Ik weet niet, hij heeft wel veel rimpels zo bij zijn ogen en van zijn neus naar zijn mond. Beetje vreemd gezicht wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Deze knakker heeft ook wel behoorlijk aan zihczelf gesleuteld geloof ik
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ali lijkt op een foute klusjesman in een bejaardenflat.
Maar zijn voorhoofd beweegt niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij heeft wel veel rimpels zo bij zijn ogen en van zijn neus naar zijn mond. Beetje vreemd gezicht wel.
Wat een ridicule gedachte. Jeetje zeg!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Gemaakt van voorhuidjes na een besnijdenis?
Nee ik denk botox in zijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn voorhoofd beweegt niet...
vind het best interessantquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan je opletten met dit soort onderwerpen
Bij mijn besnijdenis heb ik toestemming gegeven het huidje te laten gebruiken voor de wetenschapquote:
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij mijn besnijdenis heb ik toestemming gegeven het huidje te laten gebruiken voor de wetenschap
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.
Ja, het kan zijn dat men dat alleen voor onderzoek heeft gebruikt natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |