quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:13 schreef Chloroform het volgende:
Heb zo mogelijk nog meer een hekel gekregen aan Fylax. Kan me niet voorstellen dat hij niet gepest wordt op school.
Zo een waarover de docenten grappen maken in de lerarenkamer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo eentje die gaat snitchen bij leraren
Fylax weet van geen ophoudenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onze snitchbitch heeft weer eens lekker vaak op de TR-knop zitten rammen omdat BT zogenaamd te vaak met kanker gescholden zou hebben
Doe jij dat ook wel eens?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo een waarover de docenten grappen maken in de lerarenkamer.
Maar hij is nog maar 15 he, dan mag datquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Fylax weet van geen ophouden
die brugklasser?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onze snitchbitch heeft weer eens lekker vaak op de TR-knop zitten rammen omdat BT zogenaamd te vaak met kanker gescholden zou hebben
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik tolereer deze opmerking maar, gezien het feit dat jij ook nog maar een kind bent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar hij is nog maar 15 he, dan mag dat_!!!
Maar in het echte leven. Ik had op de middelbare school dat iemand snitchte bij 1 leraar en hij toen zei 'maar ik vind verklikken erger, wat jij nu doet'.Kreeg de snitch op z'n kopquote:
Wie het doet wordt niet vermeld natuurlijk, maar ik denk dat we allemaal zo wel onze vermoedens hebben idd.quote:
Hij snitched zijn eigen leraren bij de coördinator.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo eentje die gaat snitchen bij leraren
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik tolereer deze opmerking maar, gezien het feit dat jij ook nog maar een kind bent.
is er iets terug te lezen. ik was aan het poetsenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie het doet wordt niet vermeld natuurlijk, maar ik denk dat we allemaal zo wel onze vermoedens hebben idd.
Nee, ook niet zo'n kutleerling gehad nog. Op het vmbo zeggen leerlingen gewoon recht in elkaars gezicht dat ze elkaar een kuthond vinden. Dat waardeer ik.quote:
ik merk het nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Worden er berichten verwijderd of ligt het aan mij
Guus z'n bericht ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Neuh, hoorde pas net dat die geband is en dit is verder uiteraard niet besproken, gezien het feit die rat alles achter iedereens rug omdoet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er iets terug te lezen. ik was aan het poetsen
Vragen waarom iemand gebanned wordt is toch niet vreemd als ze hier normaal posten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
Bans worden nog steeds niet besproken.
Weet niet, volgens mij zijn er in de afgelopen 2 dagen alleen maar bans besprokenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
We bespreken geen bans, slechts TR's.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
ah okequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neuh, hoorde pas net dat die geband is en dit is verder uiteraard niet besproken, gezien het feit die rat alles achter iedereens rug omdoet.
Maar das ist verbotenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vragen waarom iemand gebanned wordt is toch niet vreemd als ze hier normaal posten?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ons parkeerterrein wordt gebruikt door lesauto's.
Gekker moet het niet worden.
Dat, en danquote:
snitch :squote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij zijn er in de afgelopen 2 dagen alleen maar bans besproken
Maar Fylax is ook een VMBO'er....quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ook niet zo'n kutleerling gehad nog. Op het vmbo zeggen leerlingen gewoon recht in elkaars gezicht dat ze elkaar een kuthond vinden. Dat waardeer ik.
je wilt je auto achter mijn wc zetten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ikmijn auto er gelijk achter zetten? Huehuehue
Oh echt? Iets met rotte appels dan. Heeft hij geluk dat hij geen les heeft van mij.quote:
Dan dm je iemand.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vragen waarom iemand gebanned wordt is toch niet vreemd als ze hier normaal posten?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij snitched zijn eigen leraren bij de coördinator.
Zal ik wat spijkermatten kopen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Dat, en dan
1. Webcam erop richten
2. Livestream
3. GENOT
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar eentje die gewoon havo had aangekund
Maar is gewoon lui.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar eentje die gewoon havo had aangekund
''Regels zijn regels''quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is informatie geven, wordt niks besproken
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestreamquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik wat spijkermatten kopen?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
echt je kan hier beter de hele dag de letterlijke nazi uithangen en hakenkruizen posten, want daar doen ze niks aan .. en dan wordt er een keer met kanker gescholden en zijn de rapen gaar
Lekker hypocriet weer.quote:
Een keer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
echt je kan hier beter de hele dag de letterlijke nazi uithangen en hakenkruizen posten, want daar doen ze niks aan .. en dan wordt er een keer met kanker gescholden en zijn de rapen gaar
wow, TR gemacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef remi1986 het volgende:
Geen idee ik refresh niet hard genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef housesoftheholy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |