mmmquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef gynaika het volgende:
Die 2 hutjes/stallen hebben wel recentelijk mooie nieuwe rode daken gekregen. Dat waren eerder andere kleuren volgens Bing. Zijn ook vierkanter, voorheen langwerpig. Verdacht of niet? Bebouwing vervangen? Waarom?
Kaart is gewoon beschikbaar, maar ik zit ook achter een echte PC met snel internet. mobiel kan dat een stuk lastiger zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef 11en30 het volgende:
Hebben jullie nog wel beeld bij de kaarten van Geruisloos? Ik zie er niks meer.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #143 - Pata de Macho...
De paddock van Toni ligt niet bij cijfer 2 maar tusen 1/5 en 4.quote:
Idem, als ik er op klik wordt er gedownload.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef 11en30 het volgende:
Hebben jullie nog wel beeld bij de kaarten van Geruisloos? Ik zie er niks meer.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #143 - Pata de Macho...
Ja, iets discreter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef 11en30 het volgende:
Ze horen wel in het topic en in de OP maar een beetje meer privacy mag wel.
Aan dat deel van de OP is niets gewijzigd; een preview van alle foto's is er al sinds het begin.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef 11en30 het volgende:
Nog even mbt de OP. Ik zie nu bovenin de fotobalk ineens 2 foto's toegevoegd waar eerder op gemodereerd is. Imo onterecht maar goed, zo prominent als nu hoeven ze nu ook weer niet in beeld. Vind ik trouwens van alle vondsten, ook de schoen en tas. Ze horen wel in het topic en in de OP maar een beetje meer privacy mag wel.
Dan heb je dat automatisch aanstaan (zou ik uitzetten als ik jou was). Ik kan kiezen "openen" of "opslaan".quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Idem, als ik er op klik wordt er gedownload.
Dit antwoord lost niets op. Kunnen ze naar een link verplaatst?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan dat deel van de OP is niets gewijzigd; een preview van alle foto's is er al sinds het begin.
Alle vondsten staan gewoon onder de spoiler waar ze altijd stonden.
Ja, ik acht jouw locatie waarschijnlijker dan H13 van Matteo. Die bosrand en grootte kloppen beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef ToniB het volgende:
Jullie en ik ook weten gewoon niet waar precies die 1e en 2e quebrada's liggen.
Er is maar 1 bron en de rest is schatting, gokken.
De door mij aangegeven plek heeft wel degelijk gebouwtjes. Deze zijn echter moeilijk te zien. Mogelijk door de donkere daken.
Zoals op de panorama foto te zien is het een relatief kleine vallei. .
Je hebt het geflikt 11en30! Goeie wie-dit-leest-is-gek stunt. Wie dan? ik dus o.a.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef 11en30 het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UC-_yrU5PVp0jNyDY9v5cksQ/videos
Arme knul, z'n enige kijkers zijn BNW gekkies.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles staat zoals de afgelopen maanden volgens de topicpointer, wat is er nu ineens niet goed dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit antwoord lost niets op. Kunnen ze naar een link verplaatst?
Ik zie het nu en stel voor dat het veranderd wordt. Omdat ik het vervelend zou vinden als mijn bekken en ondergoed zo prominent tentoongesteld zouden worden. Voelt niet goed. Leg het ff in een kastje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles staat zoals de afgelopen maanden, wat is er nu ineens niet goed dan?
Precies, daarom staat het in een spoiler.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik zie het nu en stel voor dat het veranderd wordt. Omdat ik het vervelend zou vinden als mijn bekken en ondergoed zo prominent in beeld gezet zouden worden. Voelt niet goed. Leg het ff in een kastje.
Dat is omdat er nu minder foto's voor komen. Straks draai ik de volgorde om, dan heb je dat "probleem" niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef 11en30 het volgende:
Nee, omdat ze vooraan in de fotobalk komen zijn die foto's prominent in beeld en uit de spoiler. Volgens mij kun je kiezen. Of je verplaatst ze naar een link of Lavender delete ze.
Als de vondsten maar uit de balk zijn vind ik het goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is omdat er nu minder foto's voor komen. Straks draai ik de volgorde om, dan heb je dat "probleem" niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |