"Mensen zijn kut."quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Regels zijn regels''
-Netsplitter
Wel dapper dat dit soort dingen van tevoren worden gemeld als jullie het te veel vinden worden. Chapeau.quote:
Klassiekertjequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar eentje die gewoon havo had aangekund
Frikandel is langerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur, zal zo een kroketje voor je op de post doen.
"Ik ben niet dik."quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Ik heb honger''
-houses
Die zit met een harde piemel dit topic mee te lezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij doet het BT wel goed dat iedereen z'n rug heeft hier.
mwa, dat niet echt, maar ten opzichte van fylax...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij doet het BT wel goed dat iedereen z'n rug heeft hier.
''haxball?''quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ik ben niet dik."
-BolleHaas
Heb srs zin in frietjes en kroket. Of nasischijf. Of kaasstengels. Of kaassouffle. Of cheeseburger.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur, zal zo een kroketje voor je op de post doen.
Je kan ook zelf bedenken of niet achterlijk vaak het woord kanker post of kk of dergelijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel dapper dat dit soort dingen van tevoren worden gemeld als jullie het te veel vinden worden. Chapeau.
Waarom niet allemaal, dikkertje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb srs zin in frietjes en kroket. Of nasischijf. Of kaasstengels. Of kaassouffle. Of cheeseburger.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Die zit met een harde piemel dit topic mee te lezen.
卐卐卐quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
echt je kan hier beter de hele dag de letterlijke nazi uithangen en hakenkruizen posten, want daar doen ze niks aan .. en dan wordt er een keer met kanker gescholden en zijn de rapen gaar
Ik zie een hoop posts zonder kanker of kk erin verwerkt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zowat iedereen scheldt hier daarmee. Mag je iedereen wel bannen
Wel een beetje arbitraire toepassing van de regels hequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan ook zelf bedenken of niet achterlijk vaak het woord kanker post of kk of dergelijken.
Er is vaker op gemod, dus zo nieuw is dit nou ook weer niet.
TR GEMACHT!!! KIJK DIE KRUIZEN, DUITSERS KOMEN ERAANquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
卐卐卐
Ik heb nog een ring gekregen van mijn opa met een hakenkruis er op, maar die is al ouder dan 150 jaar.
Heb nog maar 5 euro voor vandaag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom niet allemaal, dikkertje.
haha gvdquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hehe
Maar als je wilt maak ik wel room hoor, Voederbietel.
Wejoo doe normaal, keppeltje vloog van m'n hoofd door woede.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
卐卐卐
Ik heb nog een ring gekregen van mijn opa met een hakenkruis er op, maar die is al ouder dan 150 jaar.
Ok, sorry, dan is het inderdaad helemaal niet meer netjes iemand hier persoonlijk op te wijzen en kun je gewoon bietje zonder ballen TR's machen enzo, jatoch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Netsplitter het volgende:
Je kan ook zelf bedenken of niet achterlijk vaak het woord kanker post of kk of dergelijken.
niet? lees maar ff een week aan SC's terugquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie een hoop posts zonder kanker of kk erin verwerkt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel een beetje arbitraire toepassing van de regels he![]()
maar ik oordeel niet.
arme jij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog maar 5 euro voor vandaag.
Ga effe de straat op, heb je zo 50 bij elkaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op sommige obvious dingen iddquote:
Wow, wat een eer dat je mij deze titel toe bedeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oja ik was vergeten dat jij de ultieme troll was.
Zeker een stuk of 7 kruidenboterbaguettes bij Aldi of zo, lekkere dingen zijn datquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dit nou nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet? lees maar ff een week aan SC's terug
ik vind dat we best het k-woord met tyfus kunnen vervangenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is een selectie van scheldwoorden die wel door de beugel kunnen?
vlegel!quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Poep en tyfusblanke.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
;squote:Op woensdag 18 februari 2015 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga effe de straat op, heb je zo 50 bij elkaar.
Niet weten hoeveel mensen er dood zijn gegaan aan tyfusquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat we best het k-woord met tyfus kunnen vervangen
ja, ik kom net terug van de aldiquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker een stuk of 7 kruidenboterbaguettes bij Aldi of zo, lekkere dingen zijn dat
Griep toch een eind op joh, huilbaby.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet weten hoeveel mensen er dood zijn gegaan aan tyfus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |