Ben je erg gepest ? Vind het op internet ook altijd zo triest dat er van die helden zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je wilt niet weten wat ik allemaal had willen doen met mijn pesters. Overigens nooit iets gedaan, alleen er over gefantaseerd.
Ja nogal.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je erg gepest ? Vind het op internet ook altijd zo triest dat er van die helden zijn.
Ik geniet altijd van de jonkies op FOK! Probeer ze te stimuleren, en dan komen er altijd users langs die pesten. Die zijn een gemakkelijk slachtoffer. Probeer ze te beschermen, en dan ben ik de gebeten hond. Je denkt dus niet met plezier terug aan je jeugd-en school jaren. Wat jammer.quote:
Niet steken wanneer iemand je fiets steeltquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef Twiitch het volgende:
Al die gepeste FOK!-nerdjes die een poging tot moord goedpraten![]()
![]()
Dit. Had je destijds je scheur maar open moeten trekken ipv lafjes een beetje incasseren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef Twiitch het volgende:
Al die gepeste FOK!-nerdjes die een poging tot moord goedpraten![]()
![]()
Het neersteken als je te ver gaat ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef NieuweNier het volgende:
Daarnaast is gepest worden je eigen schuld.
Ja dingen tegen iemand zeggen is even erg als iemand neersteken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het neersteken als je te ver gaat ook.
Goed dat het jong eindelijk voor zichzelf opkwam op een leeftijd dat hem juridisch gezien niets in de weg gelegd kan worden. Laat de pesters er wat van opsteken (pun intended).
Jij bent zelf zeker nooit gepest geweest?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja dingen tegen iemand zeggen is even erg als iemand neersteken.
Het is NieuweNier maar, niet happen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker nooit gepest geweest?
Beter dit dan dat dat joch later zelfmoord pleegt door toedoen van de pesters.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Want poging tot moord is een goede keuze
Ik zie mezelf nog staan in de hal van de school mijn jas zoeken. Ik was 9 of 10 jaar oud een heel verlegen meisje. Ik zocht mijn jas want het was tijd om naar huis te gaan. Ik kon mijn jas niet vinden. Op een gegeven moment moest ik naar het toilet en wat ligt er in het toilet? Juist mijn jas waar al mijn medeleerlingen een voor een overheen hadden geplast. Leuk he, lache johquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef NieuweNier het volgende:
Daarnaast is gepest worden je eigen schuld.
Dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Niet steken wanneer iemand je fiets steelt
Op 9 a 10 jarige leeftijd kun je dat wel afdoen als typische kinderlijke kattenkwaad ja. Heb je er later ook nog erg last van gehad, want als je dit zo ongeveer heel je jeugd hebt gehad is het anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog staan in de hal van de school mijn jas zoeken. Ik was 9 of 10 jaar oud een heel verlegen meisje. Ik zocht mijn jas want het was tijd om naar huis te gaan. Ik kon mijn jas niet vinden. Op een gegeven moment moest ik naar het toilet en wat ligt er in het toilet? Juist mijn jas waar al mijn medeleerlingen een voor een overheen hadden geplast. Leuk he, lache joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |