Hebben ze aan het begin gezegd, wel een beetje opletten graag!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou eigenlijk de aanleiding voor dit hele onderwerp
Er is morgen een rechtszaak voor een vermoord kindquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is nou eigenlijk de aanleiding voor dit hele onderwerp
Heb er moeite meequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:33 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hebben ze aan het begin gezegd, wel een beetje opletten graag!
cant be unseenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Bassie.
Ik dacht aan Hilaire Van der Schueren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Bassie.
Een misdaadjournalist.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wie is die vent met dat witte overhemd?
God ja je hebt gelijk, Hilaire heeft ook zo'n prachtige clownskop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht aan Hilaire Van der Schueren.
Hij heeft gewoon gelijk dat veiligheid ten koste gaat van bepaalde grondrechten. Veiligheid is daarom altijd in strijd met een rechtsstaat. Het gaat alleen om de mate waarin je het een belangrijker vindt dan het anderquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het een onzin-statement van die advocaat. Je kunt prima een democratische rechtstaat hebben, maar toch hard optreden tegen zaken die staatsgevaarlijk zijn.
Over het algemeen wordt de mate waarin inbreuk wordt gemaakt op grondrechten nogal overdreven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk dat veiligheid ten koste gaat van bepaalde grondrechten. Veiligheid is daarom altijd in strijd met een rechtsstaat. Het gaat alleen om de mate waarin je het een belangrijker vindt dan het ander
Dat vind jijquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt de mate waarin inbreuk wordt gemaakt op grondrechten nogal overdreven.
hoi marcoquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:35 schreef marcodej het volgende:
Op FOK! wordt ook heel veel gepest.
twitter:thijsvansoest twitterde op donderdag 19-02-2015 om 11:22:16Eva #Jinek mag blijven. Ze vervangt Jeroen #Pauw straks ook dagelijks in juni en augustus #NPO http://t.co/7HuBCdN8GG http://t.co/fv4lmIyb3B reageer retweet
Nou fantastisch, dan zijn jullie de enigen.quote:We hebben vertrouwen in Jinek en geloven dat we het programma door kunnen ontwikkelen.
Omdat ze deze show door gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom mag Jinek terugkeren in de zomer
Ze kunnen Jinek beter een beetje bijscholen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze deze show door gaan ontwikkelen.
Bedankt voor deze bijdrage.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:42 schreef killerkip69 het volgende:
[ afbeelding ]
‘Jinek lekker wijf met slechte show’
Zo, die durft met z'n lange neus. Kijk niet vaak, maar ze doet het best goedDe TETTEN zijn altijd 'n +punt, lijkt me logisch, dus Jinek, beetje meer TIET = topshow
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:42 schreef killerkip69 het volgende:
[ afbeelding ]
‘Jinek lekker wijf met slechte show’
Zo, die durft met z'n lange neus. Kijk niet vaak, maar ze doet het best goedDe TETTEN zijn altijd 'n +punt, lijkt me logisch, dus Jinek, beetje meer TIET = topshow
Je hoort het hem zeggen.quote:Dat Tan vooral entertainment doet en Jinek zich met actuele onderwerpen bezighoudt, interesseert Frequin niet. “Jinek heeft intellectuele onderwerpen. Prima. Maar ik kijk meer naar haar geile gekruiste benen dan dat ik naar haar luister.”
Vies grommend lachje er bij. Met zijn drankhoofd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Je hoort het hem zeggen.
Beetje Sarah Jessica Parker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
Die Claudia heeft wel een beetje een lang hoofd.
Jammer dat niemand een gifje heeft gemaakt op het eindquote:
En zo te zien heeft 'hier' alleen Ahmad1nejad het volgehoudenquote:Eva Jinek stort in kijkcijferravijn
Het gaat de verkeerde kant op met de dagelijkse late night-talkshow van Eva Jinek. De presentatrice scoorde donderdagavond de minst bekeken aflevering van Jinek op NPO 1 tot nu toe: er keken 376.000 mensen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het is het tweede laagterecord op rij voor Jinek. Het vorige laagterecord stond namelijk op de uitzending van woensdag, die 430.000 kijkers wist te boeien. Het zijn erg lage cijfers voor NPO 1, dat dagelijks miljoenen kijkers trekt.
Jinek scoorde met de aflevering van donderdag maar liefst 48 procent onder het avondgemiddelde van NPO 1, dat RTL 4 voor moet laten gaan op de late avond.
RTL Late Night was Jinek ook donderdag de baas. De talkshow van Humberto Tan kwam uit op een degelijke 958.000 kijkers.
Overigens wist Jinek op 29 januari nog minder kijkers te boeien, namelijk 370.000, maar toen werd de talkshow onaangekondigd uitgezonden op NPO 2, in plaats van NPO 1. Dat was op de dag van de inval bij het NOS-gebouw.
Bron
Omdat het werkelijk waar nergens over gaat en de onderwerpen volstrekt irrelevant zijn, bovendien heeft het programma een hoog 'ik ik ik ik ik ik gehalte'.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren niet gekeken en ik was blijkbaar niet de enige:
[..]
En zo te zien heeft 'hier' alleen Ahmad1nejad het volgehouden
Voor mij heeft het als eerste te maken met haar gasten. Dan haak ik al af...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren niet gekeken en ik was blijkbaar niet de enige:
Lekker weer terug naar Jeroen Pauw. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijna van die achterlijke aidsbank af
Ik kijk er al naar uitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weer terug naar Jeroen Pauw. Niks mis mee.
Jij kijkt zeker met het geluid uit, zo kan ik het ook ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:28 schreef jrwl het volgende:
Eva Jinek doet het best goed vind ik. Ik ben het niet eens met veel van de kritiek.
Dat is geen een VVD'er.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
Gekke Gerrit heeft ook voor de DSB graaibank gewerkt, dus echt geloofwaardig is hij ook niet meer.
uhuquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:50 schreef alors het volgende:
Ze kunnen er wel leuk over vertellen,prima item.
Ik keek de herhaling, daar kijkt sowieso geen hond naar geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
En zo te zien heeft 'hier' alleen Ahmad1nejad het volgehouden
Bij dit soort types ben in doorgaans wel voorstander van scherpschutters op de daken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
gewoon allemaal een nekschot, is het meteen opgelost
doel je nu op gerrit of die hooligans?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij dit soort types ben in doorgaans wel voorstander van scherpschutters op de daken.
Normaal heb je pas zulke oren als je tegen de 100 loopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen oren zijn niet leeggelopen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, weer zo'n nieuwswaardeloos itempje.
Ter vergelijking een foto van Willem Drees.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Normaal heb je pas zulke oren als je tegen de 100 loopt.
Als Hitler nog leefde zou hij er zo uit zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ter vergelijking een foto van Willem Drees.
[ afbeelding ]
Heb je nog een tweetje terug gekregen van Sjuul?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ter vergelijking een foto van Willem Drees.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je nog een tweetje terug gekregen van Sjuul?
Dat zeggen over een van de grootste Nederlanders, shame on you. Eva draagt weer een fijne leren broek trouwens, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Hitler nog leefde zou hij er zo uit zien.
Ik dacht dat ook. Viel tegen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen ik naar deze show zapte, dacht ik eerst ook dat Buma er zat.
Het zou ook goed Martine Sandifort kunnen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die vrouw een typetje van Irene Moors?
Carlo komt straks uit Sjuul.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die vrouw een typetje van Irene Moors?
Slechts een objectieve observering.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat zeggen over een van de grootste Nederlanders, shame on you. Eva draagt weer een fijne leren broek trouwens, maar dat geheel terzijde.
Als hij zijn broek laat zakken, vallen de huidvellen naar beneden.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou de buik van die ooit moddervette Sjuul er nu uit zien? Ik wil het eigenlijk wel zien.
Daar is Patty Brard van gemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij zijn broek laat zakken, vallen de huidvellen naar beneden.
Wij kunnen ook binnen een jaar dood zijn, misschien morgen al.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze zien er niet erg terminaal uit...je zou niet verwachten dat deze drie gasten binnen een jaar dood zijn..
Klopt, wij kunnen er binnen 10 minuten ook dood bij neervallen, maar bij hun is de kans net iets groter...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij kunnen ook binnen een jaar dood zijn, misschien morgen al.
Prijs de Heer, 7,50.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou het nu zo onderhand over de Here Jezus gaan.
Deze man is de oudere broer van Stef Blokquote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Die gozer zou een broer van Michel van Egmond kunnen zijn trouwens.
Logisch als je bij die kwaliteitskrant werkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Sjuul is ook terminaal, aids zo te zien.
Kan van alles zijn. Masmeijer zit in de "bananen", ja ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
"Hij zou in de kozijnenhandel zitten, allemaal hele rare dingen."
De bips?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die lust hem wel rauw in de bips.
Ja maar dan nog, het is en blijft een verkapte homo die getrouwd is en kinderen op de wereld zet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Jeroen Post was overigens wel een van de beste taekwondoka's van Nederland. Net niet Nederlandse top...
madquote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, het is en blijft een verkapte homo die getrouwd is en kinderen op de wereld zet.
hoop net als die rauw vrouwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf hangen voor de tv. Ondervoede kinderen dankzij superfoods. Hopelijk wordt het goede tv.
Je zou toch denken na al die eeuwen dat mannen normaal en beschaafd voetbal zouden kunnen kijken.quote:
Ze gaan naar Amsterdam toequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef marcodej het volgende:
Alle Roma-fans bijeen brengen in De Oude Haven. Sterkte aan de ondernemers daar.
daar gaan nog wel een paar generaties overheen vrees ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zou toch denken na al die eeuwen dat mannen normaal en beschaafd voetbal zouden kunnen kijken.
Vind voetbal echt verschrikkelijk. Als kind al, verschrikkelijk.bah.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik noem voetbal wel eens de moderne stammenoorlog.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar laten we doorgaan met de echte problemen van Nederland: ondervoede kinderen!
Gras is groen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:06 schreef Martinello het volgende:
Die politicus ziet er niet heel betrouwbaar uit.
Yep, de Duitse hooligans hebben het voorwerk al gedaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
In Rotterdam is toch geen cultuur meer om te slopen.
Waarom zou je ook een discussie op hoog niveau verwachten met die huis- tuin- en keukengasten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
David heeft gelijk en Eva begrijpt er niets van
Ben niet zo van de krullen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
Het meisje rechts achter de journalist is wel prima. Beetje bitchy wel, denk ik.
Pleonasme inderdaad. Alle politici zijn onbetrouwbaar, maar sommigen zijn meer onbetrouwbaar dan anderen.quote:
Deze man is van het CDA. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Pleonasme inderdaad. Alle politici zijn onbetrouwbaar, maar sommigen zijn meer onbetrouwbaar dan anderen.
Niet relevant.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heb ik nog niet 'Amsterdam' horen vallen?
Medialand Nederland gaat er vanuit dat er in Amsterdam niks gebeurtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)sterdam-naar-de-kuip
Welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die fontein is helemaal niet ernstig beschadigd.
Emotionele schade aan de fonteinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die fontein is helemaal niet ernstig beschadigd.
Ik laat me altijd vervoeren in een draagstoel door exotische koelies, zo rol ik, wordt je niet nat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik liep vanochtend in een stortbui. Daar gaat je spijkerbroek altijd zo van stinken. Bah.
Praat me niet na engerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat de fontein emotioneel is aangetast.
Meer dan dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat de fontein emotioneel is aangetast.
Ja, helemaal live.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verbinding met Kabul zonder vertraging?
Ze zit gewoon in de studio natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verbinding met Kabul zonder vertraging?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef Mika-Mika het volgende:
Wilde de deur van het vliegtuig zeker open maken.
Ik weet niet, hij heeft wel veel rimpels zo bij zijn ogen en van zijn neus naar zijn mond. Beetje vreemd gezicht wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Deze knakker heeft ook wel behoorlijk aan zihczelf gesleuteld geloof ik
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ali lijkt op een foute klusjesman in een bejaardenflat.
Maar zijn voorhoofd beweegt niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij heeft wel veel rimpels zo bij zijn ogen en van zijn neus naar zijn mond. Beetje vreemd gezicht wel.
Wat een ridicule gedachte. Jeetje zeg!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Gemaakt van voorhuidjes na een besnijdenis?
Nee ik denk botox in zijn voorhoofd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn voorhoofd beweegt niet...
vind het best interessantquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan je opletten met dit soort onderwerpen
Bij mijn besnijdenis heb ik toestemming gegeven het huidje te laten gebruiken voor de wetenschapquote:
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij mijn besnijdenis heb ik toestemming gegeven het huidje te laten gebruiken voor de wetenschap
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.
Ja, het kan zijn dat men dat alleen voor onderzoek heeft gebruikt natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je zat te trollen man, had geen idee dat dat kon.
Of bij een nieuw SBS6 programma over allochtonen in de cel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteindelijk zien we Ali over drie jaar terug bij Undercover in Nederland.
voorhuidjes worden verwerkt in de bitterballen bij de borrel elke 3e vrijdag van de maandquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, het kan zijn dat men dat alleen voor onderzoek heeft gebruikt natuurlijk.
luister je uberhaupt of heb je het alleen maar over zijn uiterlijk?quote:
Mani zijn spanningsboog is niet zo grootquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
luister je uberhaupt of heb je het alleen maar over zijn uiterlijk?
Het interesseert mij geen ene tyfus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
luister je uberhaupt of heb je het alleen maar over zijn uiterlijk?
houd dan ook gewoon je bekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het interesseert mij geen ene tyfus.
Wat moet ik met dit soort nutteloze opmerkingen, nee natuurlijk houd ik mijn bek niet.quote:
Arie is ook een spraakwaterval.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet ik met dit soort nutteloze opmerkingen, nee natuurlijk houd ik mijn bek niet.
Hier praten we niet over andere programma's, Stijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Opgelicht!? gezien??? VORIGE WEEK
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat hij doet is echt tof voor de mensen die het nodig hebben.
Op dit moment heb ik een rare fascinatie voor zijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |