"Mensen zijn kut."quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Regels zijn regels''
-Netsplitter
Wel dapper dat dit soort dingen van tevoren worden gemeld als jullie het te veel vinden worden. Chapeau.quote:
Klassiekertjequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar eentje die gewoon havo had aangekund
Frikandel is langerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur, zal zo een kroketje voor je op de post doen.
"Ik ben niet dik."quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Ik heb honger''
-houses
Die zit met een harde piemel dit topic mee te lezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij doet het BT wel goed dat iedereen z'n rug heeft hier.
mwa, dat niet echt, maar ten opzichte van fylax...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij doet het BT wel goed dat iedereen z'n rug heeft hier.
''haxball?''quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ik ben niet dik."
-BolleHaas
Heb srs zin in frietjes en kroket. Of nasischijf. Of kaasstengels. Of kaassouffle. Of cheeseburger.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur, zal zo een kroketje voor je op de post doen.
Je kan ook zelf bedenken of niet achterlijk vaak het woord kanker post of kk of dergelijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel dapper dat dit soort dingen van tevoren worden gemeld als jullie het te veel vinden worden. Chapeau.
Waarom niet allemaal, dikkertje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb srs zin in frietjes en kroket. Of nasischijf. Of kaasstengels. Of kaassouffle. Of cheeseburger.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Die zit met een harde piemel dit topic mee te lezen.
卐卐卐quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
echt je kan hier beter de hele dag de letterlijke nazi uithangen en hakenkruizen posten, want daar doen ze niks aan .. en dan wordt er een keer met kanker gescholden en zijn de rapen gaar
Ik zie een hoop posts zonder kanker of kk erin verwerkt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zowat iedereen scheldt hier daarmee. Mag je iedereen wel bannen
Wel een beetje arbitraire toepassing van de regels hequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan ook zelf bedenken of niet achterlijk vaak het woord kanker post of kk of dergelijken.
Er is vaker op gemod, dus zo nieuw is dit nou ook weer niet.
TR GEMACHT!!! KIJK DIE KRUIZEN, DUITSERS KOMEN ERAANquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
卐卐卐
Ik heb nog een ring gekregen van mijn opa met een hakenkruis er op, maar die is al ouder dan 150 jaar.
Heb nog maar 5 euro voor vandaag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal, dikkertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |