Product of the government's fowl play.quote:
Ik dacht meer aan; Partners, opletten! TARDIS. gaat Fylax pijnigen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Product of the government's fowl play.
Wel stoer vond ik zelf.
Fowl are birds belonging to one of two biological orders, namely the gamefowl or landfowl (Galliformes) and the waterfowl (Anseriformes).quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Product of the government's fowl play.
Wel stoer vond ik zelf.
godverquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan; Partners, opletten! TARDIS. gaat Fylax pijnigen.
Speelt verder bij mij allemaal niet zo. Maar mooi gevonden hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan; Partners, opletten! TARDIS. gaat Fylax pijnigen.
Vogelspel kan toch gewoon.quote:
M. Jordan is een neger Hoink.quote:
Ja was typoquote:
ja hoe is het met princesquote:
Bedankt Nutty McNuts.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Speelt verder bij mij allemaal niet zo. Maar mooi gevonden hoor.
Niet meer afgesproken, maar was wel gezel toen. Maar van mij hoeft het ook niet per se. Gewoon later als vrienden wel. Leuk dat je het hebt onthoudenquote:
Afgewezen dus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet meer afgesproken, maar was wel gezel toen. Maar van mij hoeft het ook niet per se. Gewoon later als vrienden wel. Leuk dat je het hebt onthouden
Hehe ok ;Dquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee echt nietZij vond het ook gezel
Op iphone wel hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een spelfout. U zit niet naast de w op het toetsenbord.
Hehe kneusje.
Heb customquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alfabetisch toetsenbord, tuurlijk vriend.
azerty tochquote:
typo*quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al die moeite om een spelfout te verbloemen.
Gvd man je weet toch zelf ook wel dat het gewoon fout isquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al die moeite om een spelfout te verbloemen.
Ik doorzie dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd man je weet toch zelf ook wel dat het gewoon fout is
Jij gaat er op door. Ik voedt alleen.
niet happen, hoinkquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
voedtquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oops schoot uit lol ;pquote:
quote:
Ergens last van toot?quote:
Oef, gelukkig maar.quote:
Oja ik was vergeten dat jij de ultieme troll was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
mensen die happenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nep gucci, wollaquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Noem iets wat je voor ¤1 kan kopen maar lijkt alsof het duurder kost
Mijn kontje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Noem iets wat je voor ¤1 kan kopen maar lijkt alsof het duurder kost
Die heeft hier niks te vertellen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:05 schreef hoink581 het volgende:
BlauweTijger gaf mij de leiding over dit topic.
slechter kan het toch niet wordenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:05 schreef hoink581 het volgende:
Doe normaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:05 schreef hoink581 het volgende:
RIPquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:05 schreef hoink581 het volgende:
Ahum...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normaal.
Niemand heeft hier de leiding.
Lief hequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat iedereen hun UI veranderen hier? jeetje
niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe normaal.
Niemand heeft hier de leiding.
Welnee..quote:
Neeeeeeeeeeequote:
ik zou ze klem zettenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ons parkeerterrein wordt gebruikt door lesauto's.
Gekker moet het niet worden.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze keer kop ik hem niet in.
quote:
Met een wielklem?quote:
Vraag me af (ahum) welke snitch hier de hele tijd op de TR-knop heeft lopen rammen.quote:
gewoon auto ervoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een wielklem?
Toevallig niet bij me vandaag
Ik heb geen botsautoquote:
Ik heb wel een idee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag me af (ahum) welke snitch hier de hele tijd op de TR-knop heeft lopen rammen.
Ikzelf heb echt geen idee namelijk.
Ja wat denk je dat die lesauto doet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zei ervoor, niet er tegenaan
niks?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat die lesauto doet?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:13 schreef Chloroform het volgende:
Heb zo mogelijk nog meer een hekel gekregen aan Fylax. Kan me niet voorstellen dat hij niet gepest wordt op school.
Zo een waarover de docenten grappen maken in de lerarenkamer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo eentje die gaat snitchen bij leraren
Fylax weet van geen ophoudenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onze snitchbitch heeft weer eens lekker vaak op de TR-knop zitten rammen omdat BT zogenaamd te vaak met kanker gescholden zou hebben
Doe jij dat ook wel eens?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo een waarover de docenten grappen maken in de lerarenkamer.
Maar hij is nog maar 15 he, dan mag datquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Fylax weet van geen ophouden
die brugklasser?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onze snitchbitch heeft weer eens lekker vaak op de TR-knop zitten rammen omdat BT zogenaamd te vaak met kanker gescholden zou hebben
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik tolereer deze opmerking maar, gezien het feit dat jij ook nog maar een kind bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar hij is nog maar 15 he, dan mag dat_!!!
Maar in het echte leven. Ik had op de middelbare school dat iemand snitchte bij 1 leraar en hij toen zei 'maar ik vind verklikken erger, wat jij nu doet'.Kreeg de snitch op z'n kopquote:
Wie het doet wordt niet vermeld natuurlijk, maar ik denk dat we allemaal zo wel onze vermoedens hebben idd.quote:
Hij snitched zijn eigen leraren bij de coördinator.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo eentje die gaat snitchen bij leraren
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik tolereer deze opmerking maar, gezien het feit dat jij ook nog maar een kind bent.
is er iets terug te lezen. ik was aan het poetsenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie het doet wordt niet vermeld natuurlijk, maar ik denk dat we allemaal zo wel onze vermoedens hebben idd.
Nee, ook niet zo'n kutleerling gehad nog. Op het vmbo zeggen leerlingen gewoon recht in elkaars gezicht dat ze elkaar een kuthond vinden. Dat waardeer ik.quote:
ik merk het nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Worden er berichten verwijderd of ligt het aan mij
Guus z'n bericht ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Neuh, hoorde pas net dat die geband is en dit is verder uiteraard niet besproken, gezien het feit die rat alles achter iedereens rug omdoet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er iets terug te lezen. ik was aan het poetsen
Vragen waarom iemand gebanned wordt is toch niet vreemd als ze hier normaal posten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
Bans worden nog steeds niet besproken.
Weet niet, volgens mij zijn er in de afgelopen 2 dagen alleen maar bans besprokenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
We bespreken geen bans, slechts TR's.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
ah okequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neuh, hoorde pas net dat die geband is en dit is verder uiteraard niet besproken, gezien het feit die rat alles achter iedereens rug omdoet.
Maar das ist verbotenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vragen waarom iemand gebanned wordt is toch niet vreemd als ze hier normaal posten?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ons parkeerterrein wordt gebruikt door lesauto's.
Gekker moet het niet worden.
Dat, en danquote:
snitch :squote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij zijn er in de afgelopen 2 dagen alleen maar bans besproken
Maar Fylax is ook een VMBO'er....quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ook niet zo'n kutleerling gehad nog. Op het vmbo zeggen leerlingen gewoon recht in elkaars gezicht dat ze elkaar een kuthond vinden. Dat waardeer ik.
je wilt je auto achter mijn wc zetten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ikmijn auto er gelijk achter zetten? Huehuehue
Oh echt? Iets met rotte appels dan. Heeft hij geluk dat hij geen les heeft van mij.quote:
Dan dm je iemand.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vragen waarom iemand gebanned wordt is toch niet vreemd als ze hier normaal posten?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij snitched zijn eigen leraren bij de coördinator.
Zal ik wat spijkermatten kopen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Dat, en dan
1. Webcam erop richten
2. Livestream
3. GENOT
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar eentje die gewoon havo had aangekund
Maar is gewoon lui.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Regels zijn regels''quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is informatie geven, wordt niks besproken
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestreamquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik wat spijkermatten kopen?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
echt je kan hier beter de hele dag de letterlijke nazi uithangen en hakenkruizen posten, want daar doen ze niks aan .. en dan wordt er een keer met kanker gescholden en zijn de rapen gaar
Lekker hypocriet weer.quote:
Een keer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
echt je kan hier beter de hele dag de letterlijke nazi uithangen en hakenkruizen posten, want daar doen ze niks aan .. en dan wordt er een keer met kanker gescholden en zijn de rapen gaar
wow, TR gemacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
Geen idee ik refresh niet hard genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
"Mensen zijn kut."quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Regels zijn regels''
-Netsplitter
Wel dapper dat dit soort dingen van tevoren worden gemeld als jullie het te veel vinden worden. Chapeau.quote:
Klassiekertjequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Frikandel is langerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur, zal zo een kroketje voor je op de post doen.
"Ik ben niet dik."quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Ik heb honger''
-houses
Die zit met een harde piemel dit topic mee te lezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij doet het BT wel goed dat iedereen z'n rug heeft hier.
mwa, dat niet echt, maar ten opzichte van fylax...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij doet het BT wel goed dat iedereen z'n rug heeft hier.
''haxball?''quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ik ben niet dik."
-BolleHaas
Heb srs zin in frietjes en kroket. Of nasischijf. Of kaasstengels. Of kaassouffle. Of cheeseburger.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur, zal zo een kroketje voor je op de post doen.
Je kan ook zelf bedenken of niet achterlijk vaak het woord kanker post of kk of dergelijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel dapper dat dit soort dingen van tevoren worden gemeld als jullie het te veel vinden worden. Chapeau.
Waarom niet allemaal, dikkertje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb srs zin in frietjes en kroket. Of nasischijf. Of kaasstengels. Of kaassouffle. Of cheeseburger.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Die zit met een harde piemel dit topic mee te lezen.
卐卐卐quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
Ik zie een hoop posts zonder kanker of kk erin verwerkt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zowat iedereen scheldt hier daarmee. Mag je iedereen wel bannen
Wel een beetje arbitraire toepassing van de regels hequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan ook zelf bedenken of niet achterlijk vaak het woord kanker post of kk of dergelijken.
Er is vaker op gemod, dus zo nieuw is dit nou ook weer niet.
TR GEMACHT!!! KIJK DIE KRUIZEN, DUITSERS KOMEN ERAANquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
卐卐卐
Ik heb nog een ring gekregen van mijn opa met een hakenkruis er op, maar die is al ouder dan 150 jaar.
Heb nog maar 5 euro voor vandaag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal, dikkertje.
haha gvdquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hehe
Maar als je wilt maak ik wel room hoor, Voederbietel.
Wejoo doe normaal, keppeltje vloog van m'n hoofd door woede.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
卐卐卐
Ik heb nog een ring gekregen van mijn opa met een hakenkruis er op, maar die is al ouder dan 150 jaar.
Ok, sorry, dan is het inderdaad helemaal niet meer netjes iemand hier persoonlijk op te wijzen en kun je gewoon bietje zonder ballen TR's machen enzo, jatoch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Netsplitter het volgende:
Je kan ook zelf bedenken of niet achterlijk vaak het woord kanker post of kk of dergelijken.
niet? lees maar ff een week aan SC's terugquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie een hoop posts zonder kanker of kk erin verwerkt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel een beetje arbitraire toepassing van de regels he![]()
maar ik oordeel niet.
arme jij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog maar 5 euro voor vandaag.
Ga effe de straat op, heb je zo 50 bij elkaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op sommige obvious dingen iddquote:
Wow, wat een eer dat je mij deze titel toe bedeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oja ik was vergeten dat jij de ultieme troll was.
Zeker een stuk of 7 kruidenboterbaguettes bij Aldi of zo, lekkere dingen zijn datquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dit nou nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet? lees maar ff een week aan SC's terug
ik vind dat we best het k-woord met tyfus kunnen vervangenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is een selectie van scheldwoorden die wel door de beugel kunnen?
vlegel!quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Poep en tyfusblanke.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
;squote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga effe de straat op, heb je zo 50 bij elkaar.
Niet weten hoeveel mensen er dood zijn gegaan aan tyfusquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat we best het k-woord met tyfus kunnen vervangen
ja, ik kom net terug van de aldiquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker een stuk of 7 kruidenboterbaguettes bij Aldi of zo, lekkere dingen zijn dat
Griep toch een eind op joh, huilbaby.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet weten hoeveel mensen er dood zijn gegaan aan tyfus
Wat is er arbitrair aan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel een beetje arbitraire toepassing van de regels he![]()
maar ik oordeel niet.
Shit, lok niet gelukt.quote:
quote:
&*#%#% veelquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
tyfusinteressantquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klopt, Dven had een keer ban gekregen omdat hij commentaar had op beleid van Danny op fok en hem Banny noemdequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:27 schreef remi1986 het volgende:
naja hou er wel over op. Commentaar op het beleid mag hier ook niet. Lijkt de Nederlandse regering wel
Hoop dat je cholera krijgt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Griep toch een eind op joh, huilbaby.
ja mooi man die vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, Dven had een keer ban gekregen omdat hij commentaar had op beleid van Danny op fok en hem Banny noemde
En als iemand post dat moskeeën in de fik moeten krijgt die de nodige plusjes op de FP.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand post kk of kanker vaak achter elkaar en krijgt een ban.
Maar ik wil friet ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker een stuk of 7 kruidenboterbaguettes bij Aldi of zo, lekkere dingen zijn dat
Hahahahquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, Dven had een keer ban gekregen omdat hij commentaar had op beleid van Danny op fok en hem Banny noemde
Maakt het wel spannend allemaal. Beetje livin on the edge toch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou poe, het is ook allemaal zo serieus bedoeld. Het is wat...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er arbitrair aan?
Wij posten het niet of dwingen iemand om het te posten.
Mooie vergelijking. En ook terecht die plusjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En als iemand post dat moskeeën in de fik moeten krijgt die de nodige plusjes op de FP.
Topbeleid
haha lekker trolle!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie vergelijking. En ook terecht die plusjes.
Teringquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef ntm het volgende:
[..]
En bestaat de kans dat diegene er alsnog afligt wegens racisme.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En als iemand post dat moskeeën in de fik moeten krijgt die de nodige plusjes op de FP.
Topbeleid
we zien je over 48 uur :squote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef ntm het volgende:
Nu krijg ik zeker ook een ban door het zeggen hiervan
ja en omdat je kehba bentquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef ntm het volgende:
Wow, wat lief. Bak je ook kroketjes dan? :$quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom maar, maak ik friet voor je
heelmaal los toch hahahahaquote:
Hehaheaheah doei.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef ntm het volgende:
Komt omdat Danny kaal is, sorry.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
gvdquote:
Krijg je dat ook als je andere scheldwoorden vaak achter elkaar post? Snap gewoon niet echt het idee achter deze nogal specifieke regel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er arbitrair aan?
Wij posten het niet of dwingen iemand om het te posten.
Normaal posten is ook zo moeilijk he.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou poe, het is ook allemaal zo serieus bedoeld. Het is wat...
sure, no problemquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, wat lief. Bak je ook kroketjes dan? :$
dit is een beetje het punt dus, die kans lijkt in de praktijk nogal klein te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En bestaat de kans dat diegene er alsnog afligt wegens racisme.
Je punt is?
Vandaar dat dat gewoon in het FB-topic werd verdedigd met 'de ruime vrijheid van meningsuiting op FOK!'.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Netsplitter het volgende:
En bestaat de kans dat diegene er alsnog afligt wegens racisme.
ripquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netsplitter vind ik een van de treurigste mods op FOK, daar is dan ook alles mee gezegd
wow, crewbash.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netsplitter vind ik een van de treurigste mods op FOK, daar is dan ook alles mee gezegd
zou niet pikkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelf heb ik niet veel met dat woordje, maar als een ander het bezigt in een grappig bedoelde context zal het me verder aan mijn reet roesten. Maar ja, als er dan mensen TR's over gaan maken dan lijkt het opeens allemaal veel...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Normaal posten is ook zo moeilijk he.
Dat is lief. Dan maak ik wel bananenpannenkoekjes als toetje.quote:
Linkse knuffelaar, rot op naar texel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat dat gewoon in het FB-topic werd verdedigd met 'de ruime vrijheid van meningsuiting op FOK!'.
En het punt lijkt me nogal duidelijk, niet?
Roep op tot brandstichting en er is niets aan de hand, gebruik kk en je krijgt een ban
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komt omdat Danny kaal is, sorry.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestream
Was er hier een paar jaar (tijdje) geleden ook al niet eerder zo'n ophef over? kk mocht niet meer... in ene werd er niks meer aan gedaan en tot vandaag werd het weer veel vuldig gebruikt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is lief. Dan maak ik wel bananenpannenkoekjes als toetje.
weeniequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was er hier een paar jaar (tijdje) geleden ook al niet eerder zo'n ophef over? kk mocht niet meer... in ene werd er niks meer aan gedaan en tot vandaag werd het weer veel vuldig gebruikt?
Of was dat het bokt.nl forum?
Als ik me een verhuizing kon veroorloven had ik toch al lang niet meer in Limboland gewoond joh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Linkse knuffelaar, rot op naar texel.
Is iemand voor kehba uitmaken een ban waard?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Normaal posten is ook zo moeilijk he.
woon jij srs in limburgquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik me een verhuizing kon veroorloven had ik toch al lang niet meer in Limboland gewoond joh.
Ach, je woont in ieder geval niet in Friesland.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik me een verhuizing kon veroorloven had ik toch al lang niet meer in Limboland gewoond joh.
wat betekent hetquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Is iemand voor kehba uitmaken een ban waard?
Ik had diegene er vanaf geknikkerd wegens racisme, maar ik heb niks met de FP te maken of met de manier van modden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat dat gewoon in het FB-topic werd verdedigd met 'de ruime vrijheid van meningsuiting op FOK!'.
En het punt lijkt me nogal duidelijk, niet?
Roep op tot brandstichting en er is niets aan de hand, gebruik kk en je krijgt een ban
hoerquote:
Nee joh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Is iemand voor kehba uitmaken een ban waard?
Helaas, dat accent ontloop je niet meer, gecondoleerd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is lief. Dan maak ik wel bananenpannenkoekjes als toetje.
bedanktquote:
waarom moet je zegge ;squote:
Lijkt me dat mods het beleid uitvoeren en niet zelf maken en dat dat beleid op het forum en de FP hetzelfde is, maar okquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had diegene er vanaf geknikkerd wegens racisme, maar ik heb niks met de FP te maken of met de manier van modden.
Daarbij is de FP het forum niet.
Ik scheld haar gewoon uit voor hoer, is dat verboden ofzo????!!??? ;ssquote:
Is hypocriet. Want waar trek je de grens? Waarom mag kanker niet en andere dingen die misschien kwetsender zijn wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Al dat gejank.
Zo moeilijk is het toch niet om geen kanker te gebruiken? Als je weet dat het hier niet op prijs gesteld wordt doe je het maar lekker ergens anders. Ik heb er totaal geen last van, maar kom op. Janken over vrijheid van meningsuiting omdat je niet constant met kanker mag schelden.
Wanneer krijg jij een ban wegens klonen dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Al dat gejank.
Zo moeilijk is het toch niet om geen kanker te gebruiken? Als je weet dat het hier niet op prijs gesteld wordt doe je het maar lekker ergens anders. Ik heb er totaal geen last van, maar kom op. Janken over vrijheid van meningsuiting omdat je niet constant met kanker mag schelden.
ik zou tr maken, maarja wie ben ik he ;s ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik scheld haar gewoon uit voor hoer, is dat verboden ofzo????!!??? ;ss
tis dat je het zelf zegt..quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef housesoftheholy het volgende:
o wacht, dat is kahpe in het turks, ik ben dom.
is ook wel zo ;s ik neem het er gwn vanquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik scheld haar gewoon uit voor hoer, is dat verboden ofzo????!!??? ;ss
Mijn accent is meer Brabants dan Limburgs vgm.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Helaas, dat accent ontloop je niet meer, gecondoleerd.
WIEquote:
Que pasa?quote:
wat jat jij mijn zinnetjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:37 schreef remi1986 het volgende:
jullie kunnen allemaal waterpokken krijgen
Hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Que pasa?
Is er weer gesnitcht door die kleine?
Post ge-TR'd. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:37 schreef remi1986 het volgende:
Welke kleine?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Que pasa?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Que pasa?
Jij mag de bof krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:37 schreef remi1986 het volgende:
Gelijk heb je meid.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is ook wel zo ;s ik neem het er gwn van
Das boffenquote:
hehequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar was wel weer gezellig hoor Netsplitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |