soft kitty warm kitty little ball of fur. happy kitty sleepy kitty purr purr purrquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sheldon, OK.
Zelfs het katachtige harige beest dat hier in huis rondloopt snapt dat ze niet in mijn stoel moet zitten.
Chaostheorie is de entropie theorie (Of was het nou enthalpie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, net zo chaotisch als de chaos theorie dus. De Henk en Ingrids snappen er de ballen van
En dan slissenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
one mississippi, two mississippi (ja 2x dubbel s en 2x dubbel p) kut rivier
Dat deed ik 12 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar whaddup met die pagina over die manier van grafieken tekenen? Dat doe jij dus?
Als ik dat geweten had, had ik mijn show wel een minuut ingekort hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht ruimte over te hebben, maar ik moet verdorie een nummer scharappen
Of ff 3 minuten uitlopen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Dat is natuurlijk geen optie. je zal moeten verlengen, niks aan te doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:
nieuwe schouder kopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
Begin die schouderpijn wel zat te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |