Less Than Jackquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef ToT het volgende:
Oh en Californication had ook nog gekund!Wat is dit voor versie?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
En dan nog hunten en een typo maken in de TT![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
En dan nog hunten en een typo maken in de TT![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Melting het volgende:
Na deze ga ik wel plat.
Symph alvast bedankt voor de muziek.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Melting het volgende:
Na deze ga ik wel plat.
Hee maf ze man!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Melting het volgende:
Na deze ga ik wel plat.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
Gevonden!
Sloeg op de racistische staat, ik heb de foto's denk ik niet zelf gemaakt:Alle staten waren rasistisch hoor. En toen ik er woonde was de segregation nog duidelijk zicht- en voelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ach, racisme is nog overal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alle staten waren rasistisch hoor. En toen ik er woonde was de segregation nog duidelijk zicht- en voelbaar.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, racisme is nog overal.
De huidige jeugd schijnt minder liberaal te zijn dan je zou denken
eigenlijk welquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Dit nummer kon je wel gebruiken voor alle staten
Die heeft zichzelf aardig om de boom heen gevouwenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
holy shit
http://waldnet.nl/wn/foto(...)bij_autoongeluk.html
Tip van de dag; geen Peugeot gebruiken om bomen te knuffelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
holy shit
http://waldnet.nl/wn/foto(...)bij_autoongeluk.html
Niet handig neequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tip van de dag; geen Peugeot gebruiken om bomen te knuffelen
Alhoewel, die Peugeot is een goede knuffelaarquote:
Bizar he....quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ray Charles
'Mijn' staat the 'Peach' State
Hurricane Andrew waren de sporen nog duidelijk zichtbaar toen ik er woonde, en in mindere mate ook een Tornado Staat (kwam aan op Hartsfield airport en op weg naar kantoor om kennis te maken direct in shelter vanwege tornado warning)
Ik hoop mijn cd's met foto's weer terug te vinden. Heb ik ook nog een foto op die ik vanaf de 23e verdieping op kantoor heb genomen van 2 afzonderlijke tornado's (geen touch down) ten zuiden van Atlantaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bizar he....
De natuur kan wreed zijn...
Dat geloof ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en met uitzondering van de sky scrapers in Atlanta is (bijna) alles in Georgia laagbouw (max 2 stories) en van hout, vanwege de hurricane en tornado's
Ik zou wel een spreekbuurt van 3 uur kunnen houden over Georgia alleen
Hartsfield Airportquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik realiseer me dat ik Georgia ben geweest...
Voor een overstap weliswaar, maar toch
Dat doen ze heel bewust niet...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik niet snap aan Amerika... Waarom bouwen ze al die huizen van hout?
Bouw ze van steen... Scheelt al een hele hoop...
Dat dus, echt indrukwekkendquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hartsfield Airport
De luchthaven waar je 30 minuten met de subway moet om vanaf de terminal naar de international gates te komen
Overlevingskans in een houten huis bij een tornado of hurricane is aanzienlijk groter dan als je een stenen of betonnen muur op je knar krijgt. En het zijn vooral de staten die daar veel last van hebben waar vooral in hout gebouwd wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
Wat ik niet snap aan Amerika... Waarom bouwen ze al die huizen van hout?
Bouw ze van steen... Scheelt al een hele hoop...
Die staan er na een bosbrand of aardbeving ook niet meer, maar overleving bij een aardbeving is groter, en goedkoper herbouwen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doen ze heel bewust niet...
Dan zou er in Californie praktisch geen huis meer staan
Da's een verdomd langzame metro!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hartsfield Airport
De luchthaven waar je 30 minuten met de subway moet om vanaf de terminal naar de international gates te komen
Houten huizen zijn behoorlijk aardbeving proofquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die staan er na een bosbrand of aardbeving ook niet meer, maar overleving bij een aardbeving is groter, en goedkoper herbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |