Niet voor de op maar voor de expeditie: mensen uithoren wanneer de oude hutten vervangen zijn door deze.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Andere inzichten over de hutjes op de paddocks?
Welke oude hutten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Vraag voor de expeditie: mensen uithoren wanneer de oude hutten vervangen zijn door deze.
Dus de oude zijn iig na 9 april 2013 vervangen? En voor of na 1 april 2014?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke oude hutten?
Het kaartbeeld van BING is niet bekend van wanneer dat was. Van Google Earth is het 9 april 2013.
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Welke "oude hutten"?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dus de oude zijn iig na 9 april 2013 vervangen? En voor of na 1 april 2014?
Iemand anders misschien wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt?
Ik ook niet, als ik er op klik, wordt er gedownload.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef 11en30 het volgende:
Hebben jullie nog wel beeld bij de kaarten van Geruisloos? Ik zie er niks meer.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #143 - Pata de Macho...
De hutjes uit de video zijn wel op de plek van Matteo, maar de videohutjes zijn mooi strak met rode daken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke oude hutten?
Het kaartbeeld van BING is niet bekend van wanneer dat was. Van Google Earth is het 9 april 2013.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Lutalo het volgende:
[..]
De hutjes uit de video zijn wel op de plek van Matteo,
Al 1 aanwijzing dat ze waarschijnlijk niet overeenkomen.quote:maar de videohutjes zijn mooi strak met rode daken.
NSAquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik er op klik, wordt er gedownload.
Je schreef gisteravond:quote:
Klopt, die kaarten zijn 10 Mb. Je kan ook kiezen voor openen als je op die linkt klikt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik er op klik, wordt er gedownload.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik de enige ben nvm.
Linkje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef 11en30 het volgende:
Onze vriend heeft weer een video geproduceerd. Over De Liefde deze keer. Allemaal kijken!
had hem al gezien, niets nieuws. Hij maakt wel vaker filmpjes de laatste tijd. Is ook nog naar vulkaan Baru geweest. Hopelijk doet hij snel nog eens de Pianista tot aan de paddock(s) met nieuwe beelden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef 11en30 het volgende:
Onze vriend heeft weer een video geproduceerd. Over De Liefde deze keer. Allemaal kijken!
https://www.youtube.com/channel/UC-_yrU5PVp0jNyDY9v5cksQ/videosquote:
Als ze er een film van maken, die bewerken met een Eftelingmuziekje en online zetten, is het kennelijk geen alledaags wandelingetje, toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:05 schreef gynaika het volgende:
Op dinsdag 17 februari 2015 16:25 schreef 11en30 het volgende:
Wat gingen onze vrienden daar eigenlijk doen? Gaan er vaker groepjes jonge mannen heen? Blijven ze daar overnachten? Wat staat er in die hutjes?
Juist wel, kijk maar naar zijn andere films, allemaal standaard uitjes. En hij heeft ook niet echt de leeftijd om volwassen dingen te doen. Dus die paddocks zijn nog op het gedeelte dat ook geschikt is voor kinderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:45 schreef matteo_111 het volgende:
Als ze er een film van maken, die bewerken met een Eftelingmuziekje en online zetten, is het kennelijk geen alledaags wandelingetje, toch?
Nee, helaas, de gele lijn op de onderste is niet juist. Er zijn daar geen huisjes en het landschap klopt ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Lutalo het volgende:
Zie gele "M"" die ik er met paint op gezet heb.
Daaraan denk ik dezelfde plek te herkennen.
Bovenste is voor mij sowieso gelijk aan de onderste.
De "still' van de video (middelste) ben ik niet zeker van.
Ook hier niet juist: de gele lijn grenst aan de rivier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:00 schreef ToniB het volgende:
[..]
die middelste foto die gele lijn meer naar boven. Die hogere heuvels.
dinsdag 17 februari 2015 @ 18:35:59 #9 (daar mezelf gecorrigeerd ;-) )quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:03 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Nee, helaas, de gele lijn op de onderste is niet juist. Er zijn dar geen huisjes en het landschap klopt ook niet.
Het huisje 'B' (hut 12) staat midden op de paddock waar ook het pad overheen loopt. Inderdaad herinner ik mij ook dat de huizen 13 permanent bewoond zijn. De familie S. is nogal welvarend. Verklaart misschien de nieuwe daken? Je moet je personeel tenslotte toch een beetje behoorlijk huisvesten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:26 schreef RapaNui het volgende:
Mata, misschien heb je wel gelijk over H13?
Deze link:
http://www.bing.com/maps/(...)_&mode=D&rtop=0~0~0~
Is te vinden in post #125 van Baru:
http://www.websleuths.com(...)0819341#post10819341
Hij heeft ook een attachment geplaatst waaop 2 finca's zijn omcirkeld. Een daarvan is dus de finca van de Vrienden (H13?).
Volgens Baru wordt de finca van Serracin permanent bewoond / bemand/ bemensd door personeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |