gvdquote:
Krijg je dat ook als je andere scheldwoorden vaak achter elkaar post? Snap gewoon niet echt het idee achter deze nogal specifieke regel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is er arbitrair aan?
Iemand post kk of kanker vaak achter elkaar en krijgt een ban.
Wij posten het niet of dwingen iemand om het te posten.
Normaal posten is ook zo moeilijk he.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou poe, het is ook allemaal zo serieus bedoeld. Het is wat...
sure, no problemquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, wat lief. Bak je ook kroketjes dan? :$
dit is een beetje het punt dus, die kans lijkt in de praktijk nogal klein te zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En bestaat de kans dat diegene er alsnog afligt wegens racisme.
Je punt is?
Vandaar dat dat gewoon in het FB-topic werd verdedigd met 'de ruime vrijheid van meningsuiting op FOK!'.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Netsplitter het volgende:
En bestaat de kans dat diegene er alsnog afligt wegens racisme.
ripquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netsplitter vind ik een van de treurigste mods op FOK, daar is dan ook alles mee gezegd
wow, crewbash.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Netsplitter vind ik een van de treurigste mods op FOK, daar is dan ook alles mee gezegd
zou niet pikkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelf heb ik niet veel met dat woordje, maar als een ander het bezigt in een grappig bedoelde context zal het me verder aan mijn reet roesten. Maar ja, als er dan mensen TR's over gaan maken dan lijkt het opeens allemaal veel...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Normaal posten is ook zo moeilijk he.
Dat is lief. Dan maak ik wel bananenpannenkoekjes als toetje.quote:
Linkse knuffelaar, rot op naar texel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat dat gewoon in het FB-topic werd verdedigd met 'de ruime vrijheid van meningsuiting op FOK!'.
En het punt lijkt me nogal duidelijk, niet?
Roep op tot brandstichting en er is niets aan de hand, gebruik kk en je krijgt een ban
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komt omdat Danny kaal is, sorry.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestream
Was er hier een paar jaar (tijdje) geleden ook al niet eerder zo'n ophef over? kk mocht niet meer... in ene werd er niks meer aan gedaan en tot vandaag werd het weer veel vuldig gebruikt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is lief. Dan maak ik wel bananenpannenkoekjes als toetje.
weeniequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was er hier een paar jaar (tijdje) geleden ook al niet eerder zo'n ophef over? kk mocht niet meer... in ene werd er niks meer aan gedaan en tot vandaag werd het weer veel vuldig gebruikt?
Of was dat het bokt.nl forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |