abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149777758
http://elsiglo.com/cronic(...)rocuraduria/23771963

la lengüeta de unas zapatillas : de flap/lipje van een schoen.
Ik zie op de foto op de schoen geen flap eraf. Maar er zijn natuurlijk nog twee schoenen.
Ben van de geruchten, dus deze valt onder "mijn lijstje", al is het bewijs verdwenen.
pi_149777812
nu op rtl 5 over gevangenis Panama
pi_149777894
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef gynaika het volgende:
Die 2 hutjes/stallen hebben wel recentelijk mooie nieuwe rode daken gekregen. Dat waren eerder andere kleuren volgens Bing. Zijn ook vierkanter, voorheen langwerpig. Verdacht of niet? Bebouwing vervangen? Waarom?
mmm
pi_149777896
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef 11en30 het volgende:
Hebben jullie nog wel beeld bij de kaarten van Geruisloos? Ik zie er niks meer.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #143 - Pata de Macho...
Kaart is gewoon beschikbaar, maar ik zit ook achter een echte PC met snel internet. mobiel kan dat een stuk lastiger zijn.
pi_149778096
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef doorgaan het volgende:

[..]

mmm
Dit was een posting van 11en30. Ik vond het goed dat 11en30 dat had opgemerkt.
pi_149778103
Hier ook pc met snel internet. Jammer dat ik niks meer kan zien.
pi_149778189
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:45 schreef ToniB het volgende:

[..]

nee nee nee!
De paddock van Toni ligt niet bij cijfer 2 maar tusen 1/5 en 4.

Verder denk ik dat waar Mata zijn huisjes legt, bij 3, ongeveer de boom in de mist zal zijn. De paddock met het pad komt daar dicht bij de 2e quebrada.
pi_149778434
Nog even mbt de OP. Ik zie nu bovenin de fotobalk ineens 2 foto's toegevoegd waar eerder op gemodereerd is. Imo onterecht maar goed, zo prominent als nu hoeven ze nu ook weer niet in beeld. Vind ik trouwens van alle vondsten, ook de schoen en tas. Ze horen wel in het topic en in de OP maar een beetje meer privacy mag wel.
pi_149778493
Mogelijk ligt bij 2 geen paddock (met hutjes), maar Toni zegt toch zelf dat hij die plek wel bedoelt.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149778692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef 11en30 het volgende:
Hebben jullie nog wel beeld bij de kaarten van Geruisloos? Ik zie er niks meer.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #143 - Pata de Macho...
Idem, als ik er op klik wordt er gedownload.
pi_149778732
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef 11en30 het volgende:
Ze horen wel in het topic en in de OP maar een beetje meer privacy mag wel.
Ja, iets discreter.
pi_149778782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:23 schreef ToniB het volgende:
nu op rtl 5 over gevangenis Panama
interessant, ga nu kijken
pi_149778843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef 11en30 het volgende:
Nog even mbt de OP. Ik zie nu bovenin de fotobalk ineens 2 foto's toegevoegd waar eerder op gemodereerd is. Imo onterecht maar goed, zo prominent als nu hoeven ze nu ook weer niet in beeld. Vind ik trouwens van alle vondsten, ook de schoen en tas. Ze horen wel in het topic en in de OP maar een beetje meer privacy mag wel.
Aan dat deel van de OP is niets gewijzigd; een preview van alle foto's is er al sinds het begin.

Alle vondsten staan gewoon onder de spoiler waar ze altijd stonden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149778867
En die nieuwe vraag in de OP? Daar komt echt geen zinvol antwoord op voorlopig. Is er geen betere puzzle te bedenken?
pi_149778929
Jullie en ik ook weten gewoon niet waar precies die 1e en 2e quebrada's liggen.

Er is maar 1 bron en de rest is schatting, gokken.

De door mij aangegeven plek heeft wel degelijk gebouwtjes. Deze zijn echter moeilijk te zien. Mogelijk door de donkere daken.
Zoals op de panorama foto te zien is het een relatief kleine vallei. .
pi_149778979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Idem, als ik er op klik wordt er gedownload.
Dan heb je dat automatisch aanstaan (zou ik uitzetten als ik jou was). Ik kan kiezen "openen" of "opslaan".
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149778991
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aan dat deel van de OP is niets gewijzigd; een preview van alle foto's is er al sinds het begin.

Alle vondsten staan gewoon onder de spoiler waar ze altijd stonden.
Dit antwoord lost niets op. Kunnen ze naar een link verplaatst?
pi_149779115
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef ToniB het volgende:
Jullie en ik ook weten gewoon niet waar precies die 1e en 2e quebrada's liggen.

Er is maar 1 bron en de rest is schatting, gokken.

De door mij aangegeven plek heeft wel degelijk gebouwtjes. Deze zijn echter moeilijk te zien. Mogelijk door de donkere daken.
Zoals op de panorama foto te zien is het een relatief kleine vallei. .
Ja, ik acht jouw locatie waarschijnlijker dan H13 van Matteo. Die bosrand en grootte kloppen beter.

Toch denk ik dat het te ver van de 2e quebrada (die vrij zeker daar is waar die geplot staat) is om door Edwin zo snel na Q2 te filmen.

pi_149779142
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef 11en30 het volgende:

[..]

https://www.youtube.com/channel/UC-_yrU5PVp0jNyDY9v5cksQ/videos

Arme knul, z'n enige kijkers zijn BNW gekkies. _O-
Je hebt het geflikt 11en30! Goeie wie-dit-leest-is-gek stunt. Wie dan? ik dus o.a.
En ik kan mijn weergave (nr.23, een verdachte code) niet meer ongedaan maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149779160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dit antwoord lost niets op. Kunnen ze naar een link verplaatst?
Alles staat zoals de afgelopen maanden volgens de topicpointer, wat is er nu ineens niet goed dan?

Gelieve geen persoonsgegevens in het topic te plaatsen.Niet posten uit naam van gebande user. Expliciete foto's en filmpjes in spoiler.

pi_149779409
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alles staat zoals de afgelopen maanden, wat is er nu ineens niet goed dan?
Ik zie het nu en stel voor dat het veranderd wordt. Omdat ik het vervelend zou vinden als mijn bekken en ondergoed zo prominent tentoongesteld zouden worden. Voelt niet goed. Leg het ff in een kastje.
pi_149779466
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik zie het nu en stel voor dat het veranderd wordt. Omdat ik het vervelend zou vinden als mijn bekken en ondergoed zo prominent in beeld gezet zouden worden. Voelt niet goed. Leg het ff in een kastje.
Precies, daarom staat het in een spoiler.

Niet-ingelogden kunnen die niet zien en ingelogden alleen als je erop klikt.

pi_149779579
Nee, omdat ze vooraan in de fotobalk komen zijn die foto's prominent in beeld en uit de spoiler. Volgens mij kun je kiezen. Of je verplaatst ze naar een link of Lavender delete ze.
pi_149779632
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef 11en30 het volgende:
Nee, omdat ze vooraan in de fotobalk komen zijn die foto's prominent in beeld en uit de spoiler. Volgens mij kun je kiezen. Of je verplaatst ze naar een link of Lavender delete ze.
Dat is omdat er nu minder foto's voor komen. Straks draai ik de volgorde om, dan heb je dat "probleem" niet.

pi_149779672
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is omdat er nu minder foto's voor komen. Straks draai ik de volgorde om, dan heb je dat "probleem" niet.
Als de vondsten maar uit de balk zijn vind ik het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')