mmmquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef gynaika het volgende:
Die 2 hutjes/stallen hebben wel recentelijk mooie nieuwe rode daken gekregen. Dat waren eerder andere kleuren volgens Bing. Zijn ook vierkanter, voorheen langwerpig. Verdacht of niet? Bebouwing vervangen? Waarom?
Kaart is gewoon beschikbaar, maar ik zit ook achter een echte PC met snel internet. mobiel kan dat een stuk lastiger zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef 11en30 het volgende:
Hebben jullie nog wel beeld bij de kaarten van Geruisloos? Ik zie er niks meer.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #143 - Pata de Macho...
De paddock van Toni ligt niet bij cijfer 2 maar tusen 1/5 en 4.quote:
Idem, als ik er op klik wordt er gedownload.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef 11en30 het volgende:
Hebben jullie nog wel beeld bij de kaarten van Geruisloos? Ik zie er niks meer.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #143 - Pata de Macho...
Ja, iets discreter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef 11en30 het volgende:
Ze horen wel in het topic en in de OP maar een beetje meer privacy mag wel.
Aan dat deel van de OP is niets gewijzigd; een preview van alle foto's is er al sinds het begin.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef 11en30 het volgende:
Nog even mbt de OP. Ik zie nu bovenin de fotobalk ineens 2 foto's toegevoegd waar eerder op gemodereerd is. Imo onterecht maar goed, zo prominent als nu hoeven ze nu ook weer niet in beeld. Vind ik trouwens van alle vondsten, ook de schoen en tas. Ze horen wel in het topic en in de OP maar een beetje meer privacy mag wel.
Dan heb je dat automatisch aanstaan (zou ik uitzetten als ik jou was). Ik kan kiezen "openen" of "opslaan".quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Idem, als ik er op klik wordt er gedownload.
Dit antwoord lost niets op. Kunnen ze naar een link verplaatst?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan dat deel van de OP is niets gewijzigd; een preview van alle foto's is er al sinds het begin.
Alle vondsten staan gewoon onder de spoiler waar ze altijd stonden.
Ja, ik acht jouw locatie waarschijnlijker dan H13 van Matteo. Die bosrand en grootte kloppen beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef ToniB het volgende:
Jullie en ik ook weten gewoon niet waar precies die 1e en 2e quebrada's liggen.
Er is maar 1 bron en de rest is schatting, gokken.
De door mij aangegeven plek heeft wel degelijk gebouwtjes. Deze zijn echter moeilijk te zien. Mogelijk door de donkere daken.
Zoals op de panorama foto te zien is het een relatief kleine vallei. .
Je hebt het geflikt 11en30! Goeie wie-dit-leest-is-gek stunt. Wie dan? ik dus o.a.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef 11en30 het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UC-_yrU5PVp0jNyDY9v5cksQ/videos
Arme knul, z'n enige kijkers zijn BNW gekkies.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles staat zoals de afgelopen maanden volgens de topicpointer, wat is er nu ineens niet goed dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit antwoord lost niets op. Kunnen ze naar een link verplaatst?
Ik zie het nu en stel voor dat het veranderd wordt. Omdat ik het vervelend zou vinden als mijn bekken en ondergoed zo prominent tentoongesteld zouden worden. Voelt niet goed. Leg het ff in een kastje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles staat zoals de afgelopen maanden, wat is er nu ineens niet goed dan?
Precies, daarom staat het in een spoiler.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik zie het nu en stel voor dat het veranderd wordt. Omdat ik het vervelend zou vinden als mijn bekken en ondergoed zo prominent in beeld gezet zouden worden. Voelt niet goed. Leg het ff in een kastje.
Dat is omdat er nu minder foto's voor komen. Straks draai ik de volgorde om, dan heb je dat "probleem" niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef 11en30 het volgende:
Nee, omdat ze vooraan in de fotobalk komen zijn die foto's prominent in beeld en uit de spoiler. Volgens mij kun je kiezen. Of je verplaatst ze naar een link of Lavender delete ze.
Als de vondsten maar uit de balk zijn vind ik het goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is omdat er nu minder foto's voor komen. Straks draai ik de volgorde om, dan heb je dat "probleem" niet.
Ja goed idee, doe ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef El_Matador het volgende:
Dan heb je dat automatisch aanstaan (zou ik uitzetten als ik jou was). Ik kan kiezen "openen" of "opslaan".
Sinaproc is hier niet direct gaan zoeken want Feliciano is op 3 april tot aan de paddock gelopen maar zag aan de modder wel dat ze daar niet geweest waren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:07 schreef Poekje01 het volgende:
Als ik de dames zo inschat, lijkt de kans me bijzonder klein dat zij 'in de buitenlucht' zijn gaan slapen, als er ergens van deze hutjes te vinden zijn. In de bergen in Frankrijk of Spanje bv zijn soms van dit soort hutjes 'open' voor gestrande wandelaars. Iedereen kan er overnachten in een noodsituatie, of schuilen voor een hoosbui bv. (en aangezien telefoon en camera blijkbaar droog zijn gebleven, is een verblijf onder een dak voor al die weken/dagen m.i. zeker niet ondenkbeeldig te noemen).
Deze hutjes lijken mij ook voor zo een soort doel bestemd: voor veehoeders op weg naar het slachthuis, en daarna weer op weg naar huis. Is op de een of andere manier te achterhalen van wie die hutjes nog meer zijn, naast die ene van Sarracin? En waarom de politie/Sinaproc daar blijkbaar niet zijn geweest?
De honden ook niet dan? Vind dat vreemd. Zou toch denken dat je daar als eerste gaat zoeken.
Ook vreemd dat niemand terug is gegaan naar dat gebied van die zoete parfum en geluid van blik en schreeuw. Is aan te geven op een kaartje waar dat was? Kan de FOK! expeditie daar ook naar toe gaan?
het was aan het einde van een superdroog seizoen. Lees de MSM er maar op na: er werden landbouwgebieden speciaal bewaterd, om de oogst te redden. Superdroog en dor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sinaproc is hier niet direct gaan zoeken want Feliciano is op 3 april tot aan de paddock gelopen maar zag aan de modder wel dat ze daar niet geweest waren.
Aan het eind van de middag op 3 april zat hij bij de politie in Boquete en heeft hen dit ongetwijfeld verteld en zijn ze de eerste dagen ook op de verkeerde plekken gaan zoeken. (bij vulkaan Baru enzo)
Inderdaad maar hij zegt het toch echt in AFK.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
het was aan het einde van een superdroog seizoen. Lees de MSM er maar op na: er werden landbouwgebieden speciaal bewaterd, om de oogst te redden. Superdroog en dor.
Dus hoezo kan hij daar dan uberhaupt "modder" aantreffen? Die modder droogt daar niet op in de tropische hoogzomer daar?
Imo:quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:05 schreef jackie12 het volgende:
Ik vind dit heel goed gevonden van Matteo en denk echt dat dit dezelfde plek is.
De huisjes, het vee-rondje, de rivier erachter enz.
Wat klopt er dan niet aan, ik zie het niet.
http://forum.fok.nl/templ(...)mgur.com/QDYOyKa.jpg
Voor mij lijkt het dat de veekraal precies goed ligt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Imo:
- is die paddock te groot
- is die paddock te vlak
- is die paddock veel te ver van de 2e quebrada
Uur of 3 lopen vanaf de 2e quebrada schat ik. Over het pad iets van 3-3,5 km.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het dat de veekraal precies goed ligt.
de hutjes qua afstand in een rechte lijn.
De hoogtes kan ik niet inschatten op de kaart van bovenaf gezien
En hoe veel meter is dit van de 2e quebrada?
(hoe lang lopen?)
Ik heb geen idee waar ze heen gaan maar die aan het begin van de trail lijkt me meer geschikt voor kleinvee en minder voor een aantal grote koeien tegelijk. Verder denk ik dat veel boeren nog zelf slachten. Misschien zijn ze op weg naar een laadplek waar auto's kunnen komen en gaan ze op een veetransport verder. Maar lopend kan ook prima. Wellicht naar het centrale slachthuis? Hoe vaak de route per paddock afgelegd moet worden zou door een boer in te schatten moeten zijn adhv het aantal koeien dat je tellen kunt op de video.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:23 schreef jackie12 het volgende:
- waar zit het slachthuis? (bij het begin van de Pianista zoals 11.30 dacht/zei?) kan me namelijk niet voorstellen dat ze met die dieren Bajo Boquete inlopen
Mail ze met een voorstel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Blijft toch bijzonder dat er daar 2 Nederlanders zitten die (met eventueel mijn bijdrage) zo, antwoorden hebben op al onze vragen, zonder dure expeditie's en vliegreizen.
Ze kennen alle oude indianen paden en spreken onze taal, toch heeft niemand interesse in deze mogelijkheid....
Welke Nederlanders doel je op?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Blijft toch bijzonder dat er daar 2 Nederlanders zitten die (met eventueel mijn bijdrage) zo, antwoorden hebben op al onze vragen, zonder dure expeditie's en vliegreizen.
Ze kennen alle oude indianen paden en spreken onze taal, toch heeft niemand interesse in deze mogelijkheid....
oh die ken je niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke Nederlanders doel je op?
Wat de stad Boquete betreft is de BING-kaart nieuwer dan die van Google Earth. De nieuwe Plaza Los Establos (waar o.a. Habla Ya zit) staat wel op BING, nog niet op GE.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke oude hutten?
Het kaartbeeld van BING is niet bekend van wanneer dat was. Van Google Earth is het 9 april 2013.
Interessant. Nu nog achterhalen of ze na 1 april zijn gesloopt en vernieuwd, of ervoor al. Of rond 1-11 april natuurlijk, problemen met de bouwvakkers kan ook nog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:58 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Wat de stad Boquete betreft is de BING-kaart nieuwer dan die van Google Earth.
Ah dank je.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:58 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Wat de stad Boquete betreft is de BING-kaart nieuwer dan die van Google Earth. De nieuwe Plaza Los Establos (waar o.a. Habla Ya zit) staat wel op BING, nog niet op GE.
Ik denk dat t m wel is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uur of 3 lopen vanaf de 2e quebrada schat ik. Over het pad iets van 3-3,5 km.
Daarom; dat lijkt me veel te ver voor Edwin en zijn maatjes.
Ik denk dat die paddock op max 500 m van de 2e quebrada ligt.
Dat niet. Die stenen zijn te donker van kleur en bemost. Die van 550 krijgt denk ik meer lucht en zonlicht, ligt in opener gebied. Dat donkere, dicht begroeide ligt volgens mij ook niet achter het hutje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
En als ik kijk naar de rotsen een goede mogelijkheid van de foto takjes met zakjes
Waarom zou Edwin nog 3 uur verder (en dus 3 uur langer terug) gaan lopen zonder te filmen, waar hij dat eerst bijna constant deed?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat t m wel is.
Aan het eind van de video van Edwin (na 5.11 min) wordt geeindigd met beelden van een rivier.
Als ze alles van A naar B naar C filmen dan zou dit heel goed de rivier achter t laatste hutje kunnen zijn.
En als ik kijk naar de rotsen een goede mogelijkheid van de foto takjes met zakjes
Zeker is dat bijzonder. Het is bijna niet te geloven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien ken ik ze wel, ik ken veel van die zelfverklaarde ex-fantasten. Maar jij kent ze zeker. Toch?quote:
Als het 3 a 3,5 km is dan doen ze daar door te lopen in open gebied toch geen 3 uur over?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou Edwin nog 3 uur verder (en dus 3 uur langer terug) gaan lopen zonder te filmen, waar hij dat eerst bijna constant deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |