quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, een collega van me zei dat een bekende hem 006.5 noemde, want hij was een soort van 007 want hij is altijd op reis en kan niet uitleggen wat hij doet maar was niet zo knap als de 007
het is het gewoonquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou hij doet wel iets van onderzoek of zo, dus dat kan best kloppen!
Whehe, over het algemeen snappen mensen over 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goddomme, dat klinkt allemaal ÉCHT geheimzinnig zeg!
Zijn jullie een nieuwe generatie Ebola aan het designen of zo?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, over het algemeen snappen mensen voer 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappen
Ik doe de moeite niet eens meer om het uit te leggen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, over het algemeen snappen mensen voer 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappen
Daarom zeg ik dus ook over het algemeen. Sommigen snappen me gelukkig welquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was mij toch redelijk duidelijk hoor
Ik snap gewoon de flikker van wat jij doet, maar dat geldt voor heel veel van wat mijn wetenschappelijke collega's onderzoeken
je bestudeert de spring theory?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, over het algemeen snappen mensen over 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappen
Onze eigen Q.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, over het algemeen snappen mensen over 5-10 jaar wat ik nu doe, maar dan ben ik dus al bezig met de dingen die mensen over 5-10 jaar snappen
quote:
Daar heb ik wel een paar publicaties over, maar dan niet de natuurkunde kant (want je doelt waarschijnlijk op string theory). Is eigenlijk een bijzonder simpel concept.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een paar publicaties over, maar dan niet de natuurkunde kant (want je doelt waarschijnlijk op string theory). Is eigenlijk een bijzonder simpel concept.
http://en.wikipedia.org/wiki/Force-directed_graph_drawingquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wou al zeggen ja!
De snaartheorie heb ik wel van gehoord, maar spring?
De spring (lente-theorie) moet gerelateerd zijn aan de chaos theoriequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wou al zeggen ja!
De snaartheorie heb ik wel van gehoord, maar spring?
Ik doelde eigenlijk op Sheldonquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een paar publicaties over, maar dan niet de natuurkunde kant (want je doelt waarschijnlijk op string theory). Is eigenlijk een bijzonder simpel concept.
Klinkt logisch toch, niks meer aandoen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De spring (lente-theorie) moet gerelateerd zijn aan de chaos theorie
Als er in Japan een vlinder met zijn vleugels klapt krijgen we hier lente
The big bang theory is ook gewoon wel een geweldige prettige lekker onderuitzak en gewoon kijken seriequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Sheldon
Ik heb geen idee wat het verschil is tussen de snaar en string theorie.
Uit de serie begrijp ik dat ze tegenstrijdig zijn.
Ik leer zoveel van televisie
Sheldon, OK.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Sheldon
Ik heb geen idee wat het verschil is tussen de snaar en string theorie.
Uit de serie begrijp ik dat ze tegenstrijdig zijn.
Ik leer zoveel van televisie
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sheldon, OK.
Zelfs het katachtige harige beest dat hier in huis rondloopt snapt dat ze niet in mijn stoel moet zitten.
inderdaad, eigenlijk de enige comedy die ik kijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The big bang theory is ook gewoon wel een geweldige prettige lekker onderuitzak en gewoon kijken serie
Dat is de butterfly effect!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De spring (lente-theorie) moet gerelateerd zijn aan de chaos theorie
Als er in Japan een vlinder met zijn vleugels klapt krijgen we hier lente
Checking...quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Force-directed_graph_drawing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |