Vraag even aan de mensen die me kennen hoe uitzonderlijk het is dat ik daadwerkelijk een foto heb genomenquote:
En uiteindelijk hoor je geen oh Maryland, oh Maryland meer, maar oh Marilynquote:
Uh, da's echt een picture of your t-shirt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag even aan de mensen die me kennen hoe uitzonderlijk het is dat ik daadwerkelijk een foto heb genomen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, da's echt een picture of your t-shirt?
Wacht ff hoor, die moet natuurlijk nu over heel Fok gespamt worden
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik kan bevestigen dat de kans om Fogel IRL te ontmoeten groter is dan dan hij een foto van zichzelf post
True thatquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]En de kans dat je hem in real life tegenkomt is ook groter dan dat hij je zal vertellen wat voor werk hij nou doet!
ciaquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]En de kans dat je hem in real life tegenkomt is ook groter dan dat hij je zal vertellen wat voor werk hij nou doet!
Dat heb ik net nog tegen mijn bezoek gezegd. En toen kwam de reactie "kan je het ook in het Noors zeggen?" (en ja, ik zei het al in het Noorsquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:35 schreef ToT het volgende:
het is me al geluktquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik kan bevestigen dat de kans om Fogel IRL te ontmoeten groter is dan dan hij een foto van zichzelf post
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik net nog tegen mijn bezoek gezegd. En toen kwam de reactie "kan je het ook in het Noors zeggen?" (en ja, ik zei het al in het Noors)
Maak het nog ff geheimzinniger, ja!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik net nog tegen mijn bezoek gezegd. En toen kwam de reactie "kan je het ook in het Noors zeggen?" (en ja, ik zei het al in het Noors)
Whehe, een collega van me zei dat een bekende hem 006.5 noemde, want hij was een soort van 007 want hij is altijd op reis en kan niet uitleggen wat hij doet maar was niet zo knap als de 007quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |