soft kitty warm kitty little ball of fur. happy kitty sleepy kitty purr purr purrquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sheldon, OK.
Zelfs het katachtige harige beest dat hier in huis rondloopt snapt dat ze niet in mijn stoel moet zitten.
Chaostheorie is de entropie theorie (Of was het nou enthalpie?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, net zo chaotisch als de chaos theorie dus. De Henk en Ingrids snappen er de ballen van
En dan slissenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
one mississippi, two mississippi (ja 2x dubbel s en 2x dubbel p) kut rivier
Dat deed ik 12 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar whaddup met die pagina over die manier van grafieken tekenen? Dat doe jij dus?
Als ik dat geweten had, had ik mijn show wel een minuut ingekort hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht ruimte over te hebben, maar ik moet verdorie een nummer scharappen
Of ff 3 minuten uitlopen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Dat is natuurlijk geen optie. je zal moeten verlengen, niks aan te doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:
nieuwe schouder kopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
Begin die schouderpijn wel zat te worden
Je hebt zo te zien al 15 minuten uitloopquote:
Duhquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Nee doe maar niet uitlopen de rest gewoon volgende week
quote:
Volgende week woensdag 21:00 - 23:00 Deel 2 van..............quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
ff goed luisteren hoor
Dit klinkt bekent, maar anders
Whaha!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
Een van mijn favoriete bands
Hee ToT? Bezoek wat ik vandaag over de vloer had is Goat the Head fan
The PResidents of the United States - Video killedquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
ff goed luisteren hoor
Dit klinkt bekent, maar anders
Origineel ken ik wel hoor (heb ik op single), maar hoorde direct dat dit ze niet zijnquote:
Oh ik dacht dat je wilde weten waarvan het je bekend voor kwam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Origineel ken ik wel hoor (heb ik op single), maar hoorde direct dat dit ze niet zijn
Voor een stukje WA-history luister je naar hun nummer "Vulcano". En nee, dan doel ik niet op Buggles.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Origineel ken ik wel hoor (heb ik op single), maar hoorde direct dat dit ze niet zijn
the Buggles heb ik gedraaid in mijn R49 single rip debuutquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wilde weten waarvan het je bekend voor kwam.
Okeequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
the Buggles heb ik gedraaid in mijn R49 single rip debuut
WA-historyquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor een stukje WA-history luister je naar hun nummer "Vulcano". En nee, dan doel ik niet op Buggles.
Washington (state).quote:
Heb jij meer van das sort jungs in der angebot?quote:
Ahquote:
aangevuldquote:
Seattlequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah
Linksboven op de kaart, de staat niet verwarren met de stad die in DC (district of Columbia) ligt
Ken WA alleen maar eigenlijk heel beperkt door overstromingen en defensie en zo
Da's Symph wel toevertrouwdquote:
Of N.W.A. - fuck the policequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef ToT het volgende:
Owjah!Wat absoluut niet mag ontbreken is KLF - "America: What time is love?"
ERG hard nummer, maar aan het eind worden er een hele zooi staten opgenoemd.
Thanksquote:
Ik ben vooral benieuwd of Lamme Frans de top 40 gaat halenquote:
Ja dit soort specials zijn echt tof!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Gevarieeerd was het zekier
Leuk om te doen dit
Denk het welquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Lamme Frans de top 40 gaat halen
Denk het bijna nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Lamme Frans de top 40 gaat halen
Je snapt waarom ik het zo leuk vind om thema shows te makenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Gevarieeerd was het zekier
Leuk om te doen dit
In NH denken we toch andersquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Denk het bijna niet
ik merk hetquote:
Precies dat....quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je snapt waarom ik het zo leuk vind om thema shows te maken
Je ontdekt nieuwe muziek en herontdekt oude muziek en die delen is gewoon tof
hmmm, dan moet het ipv [send to all] afdeling alleen, toch maar een [send to all] divisie breed worden, en als dat nog niet werkt,hmm jammer dat de activoerders het bungehuis hebben verlaten, had daar graag DJ Vout op losgelatenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Denk het bijna niet
Gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies dat....
Kleine flashback: Ontdekken dat een nummer van Azanavour niet van Aznavour is omdat kleueters geen platen uitbrengen
Dat een bekend rockunmmer een Slavenlied is etc etc
Tippex, echtquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En ik zit nu mijn show van vrijdag voor te bereiden en![]()
Celine Dion
Ow maar dat is wel super, dat je dat gelukt is man!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga met een heel tevreden gevoel met Hugo op pad en op tijd slapen...
Rollercoaster week dit dus redelijk bekaf
In 3 dagen een speciaal onderwijs indicatie voor mijn dochter voor elkaar gekregen, dus de energie is wel op
eyquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Symphonic het volgende:
In 3 dagen een speciaal onderwijs indicatie voor mijn dochter voor elkaar gekregen, dus de energie is wel op
maf zequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Geeft van die vervelende witte vlekken op mijn beeldschermquote:
Neu joh, ToT draagt sinds gisteren een toupetjequote:
Geeft niet, mijn trommelvliezen zullen je dankbaar zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft van die vervelende witte vlekken op mijn beeldscherm
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, ToT draagt sinds gisteren een toupetje
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Adviseer ik je om vrijdag gewoon pas na 9 minuten in te tunenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn trommelvliezen zullen je dankbaar zijn
Heb me wel eens afgevraagd:
Is de wereld beter af als we Celine Dion vanuit een vliegtuig op Phil Collins gooien,
Of is de wereld betere af als we Phil vanuit een vliegtuig Celine gooien?
Hoe zag die er dan uit toen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]Hallo, ik wil niet op Gordon lijken toen hij zijn debuutnummer uitbracht!
owwww.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik begin wat inhammetjes te krijgen idd!
hij ziet er daar erg jong uitquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:25 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, de officiële clip voor hij uit de kast kwam:
had die zo hart gecarnavaltquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verdrongen denk ik (dat kapsel), dat nummer moet ik heel eerlijk bekennen vind ik toch best wel goedquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:25 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, de officiële clip voor hij uit de kast kwam:
Met ToT's hart is geloof ik alles goedquote:
Voel je jong:quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en dat terwijl die clip pas 24 jaar oud is!24 JAAR????
Ik word oud!!!
Meh, ik luister nu toch maar ff naar:quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verdrongen denk ik (dat kapsel), dat nummer moet ik heel eerlijk bekennen vind ik toch best wel goed
Die zal niet zo heel gek veel jonger zijn he?quote:
Joh ik ben al een jongere oudere, dus welkom en je mag nu ook in hier 40+quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en dat terwijl die clip pas 24 jaar oud is!24 JAAR????
Ik word oud!!!
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh ik ben al een jongere oudere, dus welkom en je mag nu ook in hier 40+posten
Ongeveer zelfde epoke denk ik ja. Vind het een goed nummerquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zal niet zo heel gek veel jonger zijn he?
6 jaar jonger, Gordon 1991, de Kast 1997quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zal niet zo heel gek veel jonger zijn he?
Ik ga hier trouwens ff meteen Gospel draaien!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde epoke denk ik ja. Vind het een goed nummer
Ah!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
6 jaar jonger, Gordon 1991, de Kast 1997
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef 44rdbei het volgende:
oooh! hij is bijna dicht,zal ik weer een leuke TT maken ?
Joh, bijna hetzelfde genre ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier trouwens ff meteen Gospel draaien!
Ff kijken wat dit versterkertje aankan!
ga je hunten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef 44rdbei het volgende:
oooh! hij is bijna dicht,zal ik weer een leuke TT maken ?
Ik heb toch de Dre-koptelefoon gekochtquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga hier trouwens ff meteen Gospel draaien!
Ff kijken wat dit versterkertje aankan!
hoe wat why? que?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:34 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Neuh, ik weet eigelijk niks.
Ik wilde alleen ToT uit zijn tent lokken, niet gelukt.
GEKOCHT? Voor je werk?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb toch de Dre-koptelefoon gekocht![]()
Status op facebookquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:34 schreef tailfox het volgende:
uwh uwh ik zit volgens mij in een relatie.
is alleen nog niet officeel dingen gaan snel.
Moet nu een collega zien te vinden die de bose wil overnemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |