Less Than Jackquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef ToT het volgende:
Oh en Californication had ook nog gekund!Wat is dit voor versie?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
En dan nog hunten en een typo maken in de TT![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
En dan nog hunten en een typo maken in de TT![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Melting het volgende:
Na deze ga ik wel plat.
Symph alvast bedankt voor de muziek.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Melting het volgende:
Na deze ga ik wel plat.
Hee maf ze man!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Melting het volgende:
Na deze ga ik wel plat.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
Gevonden!
Sloeg op de racistische staat, ik heb de foto's denk ik niet zelf gemaakt:Alle staten waren rasistisch hoor. En toen ik er woonde was de segregation nog duidelijk zicht- en voelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ach, racisme is nog overal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alle staten waren rasistisch hoor. En toen ik er woonde was de segregation nog duidelijk zicht- en voelbaar.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, racisme is nog overal.
De huidige jeugd schijnt minder liberaal te zijn dan je zou denken
eigenlijk welquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Dit nummer kon je wel gebruiken voor alle staten
Die heeft zichzelf aardig om de boom heen gevouwenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
holy shit
http://waldnet.nl/wn/foto(...)bij_autoongeluk.html
Tip van de dag; geen Peugeot gebruiken om bomen te knuffelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
holy shit
http://waldnet.nl/wn/foto(...)bij_autoongeluk.html
Niet handig neequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tip van de dag; geen Peugeot gebruiken om bomen te knuffelen
Alhoewel, die Peugeot is een goede knuffelaarquote:
Bizar he....quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ray Charles
'Mijn' staat the 'Peach' State
Hurricane Andrew waren de sporen nog duidelijk zichtbaar toen ik er woonde, en in mindere mate ook een Tornado Staat (kwam aan op Hartsfield airport en op weg naar kantoor om kennis te maken direct in shelter vanwege tornado warning)
Ik hoop mijn cd's met foto's weer terug te vinden. Heb ik ook nog een foto op die ik vanaf de 23e verdieping op kantoor heb genomen van 2 afzonderlijke tornado's (geen touch down) ten zuiden van Atlantaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bizar he....
De natuur kan wreed zijn...
Dat geloof ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en met uitzondering van de sky scrapers in Atlanta is (bijna) alles in Georgia laagbouw (max 2 stories) en van hout, vanwege de hurricane en tornado's
Ik zou wel een spreekbuurt van 3 uur kunnen houden over Georgia alleen
Hartsfield Airportquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik realiseer me dat ik Georgia ben geweest...
Voor een overstap weliswaar, maar toch
Dat doen ze heel bewust niet...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik niet snap aan Amerika... Waarom bouwen ze al die huizen van hout?
Bouw ze van steen... Scheelt al een hele hoop...
Dat dus, echt indrukwekkendquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hartsfield Airport
De luchthaven waar je 30 minuten met de subway moet om vanaf de terminal naar de international gates te komen
Overlevingskans in een houten huis bij een tornado of hurricane is aanzienlijk groter dan als je een stenen of betonnen muur op je knar krijgt. En het zijn vooral de staten die daar veel last van hebben waar vooral in hout gebouwd wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik niet snap aan Amerika... Waarom bouwen ze al die huizen van hout?
Bouw ze van steen... Scheelt al een hele hoop...
Die staan er na een bosbrand of aardbeving ook niet meer, maar overleving bij een aardbeving is groter, en goedkoper herbouwen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doen ze heel bewust niet...
Dan zou er in Californie praktisch geen huis meer staan
Da's een verdomd langzame metro!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hartsfield Airport
De luchthaven waar je 30 minuten met de subway moet om vanaf de terminal naar de international gates te komen
Houten huizen zijn behoorlijk aardbeving proofquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die staan er na een bosbrand of aardbeving ook niet meer, maar overleving bij een aardbeving is groter, en goedkoper herbouwen.
Precies. En volgens dat sprookje moet je huis van steen zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef ToT het volgende:
En dan komt zo'n tornado die's gonna be huffin' and puffin' om het huisje om te blazen!
Of op die breuklijn!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. En volgens dat sprookje moet je huis van steen zijn
En je overlevingskanSen zijn een stuk groter als je niet in een hurricane gebied gaat wonen
Best wel, ik was 20 minuten onderweg tussen de terminalsquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's een verdomd langzame metro!
En mensen moeten met een kanarie in een kooitje binnen lopen om te kijken of het weer veilig is?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
Man, soms als ik op de WC zit.... 7.5 op de schaal van Richter
Oh die vallen gelijk omquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En mensen moeten met een kanarie in een kooitje binnen lopen om te kijken of het weer veilig is?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En mensen moeten met een kanarie in een kooitje binnen lopen om te kijken of het weer veilig is?
Geen ideequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
Wat de neuk is Kefir Melk en waarom maken ze er reclame voor?
Ik ben echt twee dagen straal misselijk en duizelig geweest...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Aardbeving heb ik in Athene meegemaakt, 5.2 op de schaal van Richter, die voelde je ook wel
Da's wel fors meer dan ik heb meegemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben echt twee dagen straal misselijk en duizelig geweest...
Ze waren 6.3 en 7.3 binnen 5 uur en dat was net teveel
Golfslagbadquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's wel fors meer dan ik heb meegemaakt
Ik zat net in bad, en besefte pas achteraf dat het wel eens een aardbeving geweest kan zijn (hotel schudde voor zo'n 5 minuten). Hoorde de volgende dag dat al mijn Griekse collega's direct naar buiten gerend waren.
Onwetend, en niet ingesteld op een aardbeving, ik was
Zo ongeveer welquote:
had gekundquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel
Maar ik moest mij echt wel even aan de randen van het bad vasthouden. Maar om streakend de straat op te gaan was mij ook weer wat
Veiligheid boven alles.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel
Maar ik moest mij echt wel even aan de randen van het bad vasthouden. Maar om streakend de straat op te gaan was mij ook weer wat
alles beweegt en alles maakt een heel bizar geluid...quote:
denk het bijna wel jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoop dat Melting dit jaar weer een Wartimes Memory show met 4 mei gaat draaien
pics!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Fogel het volgende:
Mooi dat ik een T-shirt met de US vlag erop aan heb nu
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Fogel het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:25 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb Coca cola, veel Amerikaanser (is dat een woord) wordt het niet.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Fogel het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:28 schreef 44rdbei het volgende:
Dit klinkt als een kerstliedje maar ik kan het niet plaatsen...
Oh denneboomquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:28 schreef 44rdbei het volgende:
Dit klinkt als een kerstliedje maar ik kan het niet plaatsen...
Vraag even aan de mensen die me kennen hoe uitzonderlijk het is dat ik daadwerkelijk een foto heb genomenquote:
En uiteindelijk hoor je geen oh Maryland, oh Maryland meer, maar oh Marilynquote:
Uh, da's echt een picture of your t-shirt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag even aan de mensen die me kennen hoe uitzonderlijk het is dat ik daadwerkelijk een foto heb genomen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, da's echt een picture of your t-shirt?
Wacht ff hoor, die moet natuurlijk nu over heel Fok gespamt worden
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik kan bevestigen dat de kans om Fogel IRL te ontmoeten groter is dan dan hij een foto van zichzelf post
True thatquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]En de kans dat je hem in real life tegenkomt is ook groter dan dat hij je zal vertellen wat voor werk hij nou doet!
ciaquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]En de kans dat je hem in real life tegenkomt is ook groter dan dat hij je zal vertellen wat voor werk hij nou doet!
Dat heb ik net nog tegen mijn bezoek gezegd. En toen kwam de reactie "kan je het ook in het Noors zeggen?" (en ja, ik zei het al in het Noorsquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:35 schreef ToT het volgende:
het is me al geluktquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik kan bevestigen dat de kans om Fogel IRL te ontmoeten groter is dan dan hij een foto van zichzelf post
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik net nog tegen mijn bezoek gezegd. En toen kwam de reactie "kan je het ook in het Noors zeggen?" (en ja, ik zei het al in het Noors)
Maak het nog ff geheimzinniger, ja!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik net nog tegen mijn bezoek gezegd. En toen kwam de reactie "kan je het ook in het Noors zeggen?" (en ja, ik zei het al in het Noors)
Whehe, een collega van me zei dat een bekende hem 006.5 noemde, want hij was een soort van 007 want hij is altijd op reis en kan niet uitleggen wat hij doet maar was niet zo knap als de 007quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, een collega van me zei dat een bekende hem 006.5 noemde, want hij was een soort van 007 want hij is altijd op reis en kan niet uitleggen wat hij doet maar was niet zo knap als de 007
het is het gewoonquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou hij doet wel iets van onderzoek of zo, dus dat kan best kloppen!
Whehe, over het algemeen snappen mensen over 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goddomme, dat klinkt allemaal ÉCHT geheimzinnig zeg!
Zijn jullie een nieuwe generatie Ebola aan het designen of zo?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, over het algemeen snappen mensen voer 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappen
Ik doe de moeite niet eens meer om het uit te leggen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, over het algemeen snappen mensen voer 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappen
Daarom zeg ik dus ook over het algemeen. Sommigen snappen me gelukkig welquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was mij toch redelijk duidelijk hoor
Ik snap gewoon de flikker van wat jij doet, maar dat geldt voor heel veel van wat mijn wetenschappelijke collega's onderzoeken
je bestudeert de spring theory?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, over het algemeen snappen mensen over 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappen
Onze eigen Q.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, over het algemeen snappen mensen over 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappen
quote:
Daar heb ik wel een paar publicaties over, maar dan niet de natuurkunde kant (want je doelt waarschijnlijk op string theory). Is eigenlijk een bijzonder simpel concept.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een paar publicaties over, maar dan niet de natuurkunde kant (want je doelt waarschijnlijk op string theory). Is eigenlijk een bijzonder simpel concept.
http://en.wikipedia.org/wiki/Force-directed_graph_drawingquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wou al zeggen ja!
De snaartheorie heb ik wel van gehoord, maar spring?
De spring (lente-theorie) moet gerelateerd zijn aan de chaos theoriequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wou al zeggen ja!
De snaartheorie heb ik wel van gehoord, maar spring?
Ik doelde eigenlijk op Sheldonquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een paar publicaties over, maar dan niet de natuurkunde kant (want je doelt waarschijnlijk op string theory). Is eigenlijk een bijzonder simpel concept.
Klinkt logisch toch, niks meer aandoen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De spring (lente-theorie) moet gerelateerd zijn aan de chaos theorie
Als er in Japan een vlinder met zijn vleugels klapt krijgen we hier lente
The big bang theory is ook gewoon wel een geweldige prettige lekker onderuitzak en gewoon kijken seriequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Sheldon
Ik heb geen idee wat het verschil is tussen de snaar en string theorie.
Uit de serie begrijp ik dat ze tegenstrijdig zijn.
Ik leer zoveel van televisie
Sheldon, OK.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Sheldon
Ik heb geen idee wat het verschil is tussen de snaar en string theorie.
Uit de serie begrijp ik dat ze tegenstrijdig zijn.
Ik leer zoveel van televisie
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sheldon, OK.
Zelfs het katachtige harige beest dat hier in huis rondloopt snapt dat ze niet in mijn stoel moet zitten.
inderdaad, eigenlijk de enige comedy die ik kijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The big bang theory is ook gewoon wel een geweldige prettige lekker onderuitzak en gewoon kijken serie
Dat is de butterfly effect!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De spring (lente-theorie) moet gerelateerd zijn aan de chaos theorie
Als er in Japan een vlinder met zijn vleugels klapt krijgen we hier lente
Checking...quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Force-directed_graph_drawing
Ow, ja, net zo chaotisch als de chaos theorie dus. De Henk en Ingrids snappen er de ballen vanquote:
soft kitty warm kitty little ball of fur. happy kitty sleepy kitty purr purr purrquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sheldon, OK.
Zelfs het katachtige harige beest dat hier in huis rondloopt snapt dat ze niet in mijn stoel moet zitten.
Chaostheorie is de entropie theorie (Of was het nou enthalpie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, net zo chaotisch als de chaos theorie dus. De Henk en Ingrids snappen er de ballen van
En dan slissenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
one mississippi, two mississippi (ja 2x dubbel s en 2x dubbel p) kut rivier
Dat deed ik 12 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar whaddup met die pagina over die manier van grafieken tekenen? Dat doe jij dus?
Als ik dat geweten had, had ik mijn show wel een minuut ingekort hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht ruimte over te hebben, maar ik moet verdorie een nummer scharappen
Of ff 3 minuten uitlopen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Dat is natuurlijk geen optie. je zal moeten verlengen, niks aan te doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:
nieuwe schouder kopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
Begin die schouderpijn wel zat te worden
Je hebt zo te zien al 15 minuten uitloopquote:
Duhquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Nee doe maar niet uitlopen de rest gewoon volgende week
quote:
Volgende week woensdag 21:00 - 23:00 Deel 2 van..............quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
ff goed luisteren hoor
Dit klinkt bekent, maar anders
Whaha!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
Een van mijn favoriete bands
Hee ToT? Bezoek wat ik vandaag over de vloer had is Goat the Head fan
The PResidents of the United States - Video killedquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
ff goed luisteren hoor
Dit klinkt bekent, maar anders
Origineel ken ik wel hoor (heb ik op single), maar hoorde direct dat dit ze niet zijnquote:
Oh ik dacht dat je wilde weten waarvan het je bekend voor kwam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Origineel ken ik wel hoor (heb ik op single), maar hoorde direct dat dit ze niet zijn
Voor een stukje WA-history luister je naar hun nummer "Vulcano". En nee, dan doel ik niet op Buggles.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Origineel ken ik wel hoor (heb ik op single), maar hoorde direct dat dit ze niet zijn
the Buggles heb ik gedraaid in mijn R49 single rip debuutquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wilde weten waarvan het je bekend voor kwam.
Okeequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
the Buggles heb ik gedraaid in mijn R49 single rip debuut
WA-historyquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor een stukje WA-history luister je naar hun nummer "Vulcano". En nee, dan doel ik niet op Buggles.
Washington (state).quote:
Heb jij meer van das sort jungs in der angebot?quote:
Ahquote:
aangevuldquote:
Seattlequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah
Linksboven op de kaart, de staat niet verwarren met de stad die in DC (district of Columbia) ligt
Ken WA alleen maar eigenlijk heel beperkt door overstromingen en defensie en zo
Da's Symph wel toevertrouwdquote:
Of N.W.A. - fuck the policequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef ToT het volgende:
Owjah!Wat absoluut niet mag ontbreken is KLF - "America: What time is love?"
ERG hard nummer, maar aan het eind worden er een hele zooi staten opgenoemd.
Thanksquote:
Ik ben vooral benieuwd of Lamme Frans de top 40 gaat halenquote:
Ja dit soort specials zijn echt tof!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Gevarieeerd was het zekier
Leuk om te doen dit
Denk het welquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Lamme Frans de top 40 gaat halen
Denk het bijna nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Lamme Frans de top 40 gaat halen
Je snapt waarom ik het zo leuk vind om thema shows te makenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Gevarieeerd was het zekier
Leuk om te doen dit
In NH denken we toch andersquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Denk het bijna niet
ik merk hetquote:
Precies dat....quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je snapt waarom ik het zo leuk vind om thema shows te maken
Je ontdekt nieuwe muziek en herontdekt oude muziek en die delen is gewoon tof
hmmm, dan moet het ipv [send to all] afdeling alleen, toch maar een [send to all] divisie breed worden, en als dat nog niet werkt,hmm jammer dat de activoerders het bungehuis hebben verlaten, had daar graag DJ Vout op losgelatenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Denk het bijna niet
Gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies dat....
Kleine flashback: Ontdekken dat een nummer van Azanavour niet van Aznavour is omdat kleueters geen platen uitbrengen
Dat een bekend rockunmmer een Slavenlied is etc etc
Tippex, echtquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En ik zit nu mijn show van vrijdag voor te bereiden en![]()
Celine Dion
Ow maar dat is wel super, dat je dat gelukt is man!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga met een heel tevreden gevoel met Hugo op pad en op tijd slapen...
Rollercoaster week dit dus redelijk bekaf
In 3 dagen een speciaal onderwijs indicatie voor mijn dochter voor elkaar gekregen, dus de energie is wel op
eyquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Symphonic het volgende:
In 3 dagen een speciaal onderwijs indicatie voor mijn dochter voor elkaar gekregen, dus de energie is wel op
maf zequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Geeft van die vervelende witte vlekken op mijn beeldschermquote:
Neu joh, ToT draagt sinds gisteren een toupetjequote:
Geeft niet, mijn trommelvliezen zullen je dankbaar zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft van die vervelende witte vlekken op mijn beeldscherm
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, ToT draagt sinds gisteren een toupetje
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Adviseer ik je om vrijdag gewoon pas na 9 minuten in te tunenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn trommelvliezen zullen je dankbaar zijn
Heb me wel eens afgevraagd:
Is de wereld beter af als we Celine Dion vanuit een vliegtuig op Phil Collins gooien,
Of is de wereld betere af als we Phil vanuit een vliegtuig Celine gooien?
Hoe zag die er dan uit toen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo, ik wil niet op Gordon lijken toen hij zijn debuutnummer uitbracht!
owwww.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik begin wat inhammetjes te krijgen idd!
hij ziet er daar erg jong uitquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:25 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, de officiële clip voor hij uit de kast kwam:
had die zo hart gecarnavaltquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verdrongen denk ik (dat kapsel), dat nummer moet ik heel eerlijk bekennen vind ik toch best wel goedquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:25 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, de officiële clip voor hij uit de kast kwam:
Met ToT's hart is geloof ik alles goedquote:
Voel je jong:quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en dat terwijl die clip pas 24 jaar oud is!24 JAAR????
Ik word oud!!!
Meh, ik luister nu toch maar ff naar:quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verdrongen denk ik (dat kapsel), dat nummer moet ik heel eerlijk bekennen vind ik toch best wel goed
Die zal niet zo heel gek veel jonger zijn he?quote:
Joh ik ben al een jongere oudere, dus welkom en je mag nu ook in hier 40+quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en dat terwijl die clip pas 24 jaar oud is!24 JAAR????
Ik word oud!!!
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh ik ben al een jongere oudere, dus welkom en je mag nu ook in hier 40+posten
Ongeveer zelfde epoke denk ik ja. Vind het een goed nummerquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zal niet zo heel gek veel jonger zijn he?
6 jaar jonger, Gordon 1991, de Kast 1997quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zal niet zo heel gek veel jonger zijn he?
Ik ga hier trouwens ff meteen Gospel draaien!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde epoke denk ik ja. Vind het een goed nummer
Ah!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
6 jaar jonger, Gordon 1991, de Kast 1997
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef 44rdbei het volgende:
oooh! hij is bijna dicht,zal ik weer een leuke TT maken ?
Joh, bijna hetzelfde genre ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier trouwens ff meteen Gospel draaien!
Ff kijken wat dit versterkertje aankan!
ga je hunten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef 44rdbei het volgende:
oooh! hij is bijna dicht,zal ik weer een leuke TT maken ?
Ik heb toch de Dre-koptelefoon gekochtquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier trouwens ff meteen Gospel draaien!
Ff kijken wat dit versterkertje aankan!
hoe wat why? que?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:34 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Neuh, ik weet eigelijk niks.
Ik wilde alleen ToT uit zijn tent lokken, niet gelukt.
GEKOCHT? Voor je werk?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb toch de Dre-koptelefoon gekocht![]()
Status op facebookquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:34 schreef tailfox het volgende:
uwh uwh ik zit volgens mij in een relatie.
is alleen nog niet officeel dingen gaan snel.
Moet nu een collega zien te vinden die de bose wil overnemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |