Ben je erg gepest ? Vind het op internet ook altijd zo triest dat er van die helden zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je wilt niet weten wat ik allemaal had willen doen met mijn pesters. Overigens nooit iets gedaan, alleen er over gefantaseerd.
Ja nogal.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je erg gepest ? Vind het op internet ook altijd zo triest dat er van die helden zijn.
Ik geniet altijd van de jonkies op FOK! Probeer ze te stimuleren, en dan komen er altijd users langs die pesten. Die zijn een gemakkelijk slachtoffer. Probeer ze te beschermen, en dan ben ik de gebeten hond. Je denkt dus niet met plezier terug aan je jeugd-en school jaren. Wat jammer.quote:
Niet steken wanneer iemand je fiets steeltquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef Twiitch het volgende:
Al die gepeste FOK!-nerdjes die een poging tot moord goedpraten![]()
![]()
Dit. Had je destijds je scheur maar open moeten trekken ipv lafjes een beetje incasseren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef Twiitch het volgende:
![]()
Het neersteken als je te ver gaat ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef NieuweNier het volgende:
Daarnaast is gepest worden je eigen schuld.
Ja dingen tegen iemand zeggen is even erg als iemand neersteken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het neersteken als je te ver gaat ook.
Goed dat het jong eindelijk voor zichzelf opkwam op een leeftijd dat hem juridisch gezien niets in de weg gelegd kan worden. Laat de pesters er wat van opsteken (pun intended).
Jij bent zelf zeker nooit gepest geweest?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja dingen tegen iemand zeggen is even erg als iemand neersteken.
Het is NieuweNier maar, niet happen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker nooit gepest geweest?
Beter dit dan dat dat joch later zelfmoord pleegt door toedoen van de pesters.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Want poging tot moord is een goede keuze
Ik zie mezelf nog staan in de hal van de school mijn jas zoeken. Ik was 9 of 10 jaar oud een heel verlegen meisje. Ik zocht mijn jas want het was tijd om naar huis te gaan. Ik kon mijn jas niet vinden. Op een gegeven moment moest ik naar het toilet en wat ligt er in het toilet? Juist mijn jas waar al mijn medeleerlingen een voor een overheen hadden geplast. Leuk he, lache johquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef NieuweNier het volgende:
Daarnaast is gepest worden je eigen schuld.
Dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Niet steken wanneer iemand je fiets steelt
Op 9 a 10 jarige leeftijd kun je dat wel afdoen als typische kinderlijke kattenkwaad ja. Heb je er later ook nog erg last van gehad, want als je dit zo ongeveer heel je jeugd hebt gehad is het anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog staan in de hal van de school mijn jas zoeken. Ik was 9 of 10 jaar oud een heel verlegen meisje. Ik zocht mijn jas want het was tijd om naar huis te gaan. Ik kon mijn jas niet vinden. Op een gegeven moment moest ik naar het toilet en wat ligt er in het toilet? Juist mijn jas waar al mijn medeleerlingen een voor een overheen hadden geplast. Leuk he, lache joh
Ditquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef Twiitch het volgende:
![]()
Moord is nooit goed te praten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:55 schreef maryen65 het volgende:
[..]
O dit was niet het enigste pesterij, laat ik het zo zeggen als ik later in mijn pubertijd een pistool had gehad was ik ook naar school gegaan en had er een paar overhoop geknald. Gelukkig maar dat ik er geen beschikking over had, maar het heeft me getekend die schooljaren. Ook suïcide poging.
En fokkers die walgen van mensen die de moord goedpraten, je hebt echt nooit maar dan ook nooit in de schoenen van de gepeste gestaan en kunt nooit over die gevoelens meepraten
Er zijn twee soorten mensen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog staan in de hal van de school mijn jas zoeken. Ik was 9 of 10 jaar oud een heel verlegen meisje. Ik zocht mijn jas want het was tijd om naar huis te gaan. Ik kon mijn jas niet vinden. Op een gegeven moment moest ik naar het toilet en wat ligt er in het toilet? Juist mijn jas waar al mijn medeleerlingen een voor een overheen hadden geplast. Leuk he, lache joh
Dat is misschien wel zo, toch zijn er gevallen bij waar het slachtoffer weinig meer kan doen, keer op keer herhalen. Ik was ook geen lievertje vroeger, wel eens pesten, maar iemand iedere dag treiteren is wel erg triest, en zoals je ziet in dit geval uit zich in 'n opgekropte frustratie die de jongeman blijkbaar niet anders wist op te lossen. Pesten is a no-go, snap eigenlijk ook niet dat bv conciërges etc die rondlopen op die scholen, na lange tijd/observeren kan je heus zien of er gepest wordt en dan streng optreden. Bij ons zaten er 2 in de klas, altijd vooraan, het zijn uiteraard nerds/watjes of hoe je ze wilt noemen, als je ouder wordt besef je dat het ook gewoon mensen zijn,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:12 schreef NieuweNier het volgende:
Pesten is gewoon een wijze levensles. Het leven is hard. Profiteer ervan.
Ik ben het met jou eens maar ook weer niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen.
De mensen die daarom gaan huilen, er een trauma van oplopen, en alles wat er misgaat in hun leven daarvan de schuld geven, waardoor ze niks zullen bereiken.
Ook zijn er de mensen die het zien als een levensles. Blijkbaar had je toen meer zelfvertrouwen nodig. Ben je daaraan gaan werken, hebben de pestkoppen je laten groeien als persoon.
Pesten is niet erg. En iedereen wordt wel eens geplaagd. Hoe je ermee omgaat bepaald of het een probleem, en dus pesten wordt.
Heftig verhaal, waarom heb je uiteindelijk niet gestoken dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens maar ook weer niet.
Vroeger werd ik ook gepest, eerst kon ik er niet tegen maar na een tijdje merkte ik dat woorden geen pijn doen het maakt niet uit..
De pesters gingen door maar het deed mij niks, uiteindelijk begonnen ze fysiek te worden. Denk daarbij aan met zes man tegen een, iemand duwen, van de trap proberen te duwen, proberen je spullen te stelen, je hoofd tegen het computer scherm aan willen slaan, je van je stoel aftrappen.
Maakt niet uit wat ik deed, negeren of boos worden, terug slaan, ze bleven maar komen.
1 dag was ik het zat en nam ik een mes mee van huis, toevallig die dag trokken 3 van die jongens mij in een halletje van school en begonnen ze me te slaan, ik wist nog net het mes uit mijn tas te pakken.
Het scheelde niet veel of ik had minstens 1 van die Marokkanen doodgestoken.
Ben ik er harder door geworden, ja in zekere zin wel, heb ik nog haat?, jazeker.
Laat mij het zo zeggen, als ik een van die jongens hun leven kon redden zou ik rustig erbij gaan zitten en genieten van hoe die sterft.
De meeste mensen lijken vaak niet te begrijpen (vaak omdat ze nooit in zo een positie zijn geweest) hoe gek iemand kan worden van dat soort mensen.
Ik kan het alleen maar toejuichen dat die gast dit heeft gedaan, maar tegelijkertijd hoop ik dat die jongen niet leert om meteen maar uit te halen en mensen neer te steken als iets niet naar zijn zin gaat.
Omdat ik wist dat het gevolgen zou hebben voor mijn leven, ik was toen 14/15, op die leeftijd iemand neersteken en eventueel daarbij doodmaken is niet zomaar iets.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig verhaal, waarom heb je uiteindelijk niet gestoken dan?
Goed, dat is dus wel uiteindelijk het punt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 03:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat het gevolgen zou hebben voor mijn leven, ik was toen 14/15, op die leeftijd iemand neersteken en eventueel daarbij doodmaken is niet zomaar iets.
Daarbij kwam ook nog kijken dat ik het mes mee nam voor verdediging en niet om de aanvaller te zijn, ik had een paar klappen geïncasseerd en toen het mes getrokken. Het was toen doodstil en zei ik "jullie kunnen mij met zijn drieën kapot slaan maar een van jullie heeft een groot probleem"
Die jongens kijken naar mij en naar het mes en wisten niet echt hoe ze moesten reageren, eentje zei grappend "ga je een van ons neersteken?" waarop ik zei "zullen we kijken hoe het loopt?"
Uiteindelijk liepen ze weg, bleef ik even achter om kalm te worden en het mes weg te stoppen.. was bang dat zij aan de leraar zouden vermelden dat ik een mes had, ben na een les richting huis gegaan.
Paar dagen geen last van ze gehad, toen begon 1 van de jongens weer raar te doen, die uiteindelijk keihard op de grond gesmeten en op zijn kaak gaan staan, en die andere halverwege de trap van de trap getrapt(ik begon denk ik zelf mijn payback uit te voeren
)
Nadat ik mij had bewezen had ik hun respect gewonnen en deden ze uiteindelijk aardig tegen mij... ik zal nooit die logica daar achter snappen maar goed.
De reden dat die gasten mij dus hadden gepest was omdat ik gewoon heel stil was en mij niet echt bemoeide met andere mensen.
Eerlijk gezegd: same here. Ik liet alles over me heen komen. Letterlijk ook. Nu zou dat anders gegaan zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je wilt niet weten wat ik allemaal had willen doen met mijn pesters. Overigens nooit iets gedaan, alleen er over gefantaseerd.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:56 schreef Bolsjewiek het volgende:
[..]
Moord is nooit goed te praten.
Ook altijd hetzelfde met die mensen die gepest werdenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Drinky op 18-02-2015 07:04:30 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Roosje heeft niet zo'n toffe jeugd gehad. Hoe draagt jouw post bij tot verwerking daarvan, zo vanaf je zolderkamertje?quote:Op woensdag 18 februari 2015 06:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ook altijd hetzelfde met die mensen die gepest werden:
"Als ik ze nu zou tegenkomen"
"Boh wat ik wel niet met mijn pesters had willen doen"
"Alle pesters moeten dood, heil aan IS!"
En meer van zulk praat. Maar nooit daad aan het woord voegen, sterker nog te schijt zijn om gewoon voor jezelf op te komen.
En dan de mensen die zulk geweld ook nog eens toejuichen, royal sadness, je bent geen haar beter.
Zie de toegevoegde spoiler. Roosje had daar, ongeacht of ze het wist, zelf erg veel invloed op. Het feit dat ze nog steeds zulke sterke gevoelens heeft jegens pesters doet mij denken dat ze er niks van heeft geleerd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 06:58 schreef El_Matador het volgende:
Roosje heeft niet zo'n toffe jeugd gehad. Hoe draagt jouw post bij tot verwerking daarvan, zo vanaf je zolderkamertje?
Oog om oog, tand om tand is precies wat de gemiddelde mens dagelijks ingeprent krijgt, via massamedia, films en series.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde spoiler. Roosje had daar, ongeacht of ze het wist, zelf erg veel invloed op. Het feit dat ze nog steeds zulke sterke gevoelens heeft jegens pesters doet mij denken dat ze er niks van heeft geleerd.
Voor de volledige 100%. Als mens ben je in staat je eigen mening te vormen ongeacht wat anderen daarvan denken of wat de "consensus" is. Dit is ook precies het probleem wat ik wil aankaarten, men wil/durft geen verantwoordelijkheid te nemen voor de gebeurtenissen in zijn/haar leven, het is makkelijker om het op anderen af te schuiven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand is precies wat de gemiddelde mens dagelijks ingeprent krijgt, via massamedia, films en series.
In hoeverre kun je roosje haar reactie dan nog verwijten?
Sommige mensen -en met name gepesten- kunnen dat niet zo goed en hebben die massa nodig om te overleven, al dan niet ingebeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voor de volledige 100%. Als mens ben je in staat je eigen mening te vormen ongeacht wat anderen daarvan denken of wat de "consensus" is.
Dan is dat cru gezegd hun eigen schuld en probleem. Sowieso zijn de meeste mensen die gepest worden redelijk loners, dus dat massa nodig hebben om te overleven gaat ook niet op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sommige mensen -en met name gepesten- kunnen dat niet zo goed en hebben die massa nodig om te overleven, al dan niet ingebeeld.
Wat zou jij doen als je geen uitweg meer ziet, geen hulp thuis noch op school hebt en je hebt die schroevendraaier in je hand...?quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:22 schreef Drinky het volgende:
En kom op, jij ziet niet in hoe walgelijk het is dat "volwassen" mensen hier gaan goedpraten dat er jochies van 14/15 zijn neergestoken en in het ziekenhuis beland zijn?
Dat is idd best walgelijk. Maar niet zo walgelijk als jouw "blame the victim" houding natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:22 schreef Drinky het volgende:
En kom op, jij ziet niet in hoe walgelijk het is dat "volwassen" mensen hier gaan goedpraten dat er jochies van 14/15 zijn neergestoken en in het ziekenhuis beland zijn?
Ik ben bij mezelf ten rade gegaan waarom alle slechte dingen van de wereld mij overkwamen en kwam tot de conclusie dat ik zelf voor mijn geluk moet zorgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je geen uitweg meer ziet, geen hulp thuis noch op school hebt en je hebt die schroevendraaier in je hand...?
Ik praat niks goed, ik ga toch niet over de keuzes die een 11-jarige in een land ver weg zou moeten maken? Moet ie zelf lekker doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:36 schreef Drinky het volgende:
Jij probeert dit, in mijn ogen, walgelijke gedrag telkens goed te praten zonder echt naar de onderliggende redenen te kijken (thans, niet vanuit meerdere oogpunten). Het zou alle gepesten best sieren als ze eens kritisch naar zichzelf zouden kijken.
Hoe is het uitzicht daar, zo met een bord voor je kop?quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:28 schreef Kassamiep het volgende:
Dat is idd best walgelijk. Maar niet zo walgelijk als jouw "blame the victim" houding natuurlijk.
Hm, ik denk dat de meesten het vooral toejuichen dat die gepeste jongen voor zichzelf opkwam, al was het op een behoorlijk rigoureuze manier.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:22 schreef Drinky het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |