Ik gebruik coordinaten (de jouwe dus ook hierboven gepost) en die voer ik in in Google Earth. De luchtopnamekwaliteit is bagger, maar het is de enige mogelijkheid het gebied in 3D te zien en de hoogte vooral (zie edit).quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:08 schreef ToniB het volgende:
[..]
volgens mij klopt of jouw kaart niet of de mijne niet. Die witte lijn is toch de continental divide? De plaats van house 12, Mata hutjes video Edwin, Quebrada's etc. Alles toch achter die lijn?
Die kloppen dus niet als ik die met binq vergelijk. Hoe kan ik coördinaten vinden op Binq?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik coordinaten (de jouwe dus ook hierboven gepost) en die voer ik in in Google Earth. De luchtopnamekwaliteit is bagger, maar het is de enige mogelijkheid het gebied in 3D te zien en de hoogte vooral (zie edit).
Die witte lijn is een slordig ingetekende politieke en loopt niet gelijk met de CD. Check de hoogtes op Google Earth. Mijn Mirador staat volgens mij nu goed, die stond eerst verkeerd. Hoogte is 1861 m.
Kan niet volgens mij. Daarom gebruik ik Google Earth en plak daar wat ik op BING opzoek of via Baru kreeg daarin.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:15 schreef ToniB het volgende:
[..]
Die kloppen dus niet als ik die met binq vergelijk. Hoe kan ik coördinaten vinden op Binq?
Gebruik imgur.com . Supersnel en makkelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:19 schreef RapaNui het volgende:
H12 zou ergens bij begin gele paddock zijn
H13 gok ik ergens bij de rode vlek die ik toegevoegd heb. H13 maken gebruik van Pata de Macho trail.
En 25 (huisjes Edwin) ligt er tussenin
[ afbeelding ]
Rapa, niet zo moeilijk doen joh:quote:
Yes, wow.quote:
1 Als dit allemaal betrouwbare informatie is, en die gefilmde (maar verdwenen) bewijsstukken er nog zijn, gaan jullie die proberen te bekijken? En de boom met die K erin gekerfd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:30 schreef El_Matador het volgende:
Voorgeschiedenis
Volgens de versie van het Openbaar Ministerie zochten de meisjes de hele dag [!?] naar een gids om het pad op te gaan, maar ze vonden er geen. [!!] Zij die hen in het dorp zagen, zijn het erover eens dat de meiden uitermate knap waren [lekkere journalistiek jongens].
De volgende dag, toen de meisjes teruggingen naar hun hostel, aangedaan omdat ze geen gids konden vinden, stopte er een auto en zij stapten in. Maar de auto ging niet terug naar het centrum van Boquete, maar bleef bij het begin van El Pianista.
Wat jij als 25 hebt, heb ik als H13, het Huis van Serracin. Via Baru, waar jij deze kaart ook van hebt, zo te zien?quote:
Ja he, Justin, schrijf die journalist aan, dit stuk vertalen kostte me al een halve ochtend. Don't shoot the messenger.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Yes, wow.
[..]
1 Als dit allemaal betrouwbare informatie is, en die gefilmde (maar verdwenen) bewijsstukken er nog zijn, gaan jullie die proberen te bekijken? En de boom met die K erin gekerfd?
2 slaat alles na "voorgeschiedenis" komt, op tijdstippen vóór 1 april? Aan de tijden te zien kan dat moeilijk op 1 april geweest zijn.
3 hoe zit het met "toen de meisjes teruggingen". Als ik het letterlijk neem, zijn ze een nacht weggebleven uit het hostel. Kan het ook betekenen "teruggegaan waren"?
4 ik ben benieuwd of de auto die bleef, stilstond, en zo ja of er toch iemand in zat (de bestuurder?). Maar dat vermeldt de tekst niet. Misschien is dat laatste ook niet te zien geweest. Maar als die er alleen geparkeerd stond, is die bestuurder dus uitgestapt. En meegegaan? Maar de auto is op een bepaald moment toch weer vertrokken. Met dezelfde bestuurder? En met of zonder de passagiers? hm...
Hee!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kaart van RapaNui:
[ link | afbeelding ]
Op Photobucket, rechts van de foto: 'SHARE LINKS'. De onderste daarvan kopiëren naar dit forum.quote:
Ik denk dat de nachtlocatie hier dicht in de buurt is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:17 schreef 11en30 het volgende:
Wel een spannende lokatie dit. Vanuit hier zijn alle scenario's opnieuw mogelijk en zelfs alle oude nachtlokaties weer het verhaal in te plotten.
O, en is het dan ook zichtbaar voor anderen? Of wordt die info uit jouw cache geplukt? Zoiets zou ik even controleren met TOR. Of vanaf een ander apparaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:22 schreef RapaNui het volgende:
hoe kan ik een afbeelding posten, zonder dat mijn persoonlijke pathway in mijn PC verschijnt in de post? Iedere keer dat ik het probeer in preview mode, zie ik mij hele pad in de PC verschijnen en daarom zie ik er steeds vanaf.
Je denkt dat iemand die tinypic nog niet beheerst dit wel begrijpt?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef JustinCase het volgende:
[..]
O, en is het dan ook zichtbaar voor anderen? Of wordt die info uit jouw cache geplukt? Zoiets zou ik even controleren met TOR. Of vanaf een ander apparaat.
Maar ik heb een tip, om het zonder Tinypic o.i.d. te doen (niet getest!) : zet de afbeelding op een memory-stick, in de root, en doe de upload daar vandaan. Dan is het pad kort, simpel en nietszeggend: F:\ of zo. Of stond de naam van je computer er ook in? Je gebruikersnaam?
Mij werd gezegd dat ik alleen een weblink kon plaatsen en niet vanuit mijn PC een plaatje kon posten. Vandaar dat ge-oetel met photobucket.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:40 schreef JustinCase het volgende:
[..]
O, en is het dan ook zichtbaar voor anderen? Of wordt die info uit jouw cache geplukt? Zoiets zou ik even controleren met TOR. Of vanaf een ander apparaat.
Maar ik heb een tip, om het zonder Tinypic o.i.d. te doen (niet getest!) : zet de afbeelding op een memory-stick, in de root, en doe de upload daar vandaan. Dan is het pad kort, simpel en nietszeggend: F:\ of zo. Of stond de naam van je computer er ook in? Je gebruikersnaam?
Het zijn geen vragen met een verzoek aan jou om antwoord te geven, maar die rijzen. De messenger wordt niet beschoten(*), maar bij dezen bedankt en gecomplimenteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he, Justin, schrijf die journalist aan, dit stuk vertalen kostte me al een halve ochtend. Don't shoot the messenger.
Juist, nu back to business. Is H13 = 25?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat jij als 25 hebt, heb ik als H13, het Huis van Serracin. Via Baru, waar jij deze kaart ook van hebt, zo te zien?
Rapanui vast wel. En anders binnenkort, hij lijkt me erg leergierig. Heeft bijv. al heel snel door hoe je een link plaatst waarmee de foto zonder al die reclame en andere troep te zien is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Je denkt dat iemand die tinypic nog niet beheerst dit wel begrijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |