft gelijk en Eva begrijpt er niets van
Ben niet zo van de krullen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
Het meisje rechts achter de journalist is wel prima. Beetje bitchy wel, denk ik.
Pleonasme inderdaad. Alle politici zijn onbetrouwbaar, maar sommigen zijn meer onbetrouwbaar dan anderen.quote:
Deze man is van het CDA. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Pleonasme inderdaad. Alle politici zijn onbetrouwbaar, maar sommigen zijn meer onbetrouwbaar dan anderen.
Niet relevant.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik nog niet 'Amsterdam' horen vallen?
Medialand Nederland gaat er vanuit dat er in Amsterdam niks gebeurtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)sterdam-naar-de-kuip
Welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die fontein is helemaal niet ernstig beschadigd.
Emotionele schade aan de fonteinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die fontein is helemaal niet ernstig beschadigd.
Ik laat me altijd vervoeren in een draagstoel door exotische koelies, zo rol ik, wordt je niet nat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik liep vanochtend in een stortbui. Daar gaat je spijkerbroek altijd zo van stinken. Bah.
Praat me niet na engerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat de fontein emotioneel is aangetast.
Meer dan dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat de fontein emotioneel is aangetast.
Ja, helemaal live.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verbinding met Kabul zonder vertraging?
Ze zit gewoon in de studio natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verbinding met Kabul zonder vertraging?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef Mika-Mika het volgende:
Wilde de deur van het vliegtuig zeker open maken.
Ik weet niet, hij heeft wel veel rimpels zo bij zijn ogen en van zijn neus naar zijn mond. Beetje vreemd gezicht wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Deze knakker heeft ook wel behoorlijk aan zihczelf gesleuteld geloof ik
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ali lijkt op een foute klusjesman in een bejaardenflat.
Maar zijn voorhoofd beweegt niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij heeft wel veel rimpels zo bij zijn ogen en van zijn neus naar zijn mond. Beetje vreemd gezicht wel.
Wat een ridicule gedachte. Jeetje zeg!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Gemaakt van voorhuidjes na een besnijdenis?
Nee ik denk botox in zijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn voorhoofd beweegt niet...
vind het best interessantquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan je opletten met dit soort onderwerpen
Bij mijn besnijdenis heb ik toestemming gegeven het huidje te laten gebruiken voor de wetenschapquote:
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij mijn besnijdenis heb ik toestemming gegeven het huidje te laten gebruiken voor de wetenschap
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.
Ja, het kan zijn dat men dat alleen voor onderzoek heeft gebruikt natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.
Of bij een nieuw SBS6 programma over allochtonen in de cel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteindelijk zien we Ali over drie jaar terug bij Undercover in Nederland.
voorhuidjes worden verwerkt in de bitterballen bij de borrel elke 3e vrijdag van de maandquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, het kan zijn dat men dat alleen voor onderzoek heeft gebruikt natuurlijk.
luister je uberhaupt of heb je het alleen maar over zijn uiterlijk?quote:
Mani zijn spanningsboog is niet zo grootquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
luister je uberhaupt of heb je het alleen maar over zijn uiterlijk?
Het interesseert mij geen ene tyfus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
luister je uberhaupt of heb je het alleen maar over zijn uiterlijk?
houd dan ook gewoon je bekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het interesseert mij geen ene tyfus.
Wat moet ik met dit soort nutteloze opmerkingen, nee natuurlijk houd ik mijn bek niet.quote:
Arie is ook een spraakwaterval.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet ik met dit soort nutteloze opmerkingen, nee natuurlijk houd ik mijn bek niet.
Hier praten we niet over andere programma's, Stijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Opgelicht!? gezien??? VORIGE WEEK
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat hij doet is echt tof voor de mensen die het nodig hebben.
Op dit moment heb ik een rare fascinatie voor zijn gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |